pm ze of schrijf ze hieroquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef l0c4lh0st het volgende:
GrmblIk had graag nog een extra koelkast en platenspeler willen bestellen, maar ze zijn nu uit de shop dus... Dan maar volop andere dingen bestellen of zo... Heb hier nog tig zakken met doppen!
Je kunt niet eens een extra koelkast of platenspeler bestellen, tenzij ander adres.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef l0c4lh0st het volgende:
GrmblIk had graag nog een extra koelkast en platenspeler willen bestellen, maar ze zijn nu uit de shop dus... Dan maar volop andere dingen bestellen of zo... Heb hier nog tig zakken met doppen!
Ja welke? Ook koelkast en platenspeler?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef Diehard1 het volgende:
Mailen heeft geen zin! Je moet bellen, heb ik ook gedaan! Heb mijn spullen nu al binnen xd
Ik zie nergens een nummer op de site?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef Diehard1 het volgende:
Mailen heeft geen zin! Je moet bellen, heb ik ook gedaan! Heb mijn spullen nu al binnen xd
foto, want ik geloof je nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:16 schreef Diehard1 het volgende:
Ik heb die tassen al op 5 mei besteld. Niks 3 weken hier dus.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:10 schreef Dagoduck het volgende:
Familie van mij en vrienden hadden die tassen ook al binnen die komen na ong. 3 weken...
Ik heb hem besteld maar weet niet of die mij staat. Als die binnen is en hij staat me niet mag je hem voor dezelfde verzendkosten hebben van me.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:22 schreef Lamabal het volgende:
Neeeeee kut zooi. Ik wou zo'n hip hop cap nu is hij weg
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:28 schreef Boinkie87 het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld maar weet niet of die mij staat. Als die binnen is en hij staat me niet mag je hem voor dezelfde verzendkosten hebben van me.
Mail me sowieso ff op ruud apestaart autogespot.com
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:45 schreef computerprobleem het volgende:
Bijna geen kans, zullen vast medewerkers zijn die 10.000 codes hebben ingevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |