SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
En toch geen auto in 't water. Vond 't al vreemd, dan moet je echt echt ECHT je best doen daar.quote:Politie-agenten zagen rond middernacht op industrieterrein de Dragonder een bestelbus staan bij bedrijfsunits.
Onder de bus lag een man. Toen de agenten dichterbij kwamen, stond de man op en rende naar een nabijgelegen plas en kwam door nog onbekende oorzaak in het water terecht.
Toen bleek dat de man niet zelf op de kant kon komen, sprongen de agenten zelf het water in. Zij konden hem toen echter al niet meer vinden. Gealarmeerde brandweerduikers hebben hem even later wel uit het water kunnen halen. Op de kant is de man gereanimeerd en meteen per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. In de loop van de ochtend is hij daar overleden.
De politie doet nog onderzoek naar de identiteit van de man. Het gaat om een blanke man van normaal postuur, maar hij mist een snijtand en heeft twee opvallende tatouages: een duivel op zijn linker bovenarm en een 'tribal' op zijn rechter onderbeen.
Niet met een spanbandje vast zeker?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef Isdatzo het volgende:
Ding ging vandaag trouwens bijna door de bijrijdersstoel. Domme kuthoer verwisselde ineens van baan op de binnenring en besloot dat ze helemaal linksaf moest. Vol in de remmen, ding schoof volle bak naar voren tegen de stoel.
Ik hoop dat ze aids krijgt.
Ja, flashmobs zijn dieptriest.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet huilen want ik kijk flashmobs. Zie jij het verband?
Neuh, had geen zin meer om moeilijk te doen. WeetikhoeveelKM in Duitsland gaat het goed.. rijd je nog geen 20km in Nederland en je moet weer vol in de remmen voor idioten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet met een spanbandje vast zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VET TOCH JATOCH
91quote:
Jezusquote:
Lowlands is op zich wel tof, alleen heb ik een hekel aan de semi hippe mensen die naar lowlands gaan omdat je dan hipperdepip bent.quote:
Drugs nodig hebben om een goed feest te hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gelukkig heb je daar toch geen last van.
Spacen op Lowlands![]()
![]()
![]()
manmanman ik kan niet wachten tot ik vakantie heb.
Hoe kon je dat nou doorhebben?quote:
Extrapoleren man!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef Isdatzo het volgende:
300 DPI bij 32x25 gaat hem niet worden, daar is je plaatje te klein voor. Bij 32x25 is hij 212 DPI.
Alstu
Ja ik wil op het schoolnetwerk met mijn Mac maar het lukt nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
Haha, sterkte. Domme mensen die je als idioot behandelen, altijd grappig.
Kus!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef Isdatzo het volgende:
300 DPI bij 32x25 gaat hem niet worden, daar is je plaatje te klein voor. Bij 32x25 is hij 212 DPI.
Alstu
Moeten ze vooral spelers kopen van de nr 2...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
Biertje kom ik wel halen bij 't kampioensfeest volgend seizoen.
Ik neem wel een sixpackje mee naar Museumplein.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
Biertje kom ik wel halen bij 't kampioensfeest volgend seizoen.
Ich hebben de faus gefunden!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja ik wil op het schoolnetwerk met mijn Mac maar het lukt niet
Oke, dan moet u even naar start gaan en dan naar configuratiescherm.
.... Ik heb een Mac...
Ja, maar dan moet u eerst even dat doen.![]()
Dat heb ik een keer gehad op Hanze
Ik heb al sinds woensdagavond weekendquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:21 schreef SP22 het volgende:
Nog minder dan 1.5 uur en ik heb weeeeeeeeeeekend!!
Grmblquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:06 schreef SP22 het volgende:
Oef.. Naar!!
Had ik ook met mn scriptie een paar maanden geleden. Ben blij dat ik er vanaf ben! Weekend= weekend nu.
Hoe bevalt het voorzetlensje?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:19 schreef SP22 het volgende:
Toch grappig om er via Flickr achter te komen dat iemand je nick gegoogled heeft...
Ja hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:31 schreef freud het volgende:
Ook sinds gistermiddag al weekend, dinsdag weer werken. Nog een beetje afscheid iets gehad op werk P?
Eehm tips..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef SP22 het volgende:
in de trein!
Voorzetlensje er gisteravond heel even opgehad. Word wel een uitdaging om scherpe foto's te krijgen.. Heb je nog tips? Heb hem nu bij me dus kan verder experimenteren dit weekend!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja ik wil op het schoolnetwerk met mijn Mac maar het lukt niet
Oke, dan moet u even naar start gaan en dan naar configuratiescherm.
.... Ik heb een Mac...
Ja, maar dan moet u eerst even dat doen.![]()
Dat heb ik een keer gehad op Hanze
papapümmm... Statief gebruiken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:31 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Eehm tips..
Je adem inhouden en vaste hand hebben
Wat ik zelf altijd probeer is de sluitertijd zo kort mogelijk te houden, dan heb je de minste kans dat je uit het scherptegebied gaat door beweging.
Het nadeel is bij een zo kort mogelijke sluitertijd dat de diafragma vaak helemaal openstaat. Dit veroorzaakt dan een zeer kleine scherptegebied.
Eigenlijk moet je de diafragma iets kleiner maken dan heb je een wat mooiere scherptediepte. Dan wordt het wel weer wat moeilijker om een korte sluitertijd te krijgen. Maar ook daar zijn dan nog wel weer truukjes voor.
En veel oefenen en uitproberen.
Wow,... en dan zie je maar dat je het nog druk zat hebtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja hoorDinsdagavond uit eten met collega's ( www.obba.nu ... aanrader
) en drie flessen single malt, een pen en een podiumcadeaubon gekregen. Woensdag drie dozen met gebak neergezet op kantoor en beetje handjes geschud en that's it
Gister de hele dag bruiloft gevierd en 's avonds betaald het feest gefotografeerd en zometeen nog ff lekker voor mijn prive-klant op en neer naar A'dam. En dan begint het echte weekend
als je op 10cm afstand een klein insectenbeestje wilt fotograferen?quote:
Je gear zo licht mogelijk maken en een gorilla gebruikenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:05 schreef SP22 het volgende:
[..]
als je op 10cm afstand een klein insectenbeestje wilt fotograferen?
Eh, ja?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:05 schreef SP22 het volgende:
[..]
als je op 10cm afstand een klein insectenbeestje wilt fotograferen?
Ligt eraan welke Gorilla je hebt... Mijn Gorillapod Zoom kan in elk geval toch behoorlijk wat hebben. Zwaarste wat ik er tot nu toe op heb gezet is een Manfrotto 498RC2 balhoofd met daarop een 5D II en 24-105. Da's samen toch al gauw ruim 2 kilo als ik me niet vergis...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:58 schreef SP22 het volgende:
ik had een gorilla bij mn oude camera.. Geen idee oftie de 550D ook houdt.. Mn oude camera was ook geen kleintje..
Volgens mij heb ik die ook. Was destijds de middelste mogelijkheid geloof ik. Er was ook nog een Gorilla SLR geloof ik. Eens kijken of het werkt..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:13 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ligt eraan welke Gorilla je hebt... Mijn Gorillapod Zoom kan in elk geval toch behoorlijk wat hebben. Zwaarste wat ik er tot nu toe op heb gezet is een Manfrotto 498RC2 balhoofd met daarop een 5D II en 24-105. Da's samen toch al gauw ruim 2 kilo als ik me niet vergis...
Das idd kut..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:05 schreef freud het volgende:
Kut. Nieuwe pc is dus nu echt dood. Reparatie kost minimaal een week...
Date?quote:
Haha. Ja, wat komt jou het beste uit. Een doordeweekse dag vind ik op zich prima maar een zondag bijvoorbeeld net iets meer. Want dan hoef ik mijzelf niet in de spits door de trein te persen.quote:
Anders ik wel. Heb de gehele week alleen gestaan. Mijn spieren doen het bijna niet meer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:39 schreef Omniej het volgende:
Weekeeeeeeeeeeeeeennd.
Was ik daar even aan toe zeg.
Das echt veel!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:43 schreef Wiebeldak het volgende:
50 comments en 65 faves op mijn kalfje foto!! Echt vet vind ik dat. Een record.
Jazeker. Zondag is er een 50 jarig jubileum van de Hazelaar. Dat is een manege voor verstandelijk gehandicapte waar mijn moeder al zeker 10 jaar als vrijwilliger werkt. Daar ga ik sowieso met mijn camera naar toe.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:43 schreef SP22 het volgende:
gaan mensen nog leuke fotodingen doen dit weekend?
Ik hoop dat het droog blijft en dat ik nog ff op hertenjacht kan vanavond.Heb mn statief bij me dit keer en nu het zo'n naar weer was vandaag zijn er geen mensen in de bos geweest hoop ik en komen de herten vroeg tevoorschijn.
Sowieso het weekend ja. Deze zaterdag en zondag kan ik niet, dus dan volgende week? Dan kan het ook wel op donderdag aangezien het dan hemelvaart is. Al weet ik niet of ik dan vrij ben (begin maandag bij een nieuwe baas). Dan lijkt mij een uur of 3/4 in de middag het mooist. Als we dan met een groepje zijn (kijken of Bart en Bart kunnen), kunnen we ergens eten en 's avonds nog wat doorschieten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha. Ja, wat komt jou het beste uit. Een doordeweekse dag vind ik op zich prima maar een zondag bijvoorbeeld net iets meer. Want dan hoef ik mijzelf niet in de spits door de trein te persen.
Ik ga zondag naar de world press photo tentoonstelling in Amsterdam. Ik ga samen met een vriend en zijn broertje. Die heeft net een 550D gekocht nadat ik hem een paar keer met mijn camera had laten rondlopenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:43 schreef SP22 het volgende:
gaan mensen nog leuke fotodingen doen dit weekend?
Ik hoop dat het droog blijft en dat ik nog ff op hertenjacht kan vanavond.Heb mn statief bij me dit keer en nu het zo'n naar weer was vandaag zijn er geen mensen in de bos geweest hoop ik en komen de herten vroeg tevoorschijn.
![]()
Ik dacht dat je het over verstandelijk gehandicapte kinderen hadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jazeker. Zondag is er een 50 jarig jubileum van de Hazelaar. Dat is een manege voor verstandelijk gehandicapte waar mijn moeder al zeker 10 jaar als vrijwilliger werkt. Daar ga ik sowieso met mijn camera naar toe.
Zou wel erg vet zijn om zo'n beest op de foto te zetten. Vooral omdat ze zo schuw zijn.
Veel plezier met de oude mannen! Zullen wel een paar karakteristieke koppen tussen zitten!quote:
Ik kan dit weekend ook niet. Hemelvaart zou ook kunnen en volgend weekend op een zaterdag of zondag ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sowieso het weekend ja. Deze zaterdag en zondag kan ik niet, dus dan volgende week? Dan kan het ook wel op donderdag aangezien het dan hemelvaart is. Al weet ik niet of ik dan vrij ben (begin maandag bij een nieuwe baas). Dan lijkt mij een uur of 3/4 in de middag het mooist. Als we dan met een groepje zijn (kijken of Bart en Bart kunnen), kunnen we ergens eten en 's avonds nog wat doorschieten.
[..]
Ik ga zondag naar de world press photo tentoonstelling in Amsterdam. Ik ga samen met een vriend en zijn broertje. Die heeft net een 550D gekocht nadat ik hem een paar keer met mijn camera had laten rondlopen![]()
Hij was sowieso al geïnteresseerd in fotografie en hij heeft zo de knoop door weten te hakken. Zijn vader was iets minder enthousiast, die heeft het voorgeschoten
[..]
Ik dacht dat je het over verstandelijk gehandicapte kinderen had
Daarna kom je hier een biertje drinken?quote:
Ik doelde op deze zin:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:52 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik kan dit weekend ook niet. Hemelvaart zou ook kunnen en volgend weekend op een zaterdag of zondag ook.
Zijn ook verstandelijk gehandicapte kinderen over het algemeen
[..]
Daarna kom je hier een biertje drinken?
Hahaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik doelde op deze zin:
Zou wel erg vet zijn om zo'n beest op de foto te zetten. Vooral omdat ze zo schuw zijn.
Maargoed, we moeten dus nog even kijken.
Hier staat ook voetbal op de planning voor morgen, voetbaltoernooi waar de krant waar ik voor fotografeer aan meedoet.. Als ik het sporten morgen overleef that is, morgen weer voor het eerst sinds 1,5 maan proberen te fitnessen na een ontsteking in mn rug gehad te hebben..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:48 schreef SP22 het volgende:
Ik ga sowieso zondag weer de voetbalwedstrijd doen.. Ben zo ongeveer huisfotograaf daar tegenwoordig. Foto's komen op de site en in het clubblad en op lokale website over het dorp.
Is een goeie ja!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Beste dance nummer ooit gemaakt: Dat vind ik dan.
Moet ik even delen hier.
Ja duh.quote:
Joah al die hippe dingen zijn al jaren oud. Net als dubstep. Is nu ineens cool. Terwijl het al jaaaaren bestaat (kende het nog niet toen hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:30 schreef kanovinnie het volgende:
Trouwens, daar konden ze al freerunnen/parkour
Ik kende dubstep al voordat het dubstep wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Joah al die hippe dingen zijn al jaren oud. Net als dubstep. Is nu ineens cool. Terwijl het al jaaaaren bestaat (kende het nog niet toen hoorpas sinds TripleP me wat goede dubstep heeft laten horen).
De nurd van me klas op 't vmbo vond dat nummer de beste toendertijdquote:
JA HOORRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:
Hallo.... Daar komen mij een partij klassiekers voorbij
Je moet mij eens los zien gaan op dat nummer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De nurd van me klas op 't vmbo vond dat nummer de beste toendertijd
Ik liep eerder boven, toen hoorde ik mijn lampen trillen door de bas beneden. Opeens muziek weg, vader thuisquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
HAHAH ik voel mijn voet gewoon trillen door de bass van Satisfaction![]()
![]()
arme onderburen.
Heb je een drilboorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je moet mij eens los zien gaan op dat nummer.
Niet hier weggaan nu!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:37 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat ik nog vetter vind is dat het forum waardoor ik hier ben beland weer online is met een herstart. Ze waren failliet en hadden geen zin meer. Ik heb daar jarenlang zo een goede tijd beleeft, en ook veel meetings meegemaakt op feesten. En vooral heel veel informatie opgedaan op dance gebied.
Toen zij er mee stopten heb ik mij hier aangemeld maar ik hoorde gisteren via via dat er een herstart was gemaakt dus meteen weer aangemeld.
http://www.clubcharts.nl ! Fucking vet!
quote:
Dat werkt vandaag niet bij isdatzo.quote:
Als je motorblok kapot is ga ik hoogstpersoonlijk een biertje bij je thuis laten bezorgen.quote:
Weer een hele dag 't halve land doorgereden (qua km's zat ik bijna in Berlijnquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je motorblok kapot is ga ik hoogstpersoonlijk een biertje bij je thuis laten bezorgen.
Haha zit er wel meteen weer te postenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je een drilboor
[..]
Niet hier weggaan nu!
Ik ga met je mee dat het een pakking is, maar dan wat voor 1. Ik gok een uitlaatpakking.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:23 schreef Wiebeldak het volgende:
Dat is volgens mij een pakking? Dat zoiets alles stil kan leggen.
Goed gelezen! Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:35 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik ga met je mee dat het een pakking is, maar dan wat voor 1. Ik gok een uitlaatpakking.
Shit pakking.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed gelezen! Ik ben trots op je.
Maar het is nogal een uitdaging om die te vervangen wanneer het blok erin hangt. Wil 't risico niet nemen dat morgen blijkt dat we wel nieuwe nodig hebben of dat ze achteraf niet goed meer blijken te zijn. Voor die 2 tientjes kan je jezelf een hoop gezeik besparen.
Net 8 motorzaken gebeld, niemand heeft die shit op voorraad.
waar stond dat dan? In die tekening staan alleen maar nummertjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed gelezen! Ik ben trots op je.
Maar het is nogal een uitdaging om die te vervangen wanneer het blok erin hangt. Wil 't risico niet nemen dat morgen blijkt dat we wel nieuwe nodig hebben of dat ze achteraf niet goed meer blijken te zijn. Voor die 2 tientjes kan je jezelf een hoop gezeik besparen.
Net 8 aprilia-dealers gebeld die min of meer op de route liggen, niemand heeft die shit op voorraad.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[knip]
uitlaatpakking
[knip]
uitlaatpakking
[knip]
Waarschijnlijk in 1 van zijn 3 verhalen erbovenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:38 schreef taxibabe het volgende:
[..]
waar stond dat dan? In die tekening staan alleen maar nummertjes.
Juist niet want je wist dat het een pakking was zonder het eerst te lezenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:40 schreef taxibabe het volgende:
Ohdie had ik nog helemaal niet gelezen
ik voel me nu wel een beetje dom..![]()
Ik misschien nog wel van een kymcoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:44 schreef taxibabe het volgende:
Heb hier denk ik nog wel een uitlaatpakking van een tomos liggen, maar daar heb je niks aan
Zou je denkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:44 schreef taxibabe het volgende:
Heb hier denk ik nog wel een uitlaatpakking van een tomos liggen, maar daar heb je niks aan
En tijdelijk van een sappak zelf een pakking maken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, maar dan moet ik de maten weten en dan kijken of ze iets dat er een beetje op lijkt hebben. Maar morgen komt 'ie er pas uit.. er zit daar wel een redelijk grote zaak in de buurt dus dan kan ik wel ff met zo'n ding langsrijden. Maar wanneer ze dan niks hebben moeten die gebruikte pakkingen er weer tussen. Als dan blijkt dat 'ie niet gasdicht is heb je weer een leuke uitdaging. Zo blijf je bezig.
Da's waar, zo'n motor wordt wel wat warmer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
Doe 't liever meteen goed, 't is best een uitdaging om erbij te komen wanneer de boel in elkaar zit. En zo'n sappakpakking (leuk woord wel) is niet iets dat het langer dan een KM of 10 uithoudt. 't Is geen tomos
.
Nee, niet de koppakking. Zal ff plaatje zoeken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
Je bedoelt tussen het blok en de cilinderkop?
Koppakking heet zoiets. Bij brommertjes zou ik zoiets ook wel proberen ja, alleen dit komt toch iets nauwer
.
Met een lekke uitlaatpakking loopt 'ie voor geen meter.
Voor de tomos kost het ook geen drol geloof ik, maar als de winkels dichtzitten en je wilt toch dat ding ff rijdend krijgen is het een leuke tijdelijke oplossing.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:52 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, aan de onderkant? Daar zou ik op m'n motor al helemaal geen sappakpakking plakken.
Volgens mij kosten die pakkingen bij mij ook maar een tientje ofzo.
Huh restricties op de drummerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iso400, half 8 beginnen, bijna thuis alweer! Topavond!
Jammer alleen dat de drummer niet op de foto te zetten was vanwege restricties.
Nah er waren film opnamens en de drummer zit achter een gigantische kit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:19 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Huh restricties op de drummer![]()
Ik heb teveel m&m's gegeten..
Oh da's wel kut jah. Nu vind ik drummers sowieso al lastig omdat ze vaak in het donker zitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah er waren film opnamens en de drummer zit achter een gigantische kit.
Helaas moesten we dus met z'n allen aan één kant staan waar we dus niets van de drummer zagen helaas.
Ach dit was perfect uitgelicht hoor. Fantastisch licht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:21 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oh da's wel kut jah. Nu vind ik drummers sowieso al lastig omdat ze vaak in het donker zitten.
Dan lukt dat ook wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Stonden ook 20 vrachtwagens met meuk, dat dan weer wel.
Ja maar er moet wel een duidelijk verschil blijven tussen main act en support. Daar draait het helemaal niet om natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:34 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dan lukt dat ook wel.
Maar wat ik niet snap hé, soms spelen er meerdere bandjes op hetzelfde podium met dezelfde lichtbakken. Waarom is er dan bij de 'grotere' bands dan beter licht dan bij de eerste kleinere bandjes? Ze hebben toch hetzelfde licht er hangen??
Oh daar denken ze helemaal niet bij na joh, zal hem lekker een biet schelenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:42 schreef taxibabe het volgende:
Vind ik wel een beetje flauw, t'is toch ook leuk als je van het voorprogramma ook leuke foto's kan maken.
Lijkt me zo gaaf om een keer te zien! Hier laatst wel een keer een groep reeën langs de kant van de weg zien staan, maar toen had ik natuurlijk geen camera bij me..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:32 schreef SP22 het volgende:
Genoeg Bambi's gespot.. helaas kom ik er weer achter dat mijn lens tekort komt. Beste resultaat volgt zo!
Was een hele groep mannetjes met enorme geweien!
Nah je kan even curves doen, selecteren, in schilderen, curves beetje bijtrekken en hopen dat je je dat beest er nog uit krijgt. Maar ik acht de kans klein.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:50 schreef SP22 het volgende:
Is dit nog te redden?
[ link | afbeelding ]
Edelhert by Babzy22, on Flickr
Wat is er mis met een vandaag gekochte komkommer?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:25 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb net demonstratief een vandaag gekochte komkommer gegeten. Als ik morgen niet meer ontwaak weten jullie waar het door kwam.
Welterusten.
Ah, nou we zien het morgen welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
Half Duitsland gaat er dood aan ofzo en nu durft niemand meer komkommers te kopen / eten. Goed, slapen nu
.
OMGquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:25 schreef taxibabe het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar een andere plaats waar beide winkels zitten? Ah ik zie dat dat lastig wordt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Shopdilemma:
Piet Zoomers en dan als daar niets is door naar Deventer, waar het heel leuk is om doorheen te wandelen maar geen Zara zit (en daar had ik een leuk rokje gezien).
Arnhem, wat eigenlijk niet zo leuk is maar wel heel veel leuke winkels zitten (incl. Zara)
Apeldoorn, waar redelijke winkels zitten maar wat niet zo leuk is. Maar Apeldoorn heeft wel een Zara.
Eigenlijk wil ik naar Piet Zoomers en dan naar Arnhem maar dat gaat niet echt. What to dooooo?
Oplossing: in Arnhem naar Piet Zoomers én Zara gaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Shopdilemma:
Piet Zoomers en dan als daar niets is door naar Deventer, waar het heel leuk is om doorheen te wandelen maar geen Zara zit (en daar had ik een leuk rokje gezien).
Arnhem, wat eigenlijk niet zo leuk is maar wel heel veel leuke winkels zitten (incl. Zara)
Apeldoorn, waar redelijke winkels zitten maar wat niet zo leuk is. Maar Apeldoorn heeft wel een Zara.
Eigenlijk wil ik naar Piet Zoomers en dan naar Arnhem maar dat gaat niet echt. What to dooooo?
Ja dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:38 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Naar een andere plaats waar beide winkels zitten? Ah ik zie dat dat lastig wordt.
Nee hoor, daar kun je ook als vrouw terechtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:44 schreef Omniej het volgende:
[..]
Oplossing: in Arnhem naar Piet Zoomers én Zara gaan?
Edit: oh wacht, da's alleen heren natuurlijk.
Daar kwam ik ook al achter, maar waarom kan Arnhem dan niet, daar zitten beide?quote:
Ó. Dan was m'n eerste ingeving dus toch goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:48 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Nee hoor, daar kun je ook als vrouw terecht
Site zegt :quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:48 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Nee hoor, daar kun je ook als vrouw terecht
Doetinchem heeft wel dames, is maar een half uurtje van Arnhem.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Arnhem is alleen herenkleding.Maar ik ga wel in Eindje nog een keer naar Zara mocht ik geld overhebben.
ModeMall Wilp (hoofdvestiging)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:54 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Doetinchem heeft wel dames, is maar een half uurtje van Arnhem.
Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit geweest ben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:56 schreef taxibabe het volgende:
Haha, ok. Maar Doetinchem is ook wel leuk om te winkelen.
Ik vind zulke dingen de foto juist afmakenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:06 schreef taxibabe het volgende:
Die is idd leuk, alleen jammer van het sprietje van de zender net langs de rand.
NOU IK HAAL HET WEL WEGquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hehe het stoort mij ook. Daar gaat je aandacht heen (als je het eenmaal hebt gezien want zag het eerst niet eens), leidt af.
Een piemel groeien en je afvragen waar je zo'n uitlaatpakking kan krijgen vandaag?quote:
Liever nu dan op de dag zelfquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:11 schreef Chanty het volgende:
Een week voor je trouwen met een borstel in je pony verstrikt raken is niet grappig...
Een uur pinnetjes knippen met de kniptang heeft mijn haar kunnen redden al is het nu wel wat uitgedund. Verder moet alles nu wel goed gaan, we hebben onze misser wel gehad zo.
Dank je welquote:
Goeie!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:44 schreef Omniej het volgende:
[..]
Idd, daar zou je eens iets mee moeten doen DA.
Dat is waar, dat past namelijk niet in het tijdschema, maar dan komt de kapster en als ze zo'n borstel pakt dan ga ik gillenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Liever nu dan op de dag zelfAl flinke kriebels?
Ruben Block was eeeeerrug goed inderdaad. Maar er zaten meer pareltjes tussen hoor bij de DWDD Recordings, heel tof onderdeel van 't programma vind ik dat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:17 schreef taxibabe het volgende:
Zat net een stukje van DWDD Recordings te kijken. Daar spelen artiesten akoestisch hun favo-liedje van een andere artiest (a la Johnny Cash).
Vorige week was o.a. Ruben Block van Triggerfinger te gast, wat gaaf wat gaaf!![]()
http://dewerelddraaitdoor(...)8fe9cf0709321068700a
(ongeveer vanaf 7:30)
Inderdaad, ik vond die van Alain Clark ook gaaf met Ignition. En nog wel een paar. Jammer dat het is afgelopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:54 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ruben Block was eeeeerrug goed inderdaad. Maar er zaten meer pareltjes tussen hoor bij de DWDD Recordings, heel tof onderdeel van 't programma vind ik dat.
Zonet nieuwe monitor afgehaald... ook weer 200,- armer.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Al genoeg geshopt bij Piet Zoomers jeuj nieuwe kleren en geld op.
Ik denk dat dat ook mijn volgende combi zal zijn, Macbook Pro met een apart los scherm erbij. Al twijfel ik ook nog aan een iMac en uiteraard het systeem van Freud. Brrr, keuzes en geen geldquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zonet nieuwe monitor afgehaald... ook weer 200,- armer.Wel lekker zo'n groot scherm. Maak je van je MacBook nog een beetje een lekkere workstation thuis
2 schermen werkt wel lekker hoor. Bridge op de 1 en PS op de anderquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook mijn volgende combi zal zijn, Macbook Pro met een apart los scherm erbij. Al twijfel ik ook nog aan een iMac en uiteraard het systeem van Freud. Brrr, keuzes en geen geld
Same here.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook mijn volgende combi zal zijn, Macbook Pro met een apart los scherm erbij. Al twijfel ik ook nog aan een iMac en uiteraard het systeem van Freud. Brrr, keuzes en geen geld
Wat kost zoiets? Wil ook een smartphone maar zie door de bomen het bos niet meer.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh en ik heb de nieuwe HTC Sensation dus hier, wat een fijn toestel.
Serieus?? Ik kan over 2 weken een nieuwe uitzoeken (wat hoog nodig is..) En deze staat tot nu toe op nr 1. Maar ben een qwerty toetsenbord gewend dus ben nog aan het twijfelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh en ik heb de nieuwe HTC Sensation dus hier, wat een fijn toestel.
Nah heb nu een abbo switch gemaakt van T-Mobile naar Vodafone, 2 jaar Abbo, Bel-Web-Sms 275 voor het eerste jaar ¤20 p/m na het eerste jaar wordt het ¤39,50.-quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat kost zoiets? Wil ook een smartphone maar zie door de bomen het bos niet meer.
Jups,quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:26 schreef SP22 het volgende:
[..]
Serieus?? Ik kan over 2 weken een nieuwe uitzoeken (wat hoog nodig is..) En deze staat tot nu toe op nr 1. Maar ben een qwerty toetsenbord gewend dus ben nog aan het twijfelen.
Hehe, je kan er mooie dingen van krijgen inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Touchscreen lijkt me echt een hell. Met alcohol aaargh
Dus 275 belminuten of smsjes? En hoe zit het dan met je inet?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah heb nu een abbo switch gemaakt van T-Mobile naar Vodafone, 2 jaar Abbo, Bel-Web-Sms 275 voor het eerste jaar ¤20 p/m na het eerste jaar wordt het ¤39,50.-
Toestel was gratis i.c.m. het abonnement.
[..]
Jups,
Kom zelf van een iPhone af maar wilde toch Android en dan kan je beter het nieuwe van het nieuwste hebben dan achter de feiten aan te lopen. Touchscreen wen je zo aan.
275 totaal, je kan een gratis sms verdubbelaar aanzetten. Dus het is 11 cent per sms ofzo. Ik gebruik toch over het algemeen whatsapp.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus 275 belminuten of smsjes? En hoe zit het dan met je inet?
Ja kan je ook met Abbo aanzetten uiteraardquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vodafone prepaid = Blox = 1 cent pe rsmsje (mits je 1000 smsjes opmaakt)
Ik heb ook sms blox. Kan niet zonder. Niet dat ik alles op maak, maar als het van mn bundel afgaat kom ik opeen heel erg over mn bundel heen, dus onder de streep komt het weer goedkoper uit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vodafone prepaid = Blox = 1 cent pe rsmsje (mits je 1000 smsjes opmaakt)
owwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja kan je ook met Abbo aanzetten uiteraard
Oh het is ook zeker geen noodzaak een abbo, maar soms wel heel prettig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
owwwwwwwwww
nouja dan nogMaak max. 15 euro op per maand, ga geen abo neme ndan.
Ik weet nu al dat als ik een abo neem, ook al is het goedkoper, dat ik da nveel meer geld kwijt ga zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh het is ook zeker geen noodzaak een abbo, maar soms wel heel prettig.
Dat weinige eten werkt toch!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH JONGENS ik kan weer maat M/40 aan.![]()
![]()
een vrouw van 34?quote:
Joah dat wist ik wel. Alles wat ik van de winter heb gekocht is te groot.quote:
Dat past zekerquote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat past zeker
Het is dat je jonger bent, helaas.
Tell me how! Als het nou af en toe een keer gebeurde, maar het is echt élke keer.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je kan haar reacties toch ook gewoon verbergen?
en hoe meer jij je eraan stoort, hoe meer haar acties dus effect hebbenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:03 schreef SP22 het volgende:
[..]
Tell me how! Als het nou af en toe een keer gebeurde, maar het is echt élke keer.
Als je op haar berichtje gaat staan met je muis verschijnt er een kruisje en als het goed is, als je daarop klikt, kan je 'alle berichten van gebruiker verbergen'.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:03 schreef SP22 het volgende:
[..]
Tell me how! Als het nou af en toe een keer gebeurde, maar het is echt élke keer.
Je kan volgens mij rechtsboven in een reactie (die verschijnt als je je muis daar naartoe beweegt) klikken en dan kan je al haar berichten blokken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:03 schreef SP22 het volgende:
[..]
Neuh, ik kom er ook niet zo uit. Sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |