en hoe voelt datquote:
beter dan een pot met goud hèquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:44 schreef kaatje50 het volgende:
goede avond![]()
zitten jullie ook naar de Jungle-babes te kijken?
ik had gedacht dat Nadia zou winnen, maar ze ligt er nu uit.quote:
ik ook want Leslie vind ik niet zo'n aardig meisje. En Britt was/is wel lachen met haar uitspraken...quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik had gedacht dat Nadia zou winnen, maar ze ligt er nu uit.
Dan hoop ik maar dat (domme) Britt wint
Ik heb nog niet gekeken. Laatste tweet van Reed Timmer was om 16:00 uur Tornado near Grandin, MO.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:47 schreef kaatje50 het volgende:
't is rustig vandaag in de USA, tenminste een uur geleden nog wel
heb inderdaad wat afgelachen om haar. Lekker toch, een programma waar je om lachen kuntquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ook want Leslie vind ik niet zo'n aardig meisje. En Britt was/is wel lachen met haar uitspraken...
heb net nog gekeken. Het is er nu rustig. Ook geen livestreams actiefquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken. Laatste tweet van Reed Timmer was om 16:00 uur Tornado near Grandin, MO.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb inderdaad wat afgelachen om haar. Lekker toch, een programma waar je om lachen kunt
hij is wel leuk ja. Leuker dan met die domme Lassiereclamequote:Op donderdag 26 mei 2011 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Quintis vinnik ook veel leuker dan ik had verwacht
Overlapte ook SST, heb afgelopen weekend via RTL XL even bijgekekenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:51 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb 't nog nooit gekeken dat programma![]()
de eerste weken was het gelijk met de liveshow van SST, dus nam ik het op..quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:51 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb 't nog nooit gekeken dat programma![]()
Kans op een ongeluk met een vliegtuig is vele malen kleiner dan een ongeluk krijgen in het gewone verkeer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
hihihi, mark zat zojuist air crash investigation te kijken op NGC, ik heb 't maar afgezet
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
ze zijn wel slim, de decembermoorden in juli![]()
weet ik, maar ik ga de goden ook niet verzoekenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kans op een ongeluk met een vliegtuig is vele malen kleiner dan een ongeluk krijgen in het gewone verkeer.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
ze zijn wel slim, de decembermoorden in juli![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |