Honingkruid? Gewoon bij de intratuin. Ter plaatse even proeven, ik heb nog nooit bittere getroffen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:27 schreef Syrena het volgende:
Ik wil eens Stevia gaan proberen, maar waar koop ik goeie? Ik heb gelezen dat sommige bitter zijn, en die mot ik natuurlijk niet hebben
En dat kan ik dan gewoon in mijn Brinta gooien?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Honingkruid? Gewoon bij de intratuin. Ter plaatse even proeven, ik heb nog nooit bittere getroffen.
quote:
Ja, maar dan is de zoetigheid wel wat versnipperd (het geeft niet af aan de yoghurt, zeg maar). Misschien wil "nat" blenderen ook wel, maar ook daar ben ik te lui voor; ik snipper het gewoon wat. Het schijnt dat de blaadjes drogen en dan verpulveren het beste werkt, maar dat heb ik nooit gedaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
En dat kan ik dan gewoon in mijn Brinta gooien?
Oh, die heb ik dan ook éérst leeggegetenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:31 schreef loveli het volgende:
Lol @ liter yoghurt van sigme. Bak van 500 ml vind ik meestal wel voldoende
Heb je daar ook argumenten voor?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Blurred86 het volgende:
Wordt een groot deel van de gezondheidseigenschappen van soya niet toegeschreven aan de isoflavonen die erin zitten? ik vraag me af of je die ook terugvindt in soya-eiwitpoeder. Soya is (qua aminozuren) wel een goeie complete bron qua eiwitten geloof ik, al ben ik zelf niet zo'n aanhanger van eiwitpoeder eten.
Volgens google zitten die ook nog in eiwitpoeder. De scheidingsmethodes die gebruikt worden zijn vrij simpel en blijkbaar lossen de isovlafonen niet op in water en zuur.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Blurred86 het volgende:
Wordt een groot deel van de gezondheidseigenschappen van soya niet toegeschreven aan de isoflavonen die erin zitten? ik vraag me af of je die ook terugvindt in soya-eiwitpoeder. Soya is (qua aminozuren) wel een goeie complete bron qua eiwitten geloof ik, al ben ik zelf niet zo'n aanhanger van eiwitpoeder eten.
Dat had een hostel in Peru ook staan. Ik vond het lekkerder dan zoetstof en omdat je er zo weinig van nodig hebt, is het vrijwel calorieloos. Maar nog niet overal in de EU goedgekeurd dacht ik? Ik durfde het iig niet mee te nemen. Wit poeder uit Peru... nahquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:27 schreef Syrena het volgende:
Ik wil eens Stevia gaan proberen, maar waar koop ik goeie? Ik heb gelezen dat sommige bitter zijn, en die mot ik natuurlijk niet hebben
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ben ook weer thuis. Part one; tanken, fysio, boodschappen zit erop. Wat was het druk trouwens bij de Jumbo. Ik vraag me soms wel eens af of er nog wel mensen werken op vrijdag.
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
YEAAAHHHHHH </James Hetfield>
Er staat een eerste versie op papierHet is allemaal nog niet 100% epic natuurlijk, maar ik heb iets om te bespreken en aan te passen en het is 26500 woorden ongeveer! Whoop whoop!
</captain's log>
Verwacht de komende dagen maar geen nachtelijke updates meer - morgen ga ik proberen om een relatief normale tijd te gaan slapen
Poezen zijn geweldig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 05:38 schreef sigme het volgende:
Maria&, ik ben fier op u.
Goedemorgen. Ik ben m'n bed uitgemauwd. Terwijl vrijdag mijn uitslaapdag is.
Maar poes
QFT!quote:
nope niet echtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je daar ook argumenten voor?
Overigens eet ik ook (genvrije) tofu, een half blok per week ongeveer.
Ik heb het etiket van mijn zak niet meer, daar stond wel een heel uitgebreide analyse op. Volgende zak (als er een komt) zal ik bewaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |