SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
23 Januariquote:quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Wie als eerst vanaf nu een Tomahawk 'Across The Map' behaalt en het filmpje post krijgt een![]()
ik kan vanavond pas aan de late kant gamen, maar als ik firing range of summit speel dan zal de kans erg groot dat ik er vanavond 1 post
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Setmtex ontploft mid air man...quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mag een Semtex across the map ook?
kan nooit across teh map zijn doodeVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
QFTquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:19 schreef BzP het volgende:
[..]
Setmtex ontploft mid air man...
kan nooit across teh map zijn doode![]()
Frag danquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:19 schreef BzP het volgende:
[..]
Setmtex ontploft mid air man...
kan nooit across teh map zijn doode![]()
Ik had in nuketown 2 over the map frag direct impact kills..
Had ook een frag gesmeten, 3 hitmarkers en toen explosie.. double kill
quote:
Ik had gister een potje gungame met een gozer die alleen maar ging kniven. Het leek net of hij commando aanhad. Echt niet normaal.![]()
Dat doe ik ook soms als ik een eikel wil zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik had gister een potje gungame met een gozer die alleen maar ging kniven. Het leek net of hij commando aanhad. Echt niet normaal.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja, ach, ik vind het niet erg dat hij knivet. Maar ik had dat potje als enige 3 bars connectie en daardoor leek het waarschijnlijk dat hij mij op 10 meter afstand kon prikken![]()
Ik heb hem als eerste gepostquote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
/care, wil je nu een ballon?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
/care ik had hem bijna een half jaar eerder al gehaaldVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja, jullie hebben de hele bloody middag zitten spelen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:09 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Jah! Tomahawk 'Across The Map' gehaald!
Summit?
Aha niet de hele middag ;pquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben de hele bloody middag zitten spelen...
Summit?
Even hier posten, winnaar in me eigen challenge![]()
Launch Btw![]()
als het geen bankshot was dan gaan we nu challenge doen wie t eerste een over de map bankshot maaktquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:23 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Aha niet de hele middag ;p
Even hier posten, winnaar in me eigen challenge![]()
Launch Btw
Of over de map noobtube, is me 1 x in summit gelukt (een van de enkele keren dat ik zo'n geval op had geraapt)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
En een Semtex accros the map kill, maar dan moet ook hij ''stuck'' zitten hé!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:28 schreef BzP het volgende:
[..]
als het geen bankshot was dan gaan we nu challenge doen wie t eerste een over de map bankshot maakt
Of over de map noobtube, is me 1 x in summit gelukt (een van de enkele keren dat ik zo'n geval op had geraapt)![]()
![]()
Dolle boel merk ik alweer!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Was een volle Bank shot haha.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:28 schreef BzP het volgende:
[..]
als het geen bankshot was dan gaan we nu challenge doen wie t eerste een over de map bankshot maakt
Of over de map noobtube, is me 1 x in summit gelukt (een van de enkele keren dat ik zo'n geval op had geraapt)
Kijk zo maar even, in 5 minuten staat die online![]()
![]()
Had eerst niet in de gaten dat ik het werkelijk deed haha, pas na 4 seconden om me heen gaan schieten en gaan kloten met het beeldquote:![]()
![]()
Kheb 'm al gezienquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:32 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Was een volle Bank shot haha.
Kijk zo maar even, in 5 minuten staat die online
rice rice baby tututututedudududum![]()
Op je youtube hij is al klaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:34 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Haha, in me file share gekeken?rice rice baby tututututedudududum![]()
ik zou eigenlijk jou laatste 10 posts in het BO topic moeten quoten en dan kan iedereen zien wat jou toegevoegde waarde is hier...quote:
Ga thuis tegen je moeder kankeren als je toch niks anders doetVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
eikelquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:32 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Was een volle Bank shot haha.
Kijk zo maar even, in 5 minuten staat die online
Nu moet ik weer wat verzinnenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik dacht het, jij post hetquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:33 schreef BzP het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk jou laatste 10 posts in het BO topic moeten quoten en dan kan iedereen zien wat jou toegevoegde waarde is hier...
Ga thuis tegen je moeder kankeren als je toch niks anders doet![]()
![]()
Wat een pisvlek zegquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:35 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij post hetVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mhauw, doe ik niet aan mee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Challenge van nu is een 720 no scope fakie ladderstal pak de gun uit je reet collateral![]()
![]()
Flauw hoor dat is tenminste skill ipv zo'n random lucky tomahawkquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:40 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Mhauw, doe ik niet aan mee.![]()
vooral dat gedeelte met uit je reet halen he..quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Flauw hoor dat is tenminste skill ipv zo'n random lucky tomahawkVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Lekker YY'en voor de echte pro sniper b0yszquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:43 schreef BzP het volgende:
[..]
vooral dat gedeelte met uit je reet halen he..![]()
Niet random, wel luckyquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Flauw hoor dat is tenminste skill ipv zo'n random lucky tomahawk![]()
![]()
Geef ik je gelijk in...quote:
Volgende assignment: Krijg een random lucky spam tomahawk over map
Dus niet aan het begin van een ronde
voor de Xblock misschien jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker YY'en voor de echte pro sniper b0yszVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Omdat alleen fatsoenlijke gamers op xbox zitten. Waarom denk je dat alle MLG teams aan het klagen waren dat ze in eens op de PS3 moesten spelenquote:![]()
Heb er geen woorden voor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat alleen fatsoenlijke gamers op xbox zitten. Waarom denk je dat alle MLG teams aan het klagen waren dat ze in eens op de PS3 moesten spelen![]()
![]()
Het is toch zo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:49 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Heb er geen woorden voor.![]()
Net of de "MLG" de elite van de wereld van COD is...quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat alleen fatsoenlijke gamers op xbox zitten. Waarom denk je dat alle MLG teams aan het klagen waren dat ze in eens op de PS3 moesten spelen![]()
Net of X-box alleen "fatsoenlijke" spelers heeft![]()
ik ben ook weg hier want het begint te stinken..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Sarcasme is moeilijk voor PS3 mensenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:03 schreef BzP het volgende:
[..]
Net of de "MLG" de elite van de wereld van COD is...![]()
Net of X-box alleen "fatsoenlijke" spelers heeft![]()
ik ben ook weg hier want het begint te stinken..![]()
![]()
Het is hier geen twitter.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:50 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Ik check jullie zo meteen wel, even 'Ballie Ballie' doen buiten.
Oftewel, potje voetbal![]()
Lekker gedaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:36 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik was een beetje aan het kutten op WMD![]()
![]()
Wat voor betekenis heeft sarcasme nou op een forum vol trollen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sarcasme is moeilijk voor PS3 mensenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Amen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat voor betekenis heeft sarcasme nou op een forum vol trollen?![]()
![]()
Sommige mensen hier..
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
denk dat ik misschien easycap ga halen...
Kost geen drol iigVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Valt wel mee hoor..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit topic was al lang en breed verneukt
Sommige mensen gewoon
Maar dan heb je wel drolkwaliteit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:22 schreef BzP het volgende:
denk dat ik misschien easycap ga halen...
Kost geen drol iigna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
480 is stukken beter dan de "360" what het theater voor moet stellen...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel drolkwaliteit.
HD hoeft ook niet voor mij, hoef geen 200 euro uit te geven voor een uber1337 no scope montageVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Heb je er 100 euro voor over?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:13 schreef BzP het volgende:
[..]
480 is stukken beter dan de "360" what het theater voor moet stellen...
HD hoeft ook niet voor mij, hoef geen 200 euro uit te geven voor een uber1337 no scope montagena regen, ben ik er.
Ooit is fok wel leuk geweest, maar nu is het pure bagger ja..quote:Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Wat doe je hier dan nog?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:32 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ooit is fok wel leuk geweest, maar nu is het pure bagger ja..klinkt iig al beter als 200quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Je vindt mij nog steeds wel liefquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:32 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ooit is fok wel leuk geweest, maar nu is het pure bagger ja..
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
AVerTV Capture HD PCIequote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:44 schreef BzP het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog?
[..]
klinkt iig al beter als 200
Zoek m op Conrad.na regen, ben ik er.
alleen PCIe?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
AVerTV Capture HD PCIe
Zoek m op Conrad.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat meestal zijn van die mensen die niks zinnigs posten en 1 x per dag(en) een afzeikpost maken..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:43 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Toch wel een idee wie je bedoeltVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Coming back from the FIRING RANGE I passed a town and this chick told me it was a NUKETOWN she suffered from RADIATION and contracted WMD? I went back to her VILLA the power was out, it was something to do with the GRID it was a CRISIS. We went to her room, she told me her name was HANOI then got undressed. I was in ARRAY of how much like a JUNGLE it was down there. After a few hours my pelvis CRACKED when I tried to LAUNCH my stuff and she reached her SUMMIT and screamed HAVANA!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:05 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Coming back from the FIRING RANGE I passed a town and this chick told me it was a NUKETOWN she suffered from RADIATION and contracted WMD? I went back to her VILLA the power was out, it was something to do with the GRID it was a CRISIS. We went to her room, she told me her name was HANOI then got undressed. I was in ARRAY of how much like a JUNGLE it was down there. After a few hours my pelvis CRACKED when I tried to LAUNCH my stuff and she reached her SUMMIT and screamed HAVANA!
"Dat meestal zijn"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:14 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat meestal zijn van die mensen die niks zinnigs posten en 1 x per dag(en) een afzeikpost maken..
Ze hebben ook kastjes zoals HD PVR, maar niet bij de Conrad.quote:
Maar dan kom je ook in de buurt van 150 a 200.na regen, ben ik er.
heb je 3 x geinvite verrekte mongolquote:
I know, maar ik kan niemand joinen.quote:
Is al een dag zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kwikskoop, met 5kill rusj sprie dr bieVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: