Het is niet zo sensationeel als dat Saddam gearresteerd was. Mladic is na 95 gewoon uit de media verdwenn in feite. Hij is geen politiek leider.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
Ik had ondertussen wel een vijfde deel verwacht, maar wellicht dat het merendeel hier te jong is om te weten wat voor een schurk Mladic was.
Nee, maar hij is wel de grootste oorlogsmisdadiger van de Balkanoorlog van de jaren negentig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:58 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Het is niet zo sensationeel als dat Saddam gearresteerd was. Mladic is na 95 gewoon uit de media verdwenn in feite. Hij is geen politiek leider.
Als het Oric was geweest hadden we nu al 10 delen gehad, go figure.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
Ik had ondertussen wel een vijfde deel verwacht, maar wellicht dat het merendeel hier te jong is om te weten wat voor een schurk Mladic was.
Troll on.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Als het Oric was geweest hadden we nu al 10 delen gehad, go figure.
Jij bent nog veel actiever op FOK! dan ik dan moet jij net zo goed als ik weten dat het heel veel scheelt in de topic aantallen dat Mladic geen moslim is.quote:
Oh, als het een moslim was zou ie harder aanpakt worden bedoel je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij bent nog veel actiever op FOK! dan ik dan moet jij net zo goed als ik weten dat het heel veel scheelt in de topic aantallen dat Mladic geen moslim is.
Nou ja, wat is harder aangepakt? Maar ik denk wel dat als hij een moslim was geweest die genocide had gepleegd op bijvoorbeeld christenen dit topic veel meer views en reacties had gehad dan dat het nu heeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, als het een moslim was zou ie harder aanpakt worden bedoel je?
Dat zou best kunnen in deze zeitgeist
Ik vrees dat je helemaal gelijk hebt. Maar ik denk niet in termen als geloofsovertuiging of afkomst, Mladic is gewoon een enorme sadistische klootzak met heel veel bloed aan z'n handen die voor de rest van z'n leven in een cel hoort.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ja, wat is harder aangepakt? Maar ik denk wel dat als hij een moslim was geweest die genocide had gepleegd op bijvoorbeeld christenen dit topic veel meer views en reacties had gehad dan dat het nu heeft.
Disclaimer om "huilie" reacties voor te zijn; datzelfde was ook gebeurd als het over Amerika zou gaan
Deel 5quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
Die naam kent al helemaaaaal niemandquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Als het Oric was geweest hadden we nu al 10 delen gehad, go figure.
Ze hebben het wel meegemaakt, maar misschien niet helemaal beseft wat er nouquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deel 5Welnee, ze hebben geen idee wie het is. Het is ook al 10 jaar geleden, er is zoveel andere ellende voor inde plaats gekomen.
Pfft, je hebt gelijk, tijd vliegtquote:
Het is nog maar pas geleden lijkt wel...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik type ook lekker 10 jaar met je mee ook..
1995, het jaar van het ultieme geluk voor het westen, koude oorlog voorbij, Clinton in het Witte Huis, een Paarse regering en de economie was booming, de bomen groeiden tot in de hemel voor ons.quote:
16 jaar. 10 jaar geleden was 9/11.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deel 5Welnee, ze hebben geen idee wie het is. Het is ook al 10 jaar geleden, er is zoveel andere ellende voor inde plaats gekomen.
'trusten Yvonnequote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:49 schreef yvonne het volgende:
Ik ga maar slapen, ik lees net dat hij te zwak is om te verhoren.
Waar heb ik die truc meer gezien.
Trusten!
AJAX WINT DE CLquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
1995, het jaar van het ultieme geluk voor het westen, koude oorlog voorbij, Clinton in het Witte Huis, een Paarse regering en de economie was booming, de bomen groeiden tot in de hemel voor ons.
En toen werden we met onze neus op de feiten gedrukt, zeker zij die een familielid in Dutchbat hadden. Er was verdomme oorlog in Europa, sterker nog, genocide!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |