Toen hij zijn laatste programma had gemaakt, sloeg hij drie glazen cognac achteroverquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Rudy heb ik nooit meegamaakt want toen ik 3FM ging luisteren was hij er niet meer.
Je verliest al sympathie als je iemand nadoet. Daarom heb ik het ook niet zo op Domien vind er geen hol aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Veel beter dan het Ekdom wannabe talent Domien...
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:42 schreef hole1988 het volgende:
nu weet ik het zeker tjibbe is [ afbeelding ]
ik zeg DOEN!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:43 schreef Qunix het volgende:
Hey... Deze jingle klopt toch niet? Er is maar 1 vrijdag in de week? Moet dit niet even doorgespeeld worden aan hun dat ze het moeten aanpassen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:43 schreef Qunix het volgende:
Hey... Deze jingle klopt toch niet? Er is maar 1 vrijdag in de week? Moet dit niet even doorgespeeld worden aan hun dat ze het moeten aanpassen?
Inderdaad het valt me nu ook op, de NTR geeft verkeerde informatie!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:43 schreef Qunix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
Dit is alles.quote:Lyrics:
All Day All Night
All Day All Night
All Day All Night
All Day All Night
All Day All Night
All Day All Night
All Day All Night
WHAT THE FUCK!
What the..
And I came to Spain
And i saw all people partying
And I tell myself what the fuck
All Day All Night
All Day All Night
Viva la fiesta
Viva la noche
Viva los DJ
I couldn't belive what i was leaving
so I called to my friend Jhonny
And I said to him
JOHNNY LA GENTE ESTA MUY LOCA
WHAT THE FUCK!
JOHNNY LA GENTE ESTA MUY LOCA
WHAT THE FUCK!
ja lach maar, wordt je straks helemaal mee doodgegooid, en elke keer maar roepen dat zij het ontdekt hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |