/care, wil je nu een ballon?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
/care ik had hem bijna een half jaar eerder al gehaald
Ja, jullie hebben de hele bloody middag zitten spelen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:09 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Jah! Tomahawk 'Across The Map' gehaald!
Aha niet de hele middag ;pquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben de hele bloody middag zitten spelen...
Summit?
als het geen bankshot was dan gaan we nu challenge doen wie t eerste een over de map bankshot maaktquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:23 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Aha niet de hele middag ;p
Even hier posten, winnaar in me eigen challenge![]()
Launch Btw
En een Semtex accros the map kill, maar dan moet ook hij ''stuck'' zitten hé!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:28 schreef BzP het volgende:
[..]
als het geen bankshot was dan gaan we nu challenge doen wie t eerste een over de map bankshot maakt
Of over de map noobtube, is me 1 x in summit gelukt (een van de enkele keren dat ik zo'n geval op had geraapt)
Was een volle Bank shot haha.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:28 schreef BzP het volgende:
[..]
als het geen bankshot was dan gaan we nu challenge doen wie t eerste een over de map bankshot maakt
Of over de map noobtube, is me 1 x in summit gelukt (een van de enkele keren dat ik zo'n geval op had geraapt)
Had eerst niet in de gaten dat ik het werkelijk deed haha, pas na 4 seconden om me heen gaan schieten en gaan kloten met het beeldquote:
Kheb 'm al gezienquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:32 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Was een volle Bank shot haha.
Kijk zo maar even, in 5 minuten staat die online
Op je youtube hij is al klaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:34 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Haha, in me file share gekeken?
ik zou eigenlijk jou laatste 10 posts in het BO topic moeten quoten en dan kan iedereen zien wat jou toegevoegde waarde is hier...quote:
eikelquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:32 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Was een volle Bank shot haha.
Kijk zo maar even, in 5 minuten staat die online
Ik dacht het, jij post hetquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:33 schreef BzP het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk jou laatste 10 posts in het BO topic moeten quoten en dan kan iedereen zien wat jou toegevoegde waarde is hier...
Ga thuis tegen je moeder kankeren als je toch niks anders doet
Wat een pisvlek zegquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:35 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij post het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |