Als jij gigantisch dikke benen hebt lijkt het allemaal in verhouding wat kleiner ja. Maar je lulletje blijft exact even groot.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:04 schreef Morphs het volgende:
[..]
Die broekjes van die gasten op het podium verhullen anders weinig..
Dit dus, alle spieren worden groter. Maar je lul blijft hetzelfde. Dat is hetzelfde als jij naast een kleuter gaat staan, of vervolgens naast een beer van een vent van minimaal 2 meter. Jij blijft even groot, alleen lijk je dan ineens een stuk kleiner.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:05 schreef Diabox het volgende:
[..]
Als jij gigantisch dikke benen hebt lijkt het allemaal in verhouding wat kleiner ja. Maar je lulletje blijft exact even groot.
je hebt je een jaar ingelezen voor je eraan begon en je moet hier posten hoe het komt dat je libido is gezaktquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:11 schreef amenth het volgende:
[..]
wat? heb me jaar lang ingelezen voordat ik er aan begon zo riskant is het ook weer niet
waarom zo'n oud topic opeens bumpen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:05 schreef ukga het volgende:
Met zn alle reageren in een trolltopic: deze users boven mij presteren het.
jij weet niet dat als je kuurt je juist harder moet gaat trainen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:11 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Hahaha goed bezig lulletje rozewater!
Triest en hilarisch tegelijk, steroiden. Dude! Was trainen etc teveel moeite?
Veel plezier met de bij/na werkingen.
Leg mij eens uit waarom dat zou moeten.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:05 schreef krokdown het volgende:
[..]
jij weet niet dat als je kuurt je juist harder moet gaat trainen?
Anabolen alleen doen niks. Het zijn slechts hormonen die spiergroei/herstel buitengewoon bevorderen. Dus je moet hard trainen om het spierherstel/versterking in gang te zetten/te houden tijdens zo'n kuur.quote:Leg mij eens uit waarom dat zou moeten.
Ik weet precies wat AAS doen. Maar ik ben benieuwd waarom hij vindt dat je harder zou moeten trainen als je kuurt dan wanneer je niet kuurt.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:41 schreef Morphs het volgende:
[..]
Anabolen alleen doen niks. Het zijn slechts hormonen die spiergroei/herstel buitengewoon bevorderen. Dus je moet hard trainen om het spierherstel/versterking in gang te zetten/te houden tijdens zo'n kuur.
Dus ja, je moet er wel hard voor trainen tijdens zo'n kuur. Vergeleken met natural trainen kost het veel minder tijd maar wel gezondheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |