SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:40 schreef sigme het volgende:
Hmm. Ik vind het effect van eiwitpoeder verwaarloosbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De teller staat hier tot dusver op een bakje kwark, een kapje brood met aardbeien en een italiaanse bol met kaas.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Hmm. Ik vind het effect van eiwitpoeder verwaarloosbaar.Waarom haal je die dan ook in huis? Er zit per volumeeenheid meer chocola omheen dan om een normale (nep)magnum volgens mij. En waarom 5? Er zitten er toch 6 in een pak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mini-ijsjes werken niet bij mij, ik ga ook door tot ze op zijn.crap in = crap out
Idem hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Mini-ijsjes werken niet bij mij, ik ga ook door tot ze op zijn.
Dat zou ideaal zijn voor mij. Ik vind alleen de chocolade van de magnum lekker.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom haal je die dan ook in huis? Er zit per volumeeenheid meer chocola omheen dan om een normale magnom volgens mij. En waarom 5? Er zitten er toch 6 in een pak?
Hmm. Ik vind het effect van eiwitpoeder verwaarloosbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer je tanden eens een kwartier te poetsen? Soms helpt het. Kan sws geen kwaad om de restjes MNM weg te werken.![]()
Oh, nee, niet vanwege de calorieënquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:46 schreef loveli het volgende:
Dat pakje roomboter is overdreven, hoofdbestanddeel van ijs is altijd nog melk. Grootste deel van de kcals zit in de choco
ow balen zeg!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb trouwens de hele week al geen eetlust. Avondeten doe ik wel. Maar overdag is het om te huilen. En ik *weet* het wel, maar krijg mezelf er niet toe gezet om toch te eten.
Heeft overigens niks met afvallen ofzo te maken, want ik weet ook dat ik dan juist overdag moet eten. Ik heb gewoon echt geen zin in eten. Helemaal niet. Nu kan ik mezelf gaan dwangvoederen, maar dat werkt ook alleen maar averechts, denk ik.
Het is dus ook niet zo dat ik wel zin in snoep heb ofzo. Mijn eetlust is gewoon helemaal *weg*.
12. Er zitten er nu nog 2 in. En ik heb ze voor de neefjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom haal je die dan ook in huis? Er zit per volumeeenheid meer chocola omheen dan om een normale (nep)magnum volgens mij. En waarom 5? Er zitten er toch 6 in een pak?
Ik geef ook niks om magnums. 3 happen lekker en dan heb ik genoeg en dan moet je nog zo veel en weggooien is bij mij geen optie. Als ik kinderen zou hebben zou ik ze nooit hun bord laten opeten als ze dat niet zouden willen. Dat werkt bij mij nu nog door. Ik kan hééél moeilijk eten weggooien en zeker niet als het al op mijn bord ligt. Dat gaat zelfs zover, dat als ik bv nog ketchup heb liggen op mijn bord en het in de ketchup te dopen eten is al op, dan neem ik daar ook nog wat van, zodat daarna m'n bord echt leeg is, ketchup included. Nou ja, dat is als ik me er niet bewust tegen verzet, wat ik nu wel doe.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik bedenk me net dat ik al een heule tijd geen magnum oids op heb! We hebben dan ook maar een heul klein vriesvakjeEn qua los ijs is het schepijs van het lokale salonnetje veuuul lekkerder
Waarom denk je dat? Welk averechts effect verwacht je? Zou je het niet gewoon proberen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb trouwens de hele week al geen eetlust. Avondeten doe ik wel. Maar overdag is het om te huilen. En ik *weet* het wel, maar krijg mezelf er niet toe gezet om toch te eten.
Heeft overigens niks met afvallen ofzo te maken, want ik weet ook dat ik dan juist overdag moet eten. Ik heb gewoon echt geen zin in eten. Helemaal niet. Nu kan ik mezelf gaan dwangvoederen, maar dat werkt ook alleen maar averechts, denk ik.
Het is dus ook niet zo dat ik wel zin in snoep heb ofzo. Mijn eetlust is gewoon helemaal *weg*.
Nee hoor, helemaal niet. Ben wakker sinds 8u vandaag ofzo, heb nog niks gegeten (slecht, ik weet het), maar heb ook gewoon écht helemaal geen honger. Word eerder misselijk bij het idee. Slaat nergens op, dat weet ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:51 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ow balen zeg!
Maar heb je dan geen honger in iets eetbaars? Mijn maag schreeuwt na 1 uur niks eten al om iets lekkers
OMG!!!! Ik ben een google-search hitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:52 schreef V1z0R het volgende:
Google je op Hoepeloorbellen
Zie je Coco!![]()
En de:
At first i was like![]()
But then I was like![]()
Now I'm like
Uil van Maria
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ben wakker sinds 8u vandaag ofzo, heb nog niks gegeten (slecht, ik weet het), maar heb ook gewoon écht helemaal geen honger. Word eerder misselijk bij het idee. Slaat nergens op, dat weet ik.
Heb je acute stress?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Ben wakker sinds 8u vandaag ofzo, heb nog niks gegeten (slecht, ik weet het), maar heb ook gewoon écht helemaal geen honger. Word eerder misselijk bij het idee. Slaat nergens op, dat weet ik.
Gisteren gedaan, toen werd ik alleen maar misselijk. Als ik nu aan eten denk, word ik ook weer misselijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Welk averechts effect verwacht je? Zou je het niet gewoon proberen?
quote:
Die foto van je amandelen is minder sierlijk (staat ernaastquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
OMG!!!! Ik ben een google-search hit![]()
(toch zo maar even die foto van mn photobucket halen, haha)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |