Dit hebben wij ook gehad, en dat is niet goed te praten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch schaam ik me nu helemaal kapot dat wij toen collectief een nieuwe leraar bewust de ziektewet hebben ingepest. Wat een hondenstreek was dat.
Zo erg heb ik het nooit gemaaktquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit hebben wij ook gehad, en dat is niet goed te praten.
Maar echt alle klassen die hij lesgaf deden het.
Als hij me eruit stuurde ging ik gewoon niet, en hij deed niks.
En dan was ik nog niet eens heel erg.
Hij is ook gestopt als leraar en iets anders gaan doen.
Was gewoon echt niet geschikt er voor.
En dan was ik niet eens de ergste.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan was ik niet eens de ergste.
Wij hadden les van hem toen er zwarte pieten in de klas kwamen met pepernoten.
Mag jij raden wie er een lading pepernoten naar zijn hoofd kreeg.
Docente staat al in klaslokaal voor te bereiden. Wij doen de deur dicht en leggen alle tassen voor de deur zodat ie niet meer open kon.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Docente staat al in klaslokaal voor te bereiden. Wij doen de deur dicht en leggen alle tassen voor de deur zodat ie niet meer open kon.
Docente niet blij
Ik zat in de 3e blijkbaar in zo'n tuigklas, al het tuig van de 2Havo-klassen in één klas gestopt (wat ik daar dan deed, weet ik ook niet). Was geen succes en ze hebben nog een rode kaarten-systeem in het leven geroepen omdat niemand z'n huiswerk deed, op zat te letten of z'n boeken bij zich had. Twee keer kloten = 1 rode kaart. Twee rode kaarten = nablijven. Ik heb meerdere rode kaarten maar was zo'n wolf in schaapskleren dat er nooit wat mee werd gedaanquote:
Oh was jij er zo 1.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat in de 3e blijkbaar in zo'n tuigklas, al het tuig van de 2Havo-klassen in één klas gestopt (wat ik daar dan deed, weet ik ook niet). Was geen succes en ze hebben nog een rode kaarten-systeem in het leven geroepen omdat niemand z'n huiswerk deed, op zat te letten of z'n boeken bij zich had. Twee keer kloten = 1 rode kaart. Twee rode kaarten = nablijven. Ik heb meerdere rode kaarten maar was zo'n wolf in schaapskleren dat er nooit wat mee werd gedaanEn anderen waren altijd de lul.
wehequote:Op donderdag 26 mei 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh was jij er zo 1.
Ik was dus altijd de lul he.
hahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh was jij er zo 1.
Was?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh was jij er zo 1.
Hoes Dublin kerel?quote:
Nice, woon super mooi, werk is nu nog goed te doen en het team lijkt super leuk (al zie ik ze nog niet zo vaak). Vanavond gaan we naar de Dog races, beetje wedden met z'n allen.quote:
Dog races, cool!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, woon super mooi, werk is nu nog goed te doen en het team lijkt super leuk (al zie ik ze nog niet zo vaak). Vanavond gaan we naar de Dog races, beetje wedden met z'n allen.
Lekker saai he?quote:
was het nodig?quote:
Saai is het nieuwe sexy, toch?quote:
Wat heb je er voor over?quote:
weinig over maar wil het wel delen met jouquote:
Dank je wel, maar je kan beter niet delen met een tekortquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:31 schreef clevy het volgende:
[..]
weinig over maar wil het wel delen met jou
Bij nader inzien heb ik ook geen energie meerquote:
tekort is teveel gezegd.. maar sta niet meer te stuiteren.. drukke dag gehad..quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dank je wel, maar je kan beter niet delen met een tekort
Slapenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ben zo moe de laatste dagen, irritant
wordt je er ook irritant van?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Hooikoorts?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |