Geen idee of daar eerder wat te doen was al, maar vlgs mij was het dan wel een nachtmerrie voor je.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:12 schreef Bastard het volgende:
Volgens mij heb ik dat verhaal uit Hoensbroek 2 dagen geleden gedroomd, of was er van de week daar nou ook wat te doen

nee dat niet.. was meer als een mededeling geloof ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:17 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Geen idee of daar eerder wat te doen was al, maar vlgs mij was het dan wel een nachtmerrie voor je.

Dus dromen over zwaardmoorden is geen nachtmerrie voor jou?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
nee dat niet.. was meer als een mededeling geloof ik.

Nee zo bedoel ik het niet, het was alsof ik het ergens al las of op de radio hoorde.. dat was het, het was op de radio! En ik luisterde met een half oor ofzo.. want hoorde gewoon de mededeling aan zonder gevoel erbij.. ook over een moord/slachtpartij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:43 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Dus dromen over zwaardmoorden is geen nachtmerrie voor jou?

Oh oke, ik dacht dat je de moord zelf had gedroomd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet, het was alsof ik het ergens al las of op de radio hoorde.. dat was het, het was op de radio! En ik luisterde met een half oor ofzo.. want hoorde gewoon de mededeling aan zonder gevoel erbij.. ook over een moord/slachtpartij.

Zou ik toch bijna weer terug op je lijstje willenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:56 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht dat je de moord zelf had gedroomd.
Nou, als je op deze manier voorspellende dromen hebt (dus zonder gruwelijke beelden) wie weet wat je kan betekenen voor anderen zonder er zelf echt last van te hebben

quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:02 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Zou ik toch bijna weer terug op je lijstje willen
Alleen jammer dat ik er niet echt bij stil stond.. hoorde en dacht iets in herhaling "hoensbroek" vlgs mij vandaar de herkenning toen ik net "weer" het nieuws zag op tv.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:56 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Oh oke, ik dacht dat je de moord zelf had gedroomd.
Nou, als je op deze manier voorspellende dromen hebt (dus zonder gruwelijke beelden) wie weet wat je kan betekenen voor anderen zonder er zelf echt last van te hebben

Gaven 'moeten' herkend worden voor je er iets mee kan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
[..]
Alleen jammer dat ik er niet echt bij stil stond.. hoorde en dacht iets in herhaling "hoensbroek" vlgs mij vandaar de herkenning toen ik net "weer" het nieuws zag op tv.
Misschien was het toch iets anders, ik weet het niet, maar dacht net "nou gaat lekker daar weer" .. nou ja het zal wel
Terug op het lijstje omdat ik goed achteraf kan voorspellen

Nou eerlijk gezegd heb ik het afgelopen jaar al een behoorlijke groei meegemaakt op dat gebied, heel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Gaven 'moeten' herkend worden voor je er iets mee kan.
Ik zou zeggen, meer op gaan letten. Wie weet wat je gaat ontdekken.
Daarna wil ik wel weer terug op je lijstje

Ah, wil je vertellen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd heb ik het afgelopen jaar al een behoorlijke groei meegemaakt op dat gebied, heel leuk eigenlijk

Nou bijvoorbeeld bij de tarotleggingen, het word mee invoelen of meevoelen. Alsof ik even mag aanvoelen hoe die persoon zich in een specifieke situatie voelt of mogelijk denkt. Een hoog emphatisch gevoel eigenlijk erbij.quote:

Heerlijk herkenbaar. Zo nam ik al eens rugpijn van mn mams over (foutje) en een kater van een vriend (FOUTJEquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld bij de tarotleggingen, het word mee invoelen of meevoelen. Alsof ik even mag aanvoelen hoe die persoon zich in een specifieke situatie voelt of mogelijk denkt. Een hoog emphatisch gevoel eigenlijk erbij.
Niet altijd, van de week was een zeer vreemde legging, dof maar terwijl ik wel wist dat ik juist zat. Weet nu ook waar dat van komt, nee kan ik niet verder op ingaan dat is persoonlijk.
Pijn overnemen had ik vorige week.. mn dochter stootte heel hard dr hoofd en stond te duizelen. Heb ik onbewust eigenlijk zoveel gewenst dat de pijn wegging dat ik ook echt direct zelf ontzettende hoofdpijn kreeg. Was in 1 klap naar, en mn dochter ging meteen verder alsof er niks meer was. Dat zakte na een minuut of 10 bij mij ook weer weg.. Moet daar eens wat meer op gaan letten geloof ik.
Dat soort dingetjes eigenlijk, wat dat betreft gaat het hartstikke lekker.
 ).
 ). 

Het meevoelen of invoelen heb ik altijd wel een beetje gehad, aanvoelen van mensen en achtergronden weten hier en daar, weten waar ze vandaan komen vaak.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:24 schreef Blaadje11 het volgende:
Dat invoelen herken ik ook, en ik zou DOLGRAAG weten hoe je jouw eigen gevoel en die van de ander kan splitsen?

Dat in/meevoelen heb ik al jaren. En ben er niet blij mee, want ik kan het niet schiften.quote:

Dat soort dingetjes bedoel ik dusquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:44 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Dat in/meevoelen heb ik al jaren. En ben er niet blij mee, want ik kan het niet schiften.
Maar jouw opmerking over emoties loslaten, dat is een rake
En dat betekent aarden ja.

Maar wanneer weet je dat het niet van jou is. Dat vind ik zo moeilijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:53 schreef Bastard het volgende:
Met de tarot weet ik dat ik klaar ben als ik van tafel opsta, anderhalf tot 2 uur als in een half uurtje tijd beleeft.
Bij andere momenten overdag neem ik het meer analytisch waar, ik voel en weet dat ik dat niet ben.. ongemerkt kost het heel veel energie soms hoor, als je niet lekker in je vel zit, moe bent kan het zomaar wezen dat je teveel hebt overgenomen. Dat evenwicht dan even nemen, jezelf opladen, iets leuks doen voor jezelf, bewust aarden dat helpt prima.

Ik weet dat ze niet van mij zijn omdat ik iemand aankijk, en dan al invoel.. dat kan dan even aanhouden, en dan schakel ik weer terug.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:57 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Maar wanneer weet je dat het niet van jou is. Dat vind ik zo moeilijk.
Ik weet dat emoties boodschappers zijn, dat ik ze terug kan zetten in de vitrine als ik ze heb gezien.
Maar, hoe weet je dat ze niet van jou zijn maar van de ander, of andersom.
Wanneer kan ik ze aan de kant gooien zonder te zien, en wanneer moet ik er even verder naar kijken.
Dat verschil.

Dat is het punt ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef Bastard het volgende:
Als je het verschil niet meer kan maken met je eigen gevoel en die van een ander, dan raak je in de knoop toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |