Kan je nagaan. Ik lul wel altijd dat ik het lichaam aan het krijgen ben van een jonge God, maar het gaat ook echt die kant uit. Door de combinatie van cardio en krachttraining begin ik nu echt zo'n mooie V-vorm in mijn bovenlijf te krijgen. Geen bodybuilder, maar meer zoiets:quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dik was je op de meet al niet Vogel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dames niet kijken als jullie niet verliefd op me willen worden
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Wat niet echt handig is, daar ik met een groepje in Ouwehand Dierenpark (Rhenen) ga suiten dit weekend.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:32 schreef Bastard het volgende:
Nee volgens mij is het alleen maar bergafwaarts met het weer tot na het weekend
Vlgs mij gaat die vacht zo stinken als het nat word, natte honden wil je ook niet in huisquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:53 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat niet echt handig is, daar ik met een groepje in Ouwehand Dierenpark (Rhenen) ga suiten dit weekend.
Gelukkig ga ik niet op de zaterdag groep mee, want dan is de neerslag volgens mij het ergst vergeleken met deze hele week.
Maar zondag word ook geen pretje. Nu zijn er wel wat indoor locaties, maar ja... echt feest word het niet op die manier...
Nou ik ben een beste jojo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja. Maar dan verlies je vocht danwel spiermassa. Terwijl het vet lekker blijft zitten. Je vetpercentage stijgt dus, ook al val je qua kilo's af. En omdat je lichaam dat vocht toch nodig heeft slaat het dat weer net zo hard op als je weer normaal gaat eten. Dan kom je dus letterlijk aan van het drinken van een glas water. Hence het jojo effect en daarom werken alle dieten ook maar tijdelijk. Een blijvende oplossing is de balans in je lichaam herstellen tussen spiermassa en vet. En sommigen zullen daar iets meer voor moeten doen dan anderen, gelet op hun aanleg.
Ik garandeer je, als jij drie maanden een beetje je best doet in een sportschool vliegen de kilo's ervan af. Wel combineren met gezonder eten. Meer groente en fruit, meer volkoren producten. Eet wanneer je honger hebt, maar eet genoeg om je honger van dat moment te stillen en niet meer. Eet op vijf verschillende tijdstippen per dag (suikerspiegel). Ben je een emotionele eter? Of eet je achter de pc of de tv? Neem echt tijd voor je eten, neem kleine hapjes ervan, kauw het lang en zorgvuldig, proef het dan ook echt en laat de smaak door je mond gieren. Wees je bewust van hoe en wat je eet.quote:
Maak er een nationale feestdag vanquote:
Ben in de laatste 3 maanden 8 kilo afgevallen, iedere dag 1.5 of 2 liter water drinken. Maar in het weekend drink ik weer bier of wijn, eet ik eens een patatje of een pizza, en dan ben ik maandag 2 kilo aangekomen over het weekend.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik garandeer je, als jij drie maanden een beetje je best doet in een sportschool vliegen de kilo's ervan af. Wel combineren met gezonder eten. Meer groente en fruit, meer volkoren producten. Eet wanneer je honger hebt, maar eet genoeg om je honger van dat moment te stillen en niet meer. Eet op vijf verschillende tijdstippen per dag (suikerspiegel). Ben je een emotionele eter? Of eet je achter de pc of de tv? Neem echt tijd voor je eten, neem kleine hapjes ervan, kauw het lang en zorgvuldig, proef het dan ook echt en laat de smaak door je mond gieren. Wees je bewust van hoe en wat je eet.
Daarom zei ik ook, aanleg is zeker iets wat persoonlijk bij iemand hoort. Maar zoiets als bijvoorbeeld een grote maag is geen argument. Die kan je trainen in kleiner worden door "net genoeg" te eten op de momenten dat je de honger voelt opkomen. Ook op de momenten waarop je eet heb je zelf invloed. Ook tegen lichaamsbeweging - zelfs al is het maar 10 minuten wandelen per dag - kan je niets inbrengen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:41 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Niks geen BS. Gewoon waarheid.
I saww it un teeveeeeeeee.
Nu moeten we niet gaan mierenneuken op kilo's, maar als je een dik persoon hebt dan is dat persoon dik. Dan kan deze wel dun worden door af te vallen, maar altijd zal deze dan met een bepaalde honger moeten leren leven.
Het lichaam wil namelijk streven naar het gewicht waar deze (genetisch) op geprogrammeerd is.
Als onderzoekers het verkeerd hebben, dan horen we dat vanzelf wel weer.
Persoonlijk vind ik het heel realistisch, daar ik precies het omgekeerde heb (minder kunnen of willen eten versus het gemiddelde persoon... wat ik soms heel erg spijtig vind overigens.)
Wat raak je dan kwijt? Is dat vet of andere lichaamsbestanddelen? Neem je ook in omvang af? Kilo's alleen zeggen niet zoveel he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben in de laatste 3 maanden 8 kilo afgevallen, iedere dag 1.5 of 2 liter water drinken. Maar in het weekend drink ik weer bier of wijn, eet ik eens een patatje of een pizza, en dan ben ik maandag 2 kilo aangekomen over het weekend.
Drink ik weer water..
Dus in een week 2 afvallen, 1 bijkomen zo ongeveer.
Nu heb ik het weer gedaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Neh. Ik laat me niet afkafferen door een wannabe popu kneusje als linpunt met haar betweterig geleuter omdat zij toevallig in de doelgroep valt waar grappen over worden gemaakt. Als de admins dan maar voor de makkelijkste oplossing kiezen door de TS een ban te geven zodat de moralistische meerderheid in het topic goed slaapt, moeten ze dat maar doen maar dat brengt mij niet op andere gedachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee helemaal niet, ik mag toch wel reageren mag ik hopen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:18 schreef Bastard het volgende:
Oh ja lekker kom de ruzie hier even voort zetten
Ja natuurlijk mag je reageren, het is openbaar enzo. Maar om nou na een banperiode van de een opnieuw het vuur doen oprakelen door de confrontatie te zoeken vind ik persoonlijk niet chique. Niet dat je je iets van mij moet aantrekken overigens, ik wil mij verder niet met het debat bemoeien tussen jullie, weet niet eens wat zich afgespeeld heeftquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik mag toch wel reageren mag ik hopen.
Of zullen we het maar in het midden laten zodat iedereen denkt; geen idee waar het over gaat.
Als ik vogeltjesdans nou "ontzettende ass" zou noemen oid dan zou ik juist confrontatie gaan opzoeken, wat ik hier niet doe.
Verder ga ik me niet meer bemoeien met wat er gaande is
Vind het ook niet chique om iemand een wannabe popu kneusje te noemen als je net uit een ban komt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mag je reageren, het is openbaar enzo. Maar om nou na een banperiode van de een opnieuw het vuur doen oprakelen door de confrontatie te zoeken vind ik persoonlijk niet chique. Niet dat je je iets van mij moet aantrekken overigens, ik wil mij verder niet met het debat bemoeien tussen jullie, weet niet eens wat zich afgespeeld heeft
Ja, en daar hebben we hier op TRU natuurlijk helemaal niets mee te maken. Dit speelde zich af op een ander sub-forum, dus kun je het beter daar bespreken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Neh. Ik laat me niet afkafferen door een wannabe popu kneusje als linpunt met haar betweterig geleuter omdat zij toevallig in de doelgroep valt waar grappen over worden gemaakt. Als de admins dan maar voor de makkelijkste oplossing kiezen door de TS een ban te geven zodat de moralistische meerderheid in het topic goed slaapt, moeten ze dat maar doen maar dat brengt mij niet op andere gedachten.
Nee na de regenbui is het behoorlijk afgekoeld eigenlijk, het is bijna fris buiten te noemen! En dit weekend komt de herfst weer even hallo zeggen heb ik begrepen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:38 schreef linpunt het volgende:
[..]
Vind het ook niet chique om iemand een wannabe popu kneusje te noemen als je net uit een ban komt.
Is het daar ook zo warm en plakkerig?
Wehehe, nee. Ik ben wel heel vaak in het buitenland, maar momenteel woon ik gewoon in Overijssel. Maar het regent hier en het is warm. Bah.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee na de regenbui is het behoorlijk afgekoeld eigenlijk, het is bijna fris buiten te noemen! En dit weekend komt de herfst weer even hallo zeggen heb ik begrepen.
Jij woont in een ander land begrijp ik?
Over iets wat op een ander subforum is voorgevallen, dus het heeft niets met TRU te maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:44 schreef lezzer het volgende:
Waar de fuck gaat dit over?![]()
Niet dat ik hier een regular ben trouwens
Maar het is zulk leuk leesvoer een keer in de OHquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over iets wat op een ander subforum is voorgevallen, dus het heeft niets met TRU te maken.
En ik heb ook geen idee waar het over gaat, en hoef het ook niet te weten.
Maar het is zo jammer als het een rel wordt of dat het bagger wordtquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar het is zulk leuk leesvoer een keer in de OH
Ja, maar ben niet in de mood voor rellen oid vanavond.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar het is zulk leuk leesvoer een keer in de OH
kan je hem dan niet een pm sturen ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:21 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik mag toch wel reageren mag ik hopen.
Of zullen we het maar in het midden laten zodat iedereen denkt; geen idee waar het over gaat.
Als ik vogeltjesdans nou "ontzettende ass" zou noemen oid dan zou ik juist confrontatie gaan opzoeken, wat ik hier niet doe.
Verder ga ik me niet meer bemoeien met wat er gaande is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |