abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97467378
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 20:04 schreef Morphs het volgende:

[..]

Die broekjes van die gasten op het podium verhullen anders weinig.. :P
Als jij gigantisch dikke benen hebt lijkt het allemaal in verhouding wat kleiner ja. Maar je lulletje blijft exact even groot.
pi_97469934
:')
pi_97490051
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 20:05 schreef Diabox het volgende:

[..]

Als jij gigantisch dikke benen hebt lijkt het allemaal in verhouding wat kleiner ja. Maar je lulletje blijft exact even groot.
Dit dus, alle spieren worden groter. Maar je lul blijft hetzelfde. Dat is hetzelfde als jij naast een kleuter gaat staan, of vervolgens naast een beer van een vent van minimaal 2 meter. Jij blijft even groot, alleen lijk je dan ineens een stuk kleiner.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:05:10 #79
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98585227
Met zn alle reageren in een trolltopic: deze users boven mij presteren het.
pi_98589492
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:11 schreef amenth het volgende:

[..]

wat? heb me jaar lang ingelezen voordat ik er aan begon zo riskant is het ook weer niet
je hebt je een jaar ingelezen voor je eraan begon en je moet hier posten hoe het komt dat je libido is gezakt :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 10:23:59 #81
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_98595948
Doe dat spuiten maar laten in de toekomst...je gaat er spijt van krijgen. De gezondheidsklacht die je nu hebt is maar het begin. Het spul is gevaarlijk, heeft zware bijwerkingen en het werkt vaak verslavend. Niet direct dat de spuiten zelf verslavend zijn maar meer dat je gaat hangen aan de spier opbouw. Leverfalen is erg leuk als je een keer een biertje wilt. Als je straks 40 bent en hartproblemen krijgt (naast impotentie) kun je niet eens meer een vrouw fatsoenlijk een beurt geven :')

Beter gewoon lekker trainen zonder dat spul. Blijf je uiteindelijk meer kerel van :Y)

[ Bericht 42% gewijzigd door TR08 op 24-06-2011 10:29:16 ]
pi_98605562
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:05 schreef ukga het volgende:
Met zn alle reageren in een trolltopic: deze users boven mij presteren het.
waarom zo'n oud topic opeens bumpen?
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_99044671
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:11 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Hahaha goed bezig lulletje rozewater!
Triest en hilarisch tegelijk, steroiden. Dude! Was trainen etc teveel moeite?

Veel plezier met de bij/na werkingen.
jij weet niet dat als je kuurt je juist harder moet gaat trainen?
pi_99045926
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef krokdown het volgende:

[..]

jij weet niet dat als je kuurt je juist harder moet gaat trainen?
Leg mij eens uit waarom dat zou moeten.
pi_99046805
quote:
Leg mij eens uit waarom dat zou moeten.
Anabolen alleen doen niks. Het zijn slechts hormonen die spiergroei/herstel buitengewoon bevorderen. Dus je moet hard trainen om het spierherstel/versterking in gang te zetten/te houden tijdens zo'n kuur.

Dus ja, je moet er wel hard voor trainen tijdens zo'n kuur. Vergeleken met natural trainen kost het veel minder tijd maar wel gezondheid.
pi_99047079
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:41 schreef Morphs het volgende:

[..]

Anabolen alleen doen niks. Het zijn slechts hormonen die spiergroei/herstel buitengewoon bevorderen. Dus je moet hard trainen om het spierherstel/versterking in gang te zetten/te houden tijdens zo'n kuur.

Dus ja, je moet er wel hard voor trainen tijdens zo'n kuur. Vergeleken met natural trainen kost het veel minder tijd maar wel gezondheid.
Ik weet precies wat AAS doen. Maar ik ben benieuwd waarom hij vindt dat je harder zou moeten trainen als je kuurt dan wanneer je niet kuurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')