abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97373577
Genetisch gemodificeerd kan ik omheen, het staat erop of het dat wel/niet is.
Ik heb een zak liggen van de biologische winkel, niet gemanipuleerd dus.

Het schijnt dat het verhogen van eiwitgehalte maakt dat eetlust eerder verzadigd is. Dus nou gooi ik her & der een schep door. Eens kijken of dat de vrij- en zaterdag beter door te komen maakt.
Voorlopig heb ik al ongeveer 1 liter yoghurt op (met zeg 75gr muesli, 30gr tarwezemel, 3 scheppen proteïne, cacao, frambozen- en kersenessence en zoetstof, niet noodzakelijkerwijs allemaal door elkaar :+).
En 5 krekkers met mayonnaise. Die krekkers had ik wel achterwege willen laten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97373600
Ik wil eens Stevia gaan proberen, maar waar koop ik goeie? Ik heb gelezen dat sommige bitter zijn, en die mot ik natuurlijk niet hebben 8-)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97373643
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:27 schreef Syrena het volgende:
Ik wil eens Stevia gaan proberen, maar waar koop ik goeie? Ik heb gelezen dat sommige bitter zijn, en die mot ik natuurlijk niet hebben 8-)
Honingkruid? Gewoon bij de intratuin. Ter plaatse even proeven, ik heb nog nooit bittere getroffen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97373720
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Honingkruid? Gewoon bij de intratuin. Ter plaatse even proeven, ik heb nog nooit bittere getroffen.
En dat kan ik dan gewoon in mijn Brinta gooien? :Y)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_97373742
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Tof hoor!!
*O*

zitten nu even in Den Haag bij m'n ouders, daarna door naar huis en zal ik even foto's posten :) *)
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 27 mei 2011 @ 10:31:41 #126
70532 loveli
N
pi_97373761
Lol @ liter yoghurt van sigme. Bak van 500 ml vind ik meestal wel voldoende ;)
crap in = crap out
pi_97373896
Beetje teruggelezen, een yay! voor Mo, een ^O^ voor Maria, een have fun voor HPKW en welkom en succes voor de nieuwen!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97373901
Kom ik aan met mijn 125-200 ml yoggert oO<

Ik heb noten-rozijnen roggebrood :9 met kaas :9
pi_97374034
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:30 schreef Syrena het volgende:

[..]

En dat kan ik dan gewoon in mijn Brinta gooien? :Y)
Ja, maar dan is de zoetigheid wel wat versnipperd (het geeft niet af aan de yoghurt, zeg maar). Misschien wil "nat" blenderen ook wel, maar ook daar ben ik te lui voor; ik snipper het gewoon wat. Het schijnt dat de blaadjes drogen en dan verpulveren het beste werkt, maar dat heb ik nooit gedaan.

Het is wel donders zoet!
pi_97374051
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:31 schreef loveli het volgende:
Lol @ liter yoghurt van sigme. Bak van 500 ml vind ik meestal wel voldoende ;)
Oh, die heb ik dan ook éérst leeggegeten :Y.
Daarna pas een literpak gepakt en dat is nu nog half vol (positief benaderen ;)).
pi_97374140
Oja lijstjes:

O: 450gr volle kwark
T: banaan en 1/2 grapefruit
T: cashews
L: sockeye zalm, schillerlocken, hollandse garnalen, forelfilet, makreel mix met griekse salade (veldsla, tomaat, paprika, olijven, courgette, feta en rode ui met als dressing olijfolie en kruidenazijn)
T: kipfilet met sambal en 1/2 grapefruit
T: 2 gekookte eitjes
D: broccoli met spekjes en groentesaus met 400gr koolvis
T: wodka en paar blokjes parmareggio
T: 450gr volle kwark
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:44:04 #132
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97374185
Wordt een groot deel van de gezondheidseigenschappen van soya niet toegeschreven aan de isoflavonen die erin zitten? ik vraag me af of je die ook terugvindt in soya-eiwitpoeder. Soya is (qua aminozuren) wel een goeie complete bron qua eiwitten geloof ik, al ben ik zelf niet zo'n aanhanger van eiwitpoeder eten.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97374259
Goodmurning!

Ik ga me maar niet mengen in dat afvallen lukt niet topic, zie dat we al goed vertegenwoordigd zijn daar ;)

En nu even bedenken wat we vanavond gaan eten.
Oh en brak geslapen! Geen oog dicht meer gedaan nadat wekker van manlief ging (5 uur), maar ach, dat is dan wel weer solidair natuurlijk :)
pi_97374405
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Blurred86 het volgende:
Wordt een groot deel van de gezondheidseigenschappen van soya niet toegeschreven aan de isoflavonen die erin zitten? ik vraag me af of je die ook terugvindt in soya-eiwitpoeder. Soya is (qua aminozuren) wel een goeie complete bron qua eiwitten geloof ik, al ben ik zelf niet zo'n aanhanger van eiwitpoeder eten.
Heb je daar ook argumenten voor?
Overigens eet ik ook (genvrije) tofu, een half blok per week ongeveer.

Ik heb het etiket van mijn zak niet meer, daar stond wel een heel uitgebreide analyse op. Volgende zak (als er een komt) zal ik bewaren.
pi_97374551
  Vis een optie? vrijdag 27 mei 2011 @ 10:56:01 #136
70532 loveli
N
pi_97374598
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Blurred86 het volgende:
Volgens google zitten die ook nog in eiwitpoeder. De scheidingsmethodes die gebruikt worden zijn vrij simpel en blijkbaar lossen de isovlafonen niet op in water en zuur.
crap in = crap out
pi_97374628
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:27 schreef Syrena het volgende:
Dat had een hostel in Peru ook staan. Ik vond het lekkerder dan zoetstof en omdat je er zo weinig van nodig hebt, is het vrijwel calorieloos. Maar nog niet overal in de EU goedgekeurd dacht ik? Ik durfde het iig niet mee te nemen. Wit poeder uit Peru... nah :P .

Ik heb zojuist deze bril besteld:

Die ik eerder postte, was niet mogelijk met mijn sterkte :( .

En nog even *O* *O* *O* voor zowel Maria als Mo!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:09:37 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97375164
Ik heb geen verstand van al die gezonde dingen waar jullie het over hebben hoor :').

Nice Phaidra!

En ben ook weer thuis. Part one; tanken, fysio, boodschappen zit erop. Wat was het druk trouwens bij de Jumbo. Ik vraag me soms wel eens af of er nog wel mensen werken op vrijdag.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? vrijdag 27 mei 2011 @ 11:15:40 #139
70532 loveli
N
pi_97375419
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ben ook weer thuis. Part one; tanken, fysio, boodschappen zit erop. Wat was het druk trouwens bij de Jumbo. Ik vraag me soms wel eens af of er nog wel mensen werken op vrijdag.
w/
crap in = crap out
pi_97375575
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:15 schreef loveli het volgende:

[..]

w/
w/
pi_97375609
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:19 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

w/
w/
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:22:40 #142
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97375681
Zooo helloo iedereen!

@Phaidra leuke bril! leukleuk!
@HPKW niceee! Heul veul plezier, en mooie foto's & momenten meemaken!
@Maria jeeuj! Goed bezig!
nog iemand vergeten? :@
En de rest: werkse, suc6 etc etc ;)

Vandaag is het rustiiig op me werk ;(. Bonenschotel van hak gisteren was erg lekker! Helaas waren de kokos kaakjes van verkade ook erg lekker ;( haha.

lijstje voor 2day:
O: 2 beschuitjes met pindakaas :9
T: 2 thee en zo een banaantje
L: lijnzaadcrackers met pindakaas, en ga zo denk ff kaas kopen
T: Appel en rijstwafel.
D: Shoarmaaa met knoflook, rode ui, paprika. En pita broodjes. :9 :9 niet erg gezond, maar wel lekker :9
T: Yoghurt denk ik zo. Of aardbeien..

Ow ow ow, en zondag ga ik lekkere groentesoep maken :) heerlijk, zou brocolli er ook lekker bij zijn ? :P Verder bosui, paprika, ui, prei etc.. :9

[ Bericht 8% gewijzigd door Mixende_match op 27-05-2011 11:28:00 ]
~ Bonito La Risa ~
pi_97375946
Matchende Mix, shoarma kan best gezond zijn hoor! Schapenvlees met volkoren pitabroodjes en pittige salsa-saus bijvoorbeeld :9
Verdomme, krijg nu zin in kofte :')

En natuurlijk is broccoli lekker in de soep! :D
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:31:05 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97375978
w00t! Pakketje met reisgidsen is onderweg volgens TNT/bol!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:38:53 #145
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97376212
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 03:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
YEAAAHHHHHH </James Hetfield>

Er staat een eerste versie op papier :D Het is allemaal nog niet 100% epic natuurlijk, maar ik heb iets om te bespreken en aan te passen en het is 26500 woorden ongeveer! Whoop whoop!

</captain's log>

Verwacht de komende dagen maar geen nachtelijke updates meer - morgen ga ik proberen om een relatief normale tijd te gaan slapen :+
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 05:38 schreef sigme het volgende:
Maria&, ik ben fier op u.

Goedemorgen. Ik ben m'n bed uitgemauwd. Terwijl vrijdag mijn uitslaapdag is }:|.
Maar poes O+
Poezen zijn geweldig. O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97376446
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:38 schreef Ewelina het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[..]

Poezen zijn geweldig. O+
QFT! :D
pi_97377090
Lijstjedump±

O: magere yoghurt met muesli
T: slaap (althans, een poging tot)
L: boterham 20+kaas, kommetje rauwkost, kom soep, karnemelk
T: ananas, cappuccino
D: pasta met tomatengroentemageregehaktsaus
T: yoghurt met fruit
  vrijdag 27 mei 2011 @ 12:01:38 #148
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97377158
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Heb je daar ook argumenten voor?
Overigens eet ik ook (genvrije) tofu, een half blok per week ongeveer.

Ik heb het etiket van mijn zak niet meer, daar stond wel een heel uitgebreide analyse op. Volgende zak (als er een komt) zal ik bewaren.
nope niet echt :P alleen dat ik meer fan ben van onbewerkt voedsel eten in zijn 'natuurlijke' vorm, maar dat is meer een gevoelsding. Ik heb me verder ook nooit verdiept in eiwitpoerder omdat ik totaal geen interesse heb om het te gaan gebruiken.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97377177
De Tuinen verkoopt wel aardige vloeibare Stevia. Vind het zelf alleen maar lekker door zelfgemaakte ijsthee. Je ontkomt bijna niet aan een nasmaakje, vind ik.
Go hard or go home
pi_97377278
En ehm, gewoon wennen aan niet zoet is geen optie?
Ik roep eens wat :)

Ik vind mét suiker nu niet eens meer lekker, kwestie van wennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')