Ik eet amper suiker maar als je eens wat wil zoeten dan is stevia best een goede vervanger.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:04 schreef MarMar het volgende:
En ehm, gewoon wennen aan niet zoet is geen optie?
Ik roep eens wat
Ik vind mét suiker nu niet eens meer lekker, kwestie van wennen.
Voor dingen als custardpudding vind ik dat geen optie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:04 schreef MarMar het volgende:
En ehm, gewoon wennen aan niet zoet is geen optie?
Ik roep eens wat
Ik vind mét suiker nu niet eens meer lekker, kwestie van wennen.
Ghehe, jouw toetsenbordinstellingen staan verkeerdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:00 schreef MarMar het volgende:
Lijstjedump±
O: magere yoghurt met muesli
T: slaap (althans, een poging tot)
L: boterham 20+kaas, kommetje rauwkost, kom soep, karnemelk
T: ananas, cappuccino
D: pasta met tomatengroentemageregehaktsaus
T: yoghurt met fruit
Dat was mijn tekst.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vraag me soms wel eens af of er nog wel mensen werken op vrijdag.
Op Nederlands volgens mij ipv internationaal (Verenigde Staten).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ghehe, jouw toetsenbordinstellingen staan verkeerd.
Of gewoon "shift + ctrl". Problem fixed. Toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Op Nederlands volgens mij ipv internationaal (Verenigde Staten).
nerdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Of gewoon "shift + ctrl". Problem fixed. Toch?
Vik + M over 50 jaar:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:12 schreef Viking84 het volgende:
M was gisteravond uit eten en vanavond is 'ie er ook al niet wegens teamweekend. Gelukkig komt 'ie morgenmiddag weer thuis, want ik vind het echt te saai voor woorden zo
. Ik dacht even naar de film te gaan vanmiddag maar er draaien óf kutfilms of ze draaien op kuttijden.
quote:
quote:
Enjoy!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed nieuws! Je komt gewoon door de security check heen met ijzer ik je enkel!
quote:
Ik dacht even dat je haar een lekker wijf vond. Schrok alquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:32 schreef V1z0R het volgende:
Kon geen sexy plaatje vinden met 'I agree'
Behalve een PETA activiste in een kooi, alleenik op PETA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |