quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:07 schreef Lutte het volgende:
Echt, als je dit in de AT tegenkomt dan moet je toch wel iets van 'Hee, de kinderopvang van FOK!!' denken?
Nee, eerder STA #Tukkersquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:07 schreef Lutte het volgende:
Echt, als je dit in de AT tegenkomt dan moet je toch wel iets van 'Hee, de kinderopvang van FOK!!' denken?
We weerderen je telent en creetiviteitquote:
Det is je den ook gereden!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We weerderen je telent en creetiviteit
Oh ik kijk in de AT nooit naar de opener, enkel waar de TT vandaan komt.quote:
Je wilt niet weten hoe goe ik ken rijden, zelfs dichtbij weter en in sturm!quote:
Je, zoels die kentonese kip, van die Knor recleme. Zelfde klenkquote:
Birk-echtig , zilverkleurig met enkelbendjes!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
Even voor de beeldvorming; wat voor sendelen dreeg je oh-oh?
Weei niet om!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Birk-echtig , zilverkleurig met enkelbendjes!
Lurker!
Ik ge neer huis!
Ze verdienen een sterquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
TT_O_
Wet heb ik lekker gegeten zeg, ziekenhuisvoedsel ownt. (hier wel)
Ze koken hier met liefde. Lijkt me els kok ook een zeer mooie uitdeging, zou overel moeten gebeuren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze verdienen een ster, went elders is het meestel huilen met de pet op!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze koken hier met liefde. Lijkt me els kok ook een zeer mooie uitdeging, zou overel moeten gebeuren.
Deer doel ik op je! Ik hoop ook det de positieve reecties doorkomen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Je, het is echt een pittige uitdeging om in een ziekenhuis te koken, veek ook met minimele middelen en budget.
nog steeds niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deer doel ik op je! Ik hoop ook det de positieve reecties doorkomen.
Hoi Ome! De eerste letter doet het niet bij mij, vendeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |