SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
En toch geen auto in 't water. Vond 't al vreemd, dan moet je echt echt ECHT je best doen daar.quote:Politie-agenten zagen rond middernacht op industrieterrein de Dragonder een bestelbus staan bij bedrijfsunits.
Onder de bus lag een man. Toen de agenten dichterbij kwamen, stond de man op en rende naar een nabijgelegen plas en kwam door nog onbekende oorzaak in het water terecht.
Toen bleek dat de man niet zelf op de kant kon komen, sprongen de agenten zelf het water in. Zij konden hem toen echter al niet meer vinden. Gealarmeerde brandweerduikers hebben hem even later wel uit het water kunnen halen. Op de kant is de man gereanimeerd en meteen per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. In de loop van de ochtend is hij daar overleden.
De politie doet nog onderzoek naar de identiteit van de man. Het gaat om een blanke man van normaal postuur, maar hij mist een snijtand en heeft twee opvallende tatouages: een duivel op zijn linker bovenarm en een 'tribal' op zijn rechter onderbeen.
Niet met een spanbandje vast zeker?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef Isdatzo het volgende:
Ding ging vandaag trouwens bijna door de bijrijdersstoel. Domme kuthoer verwisselde ineens van baan op de binnenring en besloot dat ze helemaal linksaf moest. Vol in de remmen, ding schoof volle bak naar voren tegen de stoel.
Ik hoop dat ze aids krijgt.
Ja, flashmobs zijn dieptriest.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet huilen want ik kijk flashmobs. Zie jij het verband?
Neuh, had geen zin meer om moeilijk te doen. WeetikhoeveelKM in Duitsland gaat het goed.. rijd je nog geen 20km in Nederland en je moet weer vol in de remmen voor idioten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet met een spanbandje vast zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VET TOCH JATOCH
91quote:
Jezusquote:
Lowlands is op zich wel tof, alleen heb ik een hekel aan de semi hippe mensen die naar lowlands gaan omdat je dan hipperdepip bent.quote:
Drugs nodig hebben om een goed feest te hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gelukkig heb je daar toch geen last van.
Spacen op Lowlands![]()
![]()
![]()
manmanman ik kan niet wachten tot ik vakantie heb.
Hoe kon je dat nou doorhebben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |