Dit hebben wij ook gehad, en dat is niet goed te praten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En toch schaam ik me nu helemaal kapot dat wij toen collectief een nieuwe leraar bewust de ziektewet hebben ingepest. Wat een hondenstreek was dat.
Zo erg heb ik het nooit gemaaktquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit hebben wij ook gehad, en dat is niet goed te praten.
Maar echt alle klassen die hij lesgaf deden het.
Als hij me eruit stuurde ging ik gewoon niet, en hij deed niks.
En dan was ik nog niet eens heel erg.
Hij is ook gestopt als leraar en iets anders gaan doen.
Was gewoon echt niet geschikt er voor.
En dan was ik niet eens de ergste.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan was ik niet eens de ergste.
Wij hadden les van hem toen er zwarte pieten in de klas kwamen met pepernoten.
Mag jij raden wie er een lading pepernoten naar zijn hoofd kreeg.
Docente staat al in klaslokaal voor te bereiden. Wij doen de deur dicht en leggen alle tassen voor de deur zodat ie niet meer open kon.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Docente staat al in klaslokaal voor te bereiden. Wij doen de deur dicht en leggen alle tassen voor de deur zodat ie niet meer open kon.
Docente niet blij
Ik zat in de 3e blijkbaar in zo'n tuigklas, al het tuig van de 2Havo-klassen in één klas gestopt (wat ik daar dan deed, weet ik ook niet). Was geen succes en ze hebben nog een rode kaarten-systeem in het leven geroepen omdat niemand z'n huiswerk deed, op zat te letten of z'n boeken bij zich had. Twee keer kloten = 1 rode kaart. Twee rode kaarten = nablijven. Ik heb meerdere rode kaarten maar was zo'n wolf in schaapskleren dat er nooit wat mee werd gedaanquote:
Oh was jij er zo 1.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat in de 3e blijkbaar in zo'n tuigklas, al het tuig van de 2Havo-klassen in één klas gestopt (wat ik daar dan deed, weet ik ook niet). Was geen succes en ze hebben nog een rode kaarten-systeem in het leven geroepen omdat niemand z'n huiswerk deed, op zat te letten of z'n boeken bij zich had. Twee keer kloten = 1 rode kaart. Twee rode kaarten = nablijven. Ik heb meerdere rode kaarten maar was zo'n wolf in schaapskleren dat er nooit wat mee werd gedaanEn anderen waren altijd de lul.
wehequote:Op donderdag 26 mei 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh was jij er zo 1.
Ik was dus altijd de lul he.
hahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh was jij er zo 1.
Was?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh was jij er zo 1.
Hoes Dublin kerel?quote:
Nice, woon super mooi, werk is nu nog goed te doen en het team lijkt super leuk (al zie ik ze nog niet zo vaak). Vanavond gaan we naar de Dog races, beetje wedden met z'n allen.quote:
Dog races, cool!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, woon super mooi, werk is nu nog goed te doen en het team lijkt super leuk (al zie ik ze nog niet zo vaak). Vanavond gaan we naar de Dog races, beetje wedden met z'n allen.
Lekker saai he?quote:
was het nodig?quote:
Saai is het nieuwe sexy, toch?quote:
Wat heb je er voor over?quote:
weinig over maar wil het wel delen met jouquote:
Dank je wel, maar je kan beter niet delen met een tekortquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:31 schreef clevy het volgende:
[..]
weinig over maar wil het wel delen met jou
Bij nader inzien heb ik ook geen energie meerquote:
tekort is teveel gezegd.. maar sta niet meer te stuiteren.. drukke dag gehad..quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dank je wel, maar je kan beter niet delen met een tekort
Slapenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
ben zo moe de laatste dagen, irritant
wordt je er ook irritant van?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Hooikoorts?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Volgende week een lekker kort weekjequote:
Jij met je daten, uitgaan en zuipen bent verre van saai, en derhalve dus ook niet sexy.quote:
als een druk schema hebben zorgt dat je niet sexy bent dan verklaart dat opeens een boelquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij met je daten, uitgaan en zuipen bent verre van saai, en derhalve dus ook niet sexy.
Morgen werkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende week een lekker kort weekjemaar eerst weekend en morgen werken
Ik heb het nergens over een druk schema, dus nee. Je aanname klopt niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:08 schreef clevy het volgende:
als een druk schema hebben zorgt dat je niet sexy bent dan verklaart dat opeens een boel
Air!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij met je daten, uitgaan en zuipen bent verre van saai, en derhalve dus ook niet sexy.
Morgenavond naar concert toequote:Op donderdag 26 mei 2011 20:09 schreef krengetje het volgende:
[..]
Morgen werkengeen vieze woorden meer zeggen!
daar hebben mijn aannames vaker last vanquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over een druk schema, dus nee. Je aanname klopt niet.
Godtje!quote:
Ik heb vanmiddag ook even liggen pittenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
je gezichtje stond ondersteboven?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook even liggen pittenen werd heel raar wakker
ach.. gewoon een spin ingeslikt zekerquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik moest hikken of hoesten ofzo, alsof ik stikteGod straft onmiddellijk.
Hey Joequote:
que?quote:
Arme jijquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:49 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moet eerst nog werken tot zaterdag ochtend
hmmm laten we zeggen zondag dagje vrij en maandag weer beginnen heb niet eens weekenddienst godverquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme jijmaar hoelang heb je daarna vrij?
Wat voor werk doe jij dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hmmm laten we zeggen zondag dagje vrij en maandag weer beginnen heb niet eens weekenddienst godver
en ook u een goede avond jongejuffrouwquote:
Daar hebben ze een profiel voor uitgevondenquote:
u bent de wakkere alhier?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar hebben ze een profiel voor uitgevonden
Je kent mij goed genoeg om te weten dat ik die niet leesquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar hebben ze een profiel voor uitgevonden
Jup. Aangenaam.quote:
Het is nooit te laat om te veranderenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kent mij goed genoeg om te weten dat ik die niet lees
al gedaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup. Aangenaam.
[..]
Het is nooit te laat om te veranderen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:37 schreef Kluts het volgende:
Weekend!!!!![]()
![]()
Voor mij dan. En ja hoi natuurlijk.
Wat als er nu geen info daar staat?quote:
Een saai weekend?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier ook!
Wel een saai weekend.
Geen kledder?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier ook!
Wel een saai weekend.
belachelijk.. ik moet nog een halve dagquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:37 schreef Kluts het volgende:
Weekend!!!!![]()
![]()
Voor mij dan. En ja hoi natuurlijk.
Mjah, best wel.quote:
Welquote:
Saai ook niet danquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
WelDus rustig zal het niet zijn
Ik prop 80 uur werk in 36 uur, dus ik mag dat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:39 schreef clevy het volgende:
[..]
belachelijk.. ik moet nog een halve dag
Ik moet binnenkort dan maar eens een dagje in je weekend komen opvullen met mijn gezellige aanwezigheid. (lees: Vodka.)quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort dan maar eens een dagje in je weekend komen opvullen met mijn gezellige aanwezigheid. (lees: Vodka.)
Dat lijkt me een puik plan missB. Hoeist verder?quote:
Lekker chillen in de zon-muziekquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef Kluts het volgende:
Hij komt ook op Awake, nog nooit live gezien en ik kijk daar misschien nog wel meer naar uit dan Miss Djaxx en Pet Duo.Overigens wel totaal andere muziek.
Heel goed planquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat lijkt me een puik plan missB. Hoeist verder?
Ik zie bij dit nummer echt zo'n kleinschalig spontaan strandfeestje bij zonsondergang voor me.quote:
Ja, en ik vind het ook gewoon gezellig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel goed planKan wel wat vrolijkheid gebruiken, laat ik het zo zeggen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef Kluts het volgende:
Timetable van Awake is vanaf vandaag volledig trouwens.
Dat weet ik toch meisquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en ik vind het ook gewoon gezellig.
En vrolijkheid comes with the package uiteraard.
Oh, ik heb dat inmiddels ook wel hoor. Ik weet een paar namen die ik me herinner van eerdere festivals en feestjes en vaak weet ik ook niet exact goed hoe en wat wie precies draait. Awake is divers genoeg om het hoe dan ook naar je zin te hebben. En ik heb er dan ook zo zin in!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er zo uit dat ik er zo veel niet eens ken he.. Ik hobbel wel weer gewoon achter de rest aan
Vrachtwagen chauffeur, ben vanochtend 8 uur begonnen. nu thuis en straks om 24:00 weer weg naar frankrijk, ben behoorlijk pist, ik ben druk bezig een andere baas te zoeken want dit kan gewoon nietquote:
Wat een rot tijdenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Vrachtwagen chauffeur, ben vanochtend 8 uur begonnen. nu thuis en straks om 24:00 weer weg naar frankrijk, ben behoorlijk pist, ik ben druk bezig een andere baas te zoeken want dit kan gewoon niet
Onregelmatig is nog altijd iets anders dan in strijd met de arbeidstijdenwet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
Dat weet je toch als je die baan aanneemt, vrachtwagenchauffeur is nou eenmaal onregelmatig qua werktijden.
Dat hoeft niet eens perse.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
Dat weet je toch als je die baan aanneemt, vrachtwagenchauffeur is nou eenmaal onregelmatig qua werktijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef Kluts het volgende:
Oh, ik heb trouwens eindelijk een trainingsjackje gevonden waar ik geen 14-jarigen in heb zien lopen en hij is tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Bij mij op werk: Verlopig. In plaats van voorlopig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een nieuwe trend opgemerkt in spellen... Appart.
Vet is ie he? En in het echt veel leuker, want die foto is lame.quote:
Ik heb ook met redelijkere tijden gewerkt bij deze baas maar sinds een half jaar is het nu zo. Nu is het al de 3e keer dat ie het flikt. Normaal maakte ik rond de 12-10 uurtjes en is het klaar en dan de volgende dag pas weer. Dit vind ik echt door de bocht schietenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
En dat zegt iets?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mij op werk: Verlopig. In plaats van voorlopig.
En dat heeft een universitaire graad ook nog.
Oh dearquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mij op werk: Verlopig. In plaats van voorlopig.
En dat heeft een universitaire graad ook nog.
Uhuh, hij is gaafquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vet is ie he? En in het echt veel leuker, want die foto is lame.
Technisch gezien is 24 uur ook de volgende dagquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb ook met redelijkere tijden gewerkt bij deze baas maar sinds een half jaar is het nu zo. Nu is het al de 3e keer dat ie het flikt. Normaal maakte ik rond de 12-10 uurtjes en is het klaar en dan de volgende dag pas weer. Dit vind ik echt door de bocht schieten
Ik vind eerlijk gezegd dat je je kapot moet schamen als je zo intelligent bent en dan bij dat soort woorden niet eens gewoon een spelfout maakt, maar gewoon totaal de plank misslaat.quote:
En wat als die persoon nu dyslectisch is? Ik vind dit echt te kortzichtigquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat je je kapot moet schamen als je zo intelligent bent en dan bij dat soort woorden niet eens gewoon een spelfout maakt, maar gewoon totaal de plank misslaat.
Ja, ik zag eerst de gebloemde kant hangen, en die vond ik gaaf. Toen hing hij daarnaast met die andere kant zichtbaar, maar ik dacht dat het 2 verschillende jasjes waren.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik zag eerst de gebloemde kant hangen, en die vond ik gaaf. Toen hing hij daarnaast met die andere kant zichtbaar, maar ik dacht dat het 2 verschillende jasjes waren.Bleek het 1 dubbelzijdige te zijn.
Ik kreeg er nog een petje bij, maar ik heb Beetman er een uit laten zoeken in mijn plaats, want ik zie er niet uit met een pet.
Ik zie er dan uit alsof ik bij de Mac werk en elk moment kan vragen: "Wilt u er frietsaus bij".quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee idd, met petje zijn we ineens heel trailer trash he
Als jij om 6 uur bij je werk vandaan gaat, en je moet om 12 uur weer een hele nacht door tot de volgende ochtend 12 uur wat zou jij daar van vindenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Technisch gezien is 24 uur ook de volgende dag
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie er dan uit alsof ik bij de Mac werk en elk moment kan vragen: "Wilt u er frietsaus bij".
Echt waar.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef Kluts het volgende:
Oh, ik heb trouwens eindelijk een trainingsjackje gevonden waar ik geen 14-jarigen in heb zien lopen en hij is tof.Oei. Adidas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd jammer dat het gekaapt is door de breezergeneratie.
Zien zien zien!quote:
Mijn zoon is geen breezerquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Oei. Adidas.Idd jammer dat het gekaapt is door de breezergeneratie.
BicMac menu ajb! Twee frietsaus en spritequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie er dan uit alsof ik bij de Mac werk en elk moment kan vragen: "Wilt u er frietsaus bij".
Echt waar.
Ik kan petjes wel hebben... nu nog een Golfje of een Manta scoren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
Nee idd, met petje zijn we ineens heel trailer trash he
Heb nog wel een honda voor jequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kan petjes wel hebben... nu nog een Golfje of een Manta scoren.
Ja, deze was ook wat duurder (en dat bedoel ik niet patserig ofzo), dus ik hoop er ook op dat die breezermeisjes dat er niet voor over hebben. Ik zag hem en ik moest hem hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Oei. Adidas.Idd jammer dat het gekaapt is door de breezergeneratie.
Adidas is wel gaafquote:
Dat zou ik niet volhoudenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als jij om 6 uur bij je werk vandaan gaat, en je moet om 12 uur weer een hele nacht door tot de volgende ochtend 12 uur wat zou jij daar van vinden
Daaromquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou ik niet volhoudenen ik zou zo snel mogelijk ander werk zoeken als dat soort dingen vaker gebeuren.
Als jij het zegt...quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kan petjes wel hebben... nu nog een Golfje of een Manta scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |