abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 mei 2011 @ 15:38:57 #226
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97457957
_O- :D ik dacht echt dat (8> een zeldzaam geval was met zijn GTST verslaving!! Gelukkig dus niet! :+

Hier ook na de 20-weken echo een controle-echo bij 30 weken en een groeiecho met 35 weken. Wij mogen dinsdag weer! Ben dan alweer bijna 36 weken! :o

Gisteren ben ik met ons nichtje en mijn vriendin lekker naar een Pickwick High Tea geweest. Hhhmm!! Lange stukken lopen wordt wel steeds minder... dus na 10 minuten lekker in de HEMA gaan zitten om wat te drinken :9 . Daarna echt alleen de winkels die nog moesten, toen patat halen en daarna naar huis.

Volgende week zaterdag een dagje Zutphen met 2 vriendinnen. Ik heb ze al gewaarschuwd dat dat voor mij niet veel wandelen zal worden, maar dat was al vanzelfsprekend 'nee, tuurlijk niet! We gaan lekker terrasjes hangen!'.. :D

De dag erna naar Ouwehands met andere vrienden en hun kids. Oftewel; we komen de tijd wel door! En deze pinguin waggelt vrolijk mee! :+
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 29 mei 2011 @ 15:53:37 #227
100412 mefke79
komt goed!
pi_97458582
het is hier heerlijk zonnig weer! Ik hang dus in de tuin. Morgen wordt het nog warmer, dan ga ik de tuinslang maar binnen handbereik houden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 29 mei 2011 @ 15:58:00 #228
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97458736
zonnig en warm??/ ECHT?? het is hier bewolkt en regenachtig.. en echt geen buitenweer. Hoop dat het straks een poosje droog blijft en ik nog even met mijn dreumes op de fiets kan klimmen...
(wat een verschil in weersomstandigheden dan!)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 29 mei 2011 @ 16:00:22 #229
100412 mefke79
komt goed!
pi_97458824
bj het was gewoon te warm in de zon in lange broek. Zit nu in scahduw en wind, prima te doen. Ik schat een graad of 20. bij ons begon het ook grijs hoor.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_97459686
Het is hier erg winderig en bewolkt..
  zondag 29 mei 2011 @ 16:34:58 #231
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97460040
Ik zie hier vanuit het raam al tijden een flinke zon in casa elkerliek :+

Ik zit nog steeds op fase 0 , alleen uit bed om te plassen en nog 3,5 l via infuus.
Spuug nog steeds ondanks vezel en vetbeperkt eten. Morgen bespreking met dieetist. De verpleging is wel erg lief hier O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 29 mei 2011 @ 16:43:01 #232
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97460327
Nog steeds in het zks dus Evenstar, wat vervelend. Maar gelukkig heb je goede verpleging! Dat moet je inderdaad ook maar treffen hoor!

Wat een mazzel Mef! Hier nog geen zon gezien vandaag! En wat een verschil toch in dit kleine landje.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_97461890
Hier ook geen zon te zien, maar dat maakt niet uit. Ben toch de hele middag met vriendlief op pad geweest om een spijkerbroek voor hem te kopen. Uiteindelijk ook weer met babykleertjes thuisgekomen.
Gisteren overigens de grote inkopen gedaan: kinderkamer, wandelwagen, autostoeltje, box en badspullen zijn besteld en worden over 12 weken geleverd. Nu kunnen we het leeghalen van de nu nog hobbykamer dus niet meer te lang voor ons uitschuiven. Ik heb er zin in om die kamer te gaan schilderen *O* Volgende week maar eens in de bouwmarkt gaan kijken welke tint paars we als accentkleur gaan gebruiken *O*
pi_97462235
Wat leuk al dat shoppen SummerBreeze!!

Hier is het de hele dag heel vies weer en ik voelde me down :{
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 29 mei 2011 @ 18:39:16 #235
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97464142
Wij hebben hier nog helemaal geen meubeltjes gekocht :@
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_97464243
Balen Evenstar, sterkte!

Leuk inderdaad het shoppen Summerbreeze, wat voor meubels en wagen heb je gekocht?

Hier vanmiddag lekker gehigh-tead! Zit er nog vol van.. oef. Heb alleen wel een klein rolletje met een stukje gerookte zalm op.. :o ik eet dat nooit, dacht dat het wel kon omdat het gerookt was.. maar beter niet kunnen doen las ik op internet.. :X Nou ja, zal wel loslopen.

Verder al een paar dagen het gevoel ik heel vol zit, en dat mn eten heel hoog blijft zitten. Maar niks te klagen, het overgeven 's ochtends is ook nogsteeds te overleven en er zit een heel lief kindje in mijn buik!

Ik ben serieus aan het overwegen om een pretecho te doen, ik wil zo graag weten wat er in mijn buik zit! 4 weken wachten tot 20 wk echo is ondraaglijk >:) ;) :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Jipster op 29-05-2011 18:48:18 ]
pi_97464517
Jipster een pretecho moet je doen! hihi we konden ook niet wachten! daarom met 16 weken 2d om de geslacht te kijken! O+
en gisteren heb ik een angelsounds besteld bij de kijkshop :@
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 29 mei 2011 @ 18:58:26 #238
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97464791
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 18:39 schreef Susie het volgende:
Wij hebben hier nog helemaal geen meubeltjes gekocht :@
Ik nog hrlemaal niets.. :@ .
Jipster Beetje ongeduldig? ;) balen van t spugen/misselijk zijn :{

Bitterend die is pas vanaf 20 weken toch?
pi_97464880
wat bedoel je _evenstar_? wat is pas vanaf 20 weken?
pi_97464956
Ik moet trouwens zeggen...die hormonen...pff ik ben veel down, veel lusteloos en wat ik in 10 jaar lang heb gehuild heb ik nu in 2 dagen! :X :X
Ik herken mijzelf bijna niet meer :@...ik hoop dat het straks beter gaat
pi_97464960
Haha ja Evenstar, ik ben ongeduldig!! :P Ik heb net gemaild voor een pretecho.. haha.
Vanaf 20 weken kun je het bij de SEO te horen krijgen, vanaf een 16 weken doen ze ook geslachtsbepalingen bij pretecho's als je wil (en betaalt) ;)
pi_97465041
Goedzo Jipster! *O*

Ohja sorry evenstar! inderdaad het geslacht kan je vanaf week 16 zien via een echo!!

[ Bericht 29% gewijzigd door bitterend op 29-05-2011 19:11:41 ]
  zondag 29 mei 2011 @ 19:14:29 #243
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97465327
De angelsounds van kijkshop is pas vanaf 20 weken toch?
En dat verdriet even aan toegeven ! Het is ook niet niks allemaal wat er allemaal aan het gebeuren is.
pi_97465498
oh dat bedoelde je! miss_sly van hier heeft het hartje met die apparaat kunnen horen vanaf 14 weken! en een collega vanaf 15 weken! ik dacht dat het de moeite waard was om te proberen

Ik snap niet waar ik dan verdrietig van word... :N
pi_97465625
Jipster, ik herken je "ongeduldigheid" naar het geslacht.... we zijn bij zowel Amber als Tess ook eerder gegaan :D

Bitterend, ik had een Angelsounds en heb Tess bij 9w al kunnen horen. Mijn AS is doorgegaan naar Miss en daarna naar BE :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97465741
Vicky zo vroeg al! ik had met 11 weken 's ochtends een echo..alles was goed, en 's middags naar de vk kon ze ukkie niet meer vinden! hij lag te ver naar achteren ofzo zei zei..uiteindelijk na lang zoeken toch kwam het! dus gaaf dat je al zo vroeg kon horen! :D
pi_97465883
Haha Vicky ook! Ik vind het soms eigenlijk erg, want aller aller aller eerst wil en hoop ik dat alles goed en gezond is en blijft etc. En dat is ook nog steeds mijn prioriteit en wens nummer 1. Maar dat geslacht, die 'honger' die is er dan toch, en gewoon omdat het kan (tegenwoordig pretecho's)..
pi_97465922
Jipster, bij mij was het bij 16 weken en 5 dagen nog niet duidelijk te zien wat het geslacht van uk is... Dus ga dan met 18 weken ofzo...
pi_97465936
Ik had mijn mama gevraagd of ze al leuke kadootjes voor ons heeft, zegt ze: nee, je weet toch nog niet wat het wordt??
nog een reden dus hahaha kan ik haar laten shoppen :9
pi_97465951
Jipster, er zijn er hier nog meer van FOK hoor :D Die honger herken ik zo goed. Ik had bij Tess een kleine "voorkeur" voor een jongetje. :@

Bitterend, ja echt zo vroeg al. Ze lag heel diep maar met een beetje zoeken vond ik het hartje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')