Elke keer als ik die troll face foto zie denk ik weer dat stoma een big ass afrokapsel heeftquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:22 schreef tliciouz het volgende:
Haha nee, ik ontwijk Stoma zijn fobo expres zodat ik dat enge ding niet tegen kom.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat jij dat bent. Het past niet bij mijn beeld dat ik van je heb.
Niet leuk kk, nokken met die onzin. Die shit vreet te veel bandbreedte van mijn phonequote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:30 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar wordt ie hard van.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet leuk kk, nokken met die onzin. Die shit vreet te veel bandbreedte van mijn phone
Hij laadt het plaatje maar een keer hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet leuk kk, nokken met die onzin. Die shit vreet te veel bandbreedte van mijn phone
daar houd je wel van of niet mister.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Chicks met bomberjacks.![]()
Vooral deze.
[ afbeelding ]
Zo'n lekkere reefteef voor je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Chicks met bomberjacks.![]()
Vooral deze.
[ afbeelding ]
Lief gezichtje! en het WP logo op dr tit maakt het af!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n lekkere reefteef voor je?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n lekkere reefteef voor je?
[ afbeelding ]
Daarom ook het plaatjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lief gezichtje! en het WP logo op dr tit maakt het af!
Ey josti, kappe nou!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:17 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Dat is inderdaad stukken beter dan de muziek in de carrousel.quote:
Check itquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |