Beledig mij niet door 'meid' te zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:12 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nou meid, je hebt me wel even flink de les gelezen.
valt wel mee, als je goed nakuurt heb je na een periode er totaal geen last meer van en als je af en toe traint houd je wel het resultaat,quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:44 schreef PB-tje het volgende:
Anabooltjes... leuk en vermakelijk om naar te kijken... maar geen 1 vrouw wil in het bed liggen met een kerel die geen harde kan krijgen / niet kan spuiten en uitslag op zijn armen schouders krijgt.
TS heeft zich ingelezen maar vraagt zich af waarom zijn libido is gedaald? Eerst zit je aan de stero... dan ben je niet te houden, dan ga je afkicken en dropt je lange (korte) jan...
Volgens mij hoef je daar niet eens een boek voor op te pakken, is vrij algemeen bekend.
Hopelijk heb je wel beter je huiswerk gedaan over de rotzooi die je in je lichaam hebt gespoten. Super tof om nu een strak lijf te hebben en er over een paar jaar geen kinderen mee te kunnen krijgen!
Sowieso val je meteen een paar kilo weer af.. maar nogmaals, dat zijn beslissingen die je zelf neemt over het wel of niet gebruiken van anna... ik vind het de grootste onzin... mn ex was er groot fan van... stemmingswisselingen / libido is heel normaal.. maar volg je nakuur goed!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:46 schreef Hakki het volgende:
[..]
valt wel mee, als je goed nakuurt heb je na een periode er totaal geen last meer van en als je af en toe traint houd je wel het resultaat,
fucke he, je wilt de lusten, neem de lasten ook maar als een vent!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:58 schreef amenth het volgende:
laatste tijd heb ik bijna nooit meer erecties en ook weinig zin in sex... ik moet wel zeggen dat ik een kuur heb gedaan die vorige maand eindigde (testosteron-e 250 mg) maar snap niet dat dat nu pas gevolg kan zijn dus denk niet dat daar aanlig.. is dit gewoon ff een periode of moet ik een medisch onderzoek aangaan
ik veel, weet niet van hemquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:02 schreef PB-tje het volgende:
En hoeveel tjikkies heeft dit anabooltje al dankzij zijn nieuwe verbeterde glimmende grote uitvoering opgedaan?
is wel heel overdreven he, weet je zelf ookquote:
TS kan schijnbaar niet goed lezen, dacht dat plaatjes beter zouden werkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:15 schreef Hakki het volgende:
[..]
is wel heel overdreven he, weet je zelf ook
Die vent heeft een hart zo groot als dat van een koe.quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:06 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Spuit wat melanotan in, dan krijg je de hele dag door erecties als bijwerking en je krijgt er nog een mooi zomers kleurtje van ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Mooi dat die algemene bekendheid omtrent het 'kleine lulletje' volledig fout is.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:41 schreef HeertjeB het volgende:
Het is algemeen bekend dat je een klein lulletje en laag libido krijgt van dat spul
Snap dat ook niet dat je er aan begint, je wil blijkbaar zon opgeblazen patser worden
Die broekjes van die gasten op het podium verhullen anders weinig..quote:Mooi dat die algemene bekendheid omtrent het 'kleine lulletje' volledig fout is.
Als jij gigantisch dikke benen hebt lijkt het allemaal in verhouding wat kleiner ja. Maar je lulletje blijft exact even groot.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:04 schreef Morphs het volgende:
[..]
Die broekjes van die gasten op het podium verhullen anders weinig..
Dit dus, alle spieren worden groter. Maar je lul blijft hetzelfde. Dat is hetzelfde als jij naast een kleuter gaat staan, of vervolgens naast een beer van een vent van minimaal 2 meter. Jij blijft even groot, alleen lijk je dan ineens een stuk kleiner.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:05 schreef Diabox het volgende:
[..]
Als jij gigantisch dikke benen hebt lijkt het allemaal in verhouding wat kleiner ja. Maar je lulletje blijft exact even groot.
je hebt je een jaar ingelezen voor je eraan begon en je moet hier posten hoe het komt dat je libido is gezaktquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:11 schreef amenth het volgende:
[..]
wat? heb me jaar lang ingelezen voordat ik er aan begon zo riskant is het ook weer niet
waarom zo'n oud topic opeens bumpen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:05 schreef ukga het volgende:
Met zn alle reageren in een trolltopic: deze users boven mij presteren het.
jij weet niet dat als je kuurt je juist harder moet gaat trainen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:11 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Hahaha goed bezig lulletje rozewater!
Triest en hilarisch tegelijk, steroiden. Dude! Was trainen etc teveel moeite?
Veel plezier met de bij/na werkingen.
Leg mij eens uit waarom dat zou moeten.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef krokdown het volgende:
[..]
jij weet niet dat als je kuurt je juist harder moet gaat trainen?
Anabolen alleen doen niks. Het zijn slechts hormonen die spiergroei/herstel buitengewoon bevorderen. Dus je moet hard trainen om het spierherstel/versterking in gang te zetten/te houden tijdens zo'n kuur.quote:Leg mij eens uit waarom dat zou moeten.
Ik weet precies wat AAS doen. Maar ik ben benieuwd waarom hij vindt dat je harder zou moeten trainen als je kuurt dan wanneer je niet kuurt.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:41 schreef Morphs het volgende:
[..]
Anabolen alleen doen niks. Het zijn slechts hormonen die spiergroei/herstel buitengewoon bevorderen. Dus je moet hard trainen om het spierherstel/versterking in gang te zetten/te houden tijdens zo'n kuur.
Dus ja, je moet er wel hard voor trainen tijdens zo'n kuur. Vergeleken met natural trainen kost het veel minder tijd maar wel gezondheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |