Slechte officier. Bureautijger.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:22 schreef Buitendam het volgende:
Ja, wat wil je? Die Karremans had geen poot om op te staan, joh. Op het moment dat Mladic even verhaal komt halen zie je de doodsangst in zijn ogen.
Zeker nadat hij z'n manschappen een feestje liet bouwen. Heel begrijpelijk, enorm verkeerd. Hij heeft z'n hoofd gewoon niet koel gehouden. Je hoort je al commandant niet te laten intimideren. Weinigen zullen dat aankunnen maar die moeten wel zo'n missie leiden.quote:
Begrijpelijk aan de andere kant moet je dit soort situaties in kunnen schatten. Mladic zou die Ollaner echt niet ombrengen. Wie filmde dit eigenlijk?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:22 schreef Buitendam het volgende:
Ja, wat wil je? Die Karremans had geen poot om op te staan, joh. Op het moment dat Mladic even verhaal komt halen zie je de doodsangst in zijn ogen.
Ik denk dat je dit alleen kunt beoordelen met ervaring in zo'n situatie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeker nadat hij z'n manschappen een feestje liet bouwen. Heel begrijpelijk, enorm verkeerd. Hij heeft z'n hoofd gewoon niet koel gehouden. Je hoort je al commandant niet te laten intimideren. Weinigen zullen dat aankunnen maar die moeten wel zo'n missie leiden.
Precies, niet de juiste man op de juiste plek.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeker nadat hij z'n manschappen een feestje liet bouwen. Heel begrijpelijk, enorm verkeerd. Hij heeft z'n hoofd gewoon niet koel gehouden. Je hoort je al commandant niet te laten intimideren. Weinigen zullen dat aankunnen maar die moeten wel zo'n missie leiden.
Vraag me af als Friesland in opstand komt en Mark Rutte ruimt de boel even op, of er dan Nederlanders zijn die boe roepen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef De_Nuance het volgende:
Ik blijf weinig hoop houden voor de Balkan, als je de hoeveelheid mensen ziet die zo'n bloeddorstige slachter blijven steunen.
Het is inderdaad ongelofelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef De_Nuance het volgende:
Ik blijf weinig hoop houden voor de Balkan, als je de hoeveelheid mensen ziet die zo'n bloeddorstige slachter blijven steunen.
De Balkan is een jungle. Lijkt meer op de Kaukasus dan op Europa.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is inderdaad ongelofelijk.
Ik snap ook wel dat de vijand van het ene volk de held is van een ander, maar zo'n monster en in de 21ste eeuw...
Het is niet zo sensationeel als dat Saddam gearresteerd was. Mladic is na 95 gewoon uit de media verdwenn in feite. Hij is geen politiek leider.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
Ik had ondertussen wel een vijfde deel verwacht, maar wellicht dat het merendeel hier te jong is om te weten wat voor een schurk Mladic was.
Nee, maar hij is wel de grootste oorlogsmisdadiger van de Balkanoorlog van de jaren negentig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:58 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Het is niet zo sensationeel als dat Saddam gearresteerd was. Mladic is na 95 gewoon uit de media verdwenn in feite. Hij is geen politiek leider.
Als het Oric was geweest hadden we nu al 10 delen gehad, go figure.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
Ik had ondertussen wel een vijfde deel verwacht, maar wellicht dat het merendeel hier te jong is om te weten wat voor een schurk Mladic was.
Troll on.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Als het Oric was geweest hadden we nu al 10 delen gehad, go figure.
Jij bent nog veel actiever op FOK! dan ik dan moet jij net zo goed als ik weten dat het heel veel scheelt in de topic aantallen dat Mladic geen moslim is.quote:
Oh, als het een moslim was zou ie harder aanpakt worden bedoel je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij bent nog veel actiever op FOK! dan ik dan moet jij net zo goed als ik weten dat het heel veel scheelt in de topic aantallen dat Mladic geen moslim is.
Nou ja, wat is harder aangepakt? Maar ik denk wel dat als hij een moslim was geweest die genocide had gepleegd op bijvoorbeeld christenen dit topic veel meer views en reacties had gehad dan dat het nu heeft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, als het een moslim was zou ie harder aanpakt worden bedoel je?
Dat zou best kunnen in deze zeitgeist
Ik vrees dat je helemaal gelijk hebt. Maar ik denk niet in termen als geloofsovertuiging of afkomst, Mladic is gewoon een enorme sadistische klootzak met heel veel bloed aan z'n handen die voor de rest van z'n leven in een cel hoort.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ja, wat is harder aangepakt? Maar ik denk wel dat als hij een moslim was geweest die genocide had gepleegd op bijvoorbeeld christenen dit topic veel meer views en reacties had gehad dan dat het nu heeft.
Disclaimer om "huilie" reacties voor te zijn; datzelfde was ook gebeurd als het over Amerika zou gaan
Deel 5quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |