Wen er maar aan als je uit US haalt!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:29 schreef tliciouz het volgende:
Godverdomme, 30 dollar betalen voor de verzendkosten van 1 bikini.
Serieus?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wen er maar aan als je uit US haalt!
Kheb net een nieuw wapen besteld en dat is 89 dollar shipping en dan nog wachten wat de douane als waarde schat!!!! Kan van 75 euro tot 200 euro worden!!?!?!@
Ja de douane die gokt vaak de waarde van een product, daar dan 19% van. Maar dat gokken zijn ze nooit echt goed inquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Normaal had ik altijd de vader van mijn vriend die dingen voor me mee nam, maar hij zou komen voor ik op vakantie zou gaan. Niet dus.En nu moet ik 30 dollar verzendkosten betalen voor een bikini die al 58 dollar is.
Maar onder de 200 dollar kijken ze er niet naar toch? Zoiets dacht ik gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja de douane die gokt vaak de waarde van een product, daar dan 19% van. Maar dat gokken zijn ze nooit echt goed in![]()
Wat ook wel gedaan wordt is verzenden naar een US army base.
Nee dat is niet helemaal waar, ligt eraan wat voor categorie product het is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar onder de 200 dollar kijken ze er niet naar toch? Zoiets dacht ik gelezen te hebben.
Ja dat is ook zo, want voor mijn uggs. (ja ik heb uggs.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee dat is niet helemaal waar, ligt eraan wat voor categorie product het is.
Ik heb een keer 75 euro moeten lappen over iets dat 125 dollar was
En dikke sokken zat er niet in?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:47 schreef tliciouz het volgende:
Ja ik weet het. Ze zijn ook niet mooi en gruwelijk lomp. Maar afgelopen winter heb ik ze telkens naar werk aangehad omdat ik elke dag kilometers moest fietsen overal heen, en heb geen koude voeten meer gehad.
Ik had dikke geiten wollen sokken en nog koude poten. In die uggs hoef ik geen eens sokken aan en ze zijn warm, en ze lopen fijn in de sneeuw. En heb ze toch niet hoeven te betalen.quote:
Ja mannen met uggs is gewoon gay. Maar ik vind ze fijn zitten en lopen en draag ze ook alleen als het sneeuwt etc. En ik combineer ze niet met een joggingbroek, dat scheelt alweer een hoop.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:53 schreef KneusTeun het volgende:
Het enige goede van uggs is dat ze uit kunnen. Want echt waar wat vind ik dat lelijke schoenen, zat laatst in de trein met een maat en kwam dr een "vent" binnen met uggs aan. Toen die vent mijn alles verwoestende blik zag ging ie spontaan met ze vieze stink uggs uit mijn beeld zitten. Volgens mij besefte die eindelijk dat het echt niet kon
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef Rossdale het volgende:
Tucker & Dale vs Evil. Een van de leukste films die ik in jaren heb gezien (Met Katrina Bowden ook trouwens)
Ik heb hier maar een uitdrukking voorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Alsof pikken goed kunnen zuipen. Dat kunnen papen stukken beter.
Was geen persoonlijke aanval hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry man, heb nogal een slechte ochtend gekend. Een aantal collega's die hard falen en ik krijg alle shit over me heen. Inclusief een baas die denkt dat de problemen door mij komen en mij daar verantwoordelijk voor houdt, met nogal heftige consequenties voor mij als het niet wordt opgelost...
Ik had vanmorgen uit woede bijna iemand in zijn gezicht gehoekt
Oh ja die wou ik ook citeren, lach niet vaak hardop om een film maar bij Tucker And Dale VS Evil ging ik kapot. Top film!quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb hier maar een uitdrukking voor![]()
![]()
, maar goed laten we hier niet over beginnen want het is een eindeloze discussie die niemand boeit.
Ik kom zo wel, even mn ep van house afkijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |