Ahh, werkt zoiets?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo te zien de zoveelste datingsite.
Schrijf haar een bericht?quote:
Ik ga me niet aanmelden op een datingsite. Ik kan haar vinden, dus anderen kunnen mij ook vinden.quote:
Ik wou net zeggen, daar is het toch voor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ga me niet aanmelden op een datingsite. Ik kan haar vinden, dus anderen kunnen mij ook vinden.
Oke, dat is ook de bedoeling. ^^
Nee, sorry ik ga die zooi niet delen.quote:
Ah, vandaarquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, sorry ik ga die zooi niet delen.Ik zie mijn ex er ook opeens tussen staan. ^^
Mijn ex wil zo te zien niet van de Nederlanders af.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, vandaar
Ik dacht dat het een Epic Boobs / Boxxy achtige internetceleb was.
Nee, daar kwam ik toevallig op toen ik op haar voornaam zocht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, vandaar
Ik dacht dat het een Epic Boobs / Boxxy achtige internetceleb was.
Er loopt op FOK! een reeks. Ik lees daar weleens voor de af en toe erg leuke verhalen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ahh, werkt zoiets?
Naja ik ken wel profielsites, maar echt datingssites heb ik geen notie van.
Merci merciquote:
Kom naar de meet, dan kan het IRLquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef mlg het volgende:
Zo naar Meppel, kan ik duke en php meteen even wat klappen verkopen!
Je zoekt nog een leuke vent? Wie weet zit er nog wat tussen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Er loopt op FOK! een reeks. Ik lees daar weleens voor de af en toe erg leuke verhalen.
[Datingsite-ervaringen topic] #133 de teller loopt op
Maar of het werkt? Geen idee.
Ik heb wat werk gedaan voor diverse datingsites en ze hebben wisselend succes. Dingen als paiq.nl werken beter dan de standaard profieldingen, tenminste, ze krijgen betere ratings van de gebruikers.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ahh, werkt zoiets?
Naja ik ken wel profielsites, maar echt datingssites heb ik geen notie van.
Moet je daarvoor aanmelden of kan ik ook langswippen? Misschien heb ik die dag wel een gekke bui, wie weet..quote:
Nouja ik heb de leukste mensen leren kennen via the interwebz, en dat is ook wel eens uitgegroeid tot meer, maar om me nou aan te melden voor exacte dating lijkt me ook alweer zowat, ik vind dat meer voor als je echt een bepaalde leeftijd gehad hebt of totaal onzeker bent of iemand bent die zo'n hele waslijst aan karaktereigenschappen wil zien voor je hallo durft te zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Er loopt op FOK! een reeks. Ik lees daar weleens voor de af en toe erg leuke verhalen.
[Datingsite-ervaringen topic] #133 de teller loopt op
Maar of het werkt? Geen idee.
Anyways, dat grietje van laatst.. ik ben er nog steeds niet over uit! Ze is wat aan de kleine kant, en dat vind ik jammer!quote:
Dan moet je daar in je eentje nog maar eens goed over nadenken dan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:36 schreef mlg het volgende:
[..]
Anyways, dat grietje van laatst.. ik ben er nog steeds niet over uit! Ze is wat aan de kleine kant, en dat vind ik jammer!
Dat is waar, denk ook dat de betaalde sites wat serieuzer er in zijn, ik zie idioten of mislukkelingen niet zo snel zich aanmelden voor betaalde sites voor professionals ofzo. Maar goed, het is maar wat je doelgroep is me dunkt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb wat werk gedaan voor diverse datingsites en ze hebben wisselend succes. Dingen als paiq.nl werken beter dan de standaard profieldingen, tenminste, ze krijgen betere ratings van de gebruikers.
Het is vooral een business. De betaalde krijgen niet hogere ratings van de gebruikers dan de gratis sites. Maargoed, wat mensen verder afspreken, een telnr. uitwisselen oid. via de site, daarna kan je het niet meer bijhouden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |