abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97340323
Pas geleden was er een artikel waarin verteld werd dat het Yougoslavie-tribunaal zich veels te veel richte op de Serviers en de Bosnische en Kroatische oorlogsmisdadigers (onterecht) vrijwel ongemoeid laten en dat dit de geloofwaardigheid ernstig verzwakte. Helaas kan ik het zo snel niet terug vinden.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:20:24 #62
330215 Monque
panta rhei
pi_97340324
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:57 schreef ludje het volgende:
Schuilnaam Milorad Komadic
anagram:
I am Radko Mladic
Er mist een a :{w
Aequam memento rebus in arduis servare mentem
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:26:01 #63
330215 Monque
panta rhei
pi_97340528
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:20 schreef Monque het volgende:

[..]

Er mist een a :{w
En een o teveel
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:27:02 #64
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97340574
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:26 schreef Monque het volgende:

[..]

En een o teveel
O is juist, en maak er dan I'm Radko Mladic van.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Pas geleden was er een artikel waarin verteld werd dat het Yougoslavie-tribunaal zich veels te veel richte op de Serviers en de Bosnische en Kroatische oorlogsmisdadigers (onterecht) vrijwel ongemoeid laten en dat dit de geloofwaardigheid ernstig verzwakte. Helaas kan ik het zo snel niet terug vinden.
Vind ik ook.
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
pi_97340724
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:27 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

O is juist, en maak er dan I'm Radko Mladic van.

[..]

Vind ik ook.
O is niet juist.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:32:59 #66
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97340775
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

O is niet juist.
Sorry ik ben scheel. :D
Kevin's Oma is bazin!
pi_97340807
wat heeft hij misdaan ?? }) , weer een onschuldig vast

of mag je deze scheiding van een volk ook niet ontkennen ?? O-)
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:35:38 #68
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_97340864
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Jij hebt inside information en weet welke straf Gotovina gaat krijgen? Het is niet zo raar dat ze zich meer richten op de Servische misdadigers gewoon vanwege de reden dat het er meer zijn, of mag dat niet gezegd worden? Het is namelijk wel de waarheid. Waar er twee vechten hebben er twee schuld zeggen we hier wel eens, maar vaak heeft eentje net dat beetje meer schuld, namelijk degene die begon.....
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:35:54 #69
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_97340872
Goede kans dat de Serven allang wisten waar hij zat en hem al die tijd de hand boven het hoofd hebben gehouden.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:38:25 #70
330215 Monque
panta rhei
pi_97340966
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:35 schreef VeX- het volgende:
Goede kans dat de Serven allang wisten waar hij zat en hem al die tijd de hand boven het hoofd hebben gehouden.
Nu ja, 'de' Serven... Ik denk dat Tadic er een hele kluif aan heeft gehad om de veiligheidsdiensten zover te krijgen dat ze Mladic lieten vallen.
pi_97341225
quote:
13s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:34 schreef plonsikduik het volgende:
wat heeft hij misdaan ?? }) , weer een onschuldig vast

of mag je deze scheiding van een volk ook niet ontkennen ?? O-)
Geen kennis van geschiedenis hebben, wat een infantiele zielige kneus ben je ook. :')
If not now, then when.
pi_97341472
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:35 schreef Arglist het volgende:

[..]

Jij hebt inside information en weet welke straf Gotovina gaat krijgen? Het is niet zo raar dat ze zich meer richten op de Servische misdadigers gewoon vanwege de reden dat het er meer zijn, of mag dat niet gezegd worden? Het is namelijk wel de waarheid. Waar er twee vechten hebben er twee schuld zeggen we hier wel eens, maar vaak heeft eentje net dat beetje meer schuld, namelijk degene die begon.....
Er waren meer Servische misdadigers? Sorry, dat is gewoon niet waar. Alle zijden hebben zich als beesten gedragen, zowel de Serviers, de Kroaten als de Moslims. Vreemd genoeg focust de aandacht zich vrijwel alleen op de Serviers. En echt, de Kroaten en Moslims konden er ook wat van hoor.
En laten we vooral niet vergeten dat de Serviers in ieder geval niet begonnen zijn met oorlogvoeren.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:53:04 #73
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97341580
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Er waren meer Servische misdadigers? Sorry, dat is gewoon niet waar. Alle zijden hebben zich als beesten gedragen, zowel de Serviers, de Kroaten als de Moslims. Vreemd genoeg focust de aandacht zich vrijwel alleen op de Serviers. En echt, de Kroaten en Moslims konden er ook wat van hoor.
En laten we vooral niet vergeten dat de Serviers in ieder geval niet begonnen zijn met oorlogvoeren.
Hehe, eindelijk iemand hier die het begrijpt. Nu wordt op het nieuws weer alle misdaden van Serviërs belicht in plaats van een totaalplaatje van heel Joegoslavië.
Kevin's Oma is bazin!
pi_97341595
quote:

[..]

Jammer dat je niet gewoon Bosniers zegt.
If not now, then when.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:54:00 #75
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_97341621
quote:

[..]

Ik zou zeggen, lees de openbare stukken, lees de dossiers, lees de statistieken, lees de dodencijfers etc. Dan word je wel een en ander duidelijk.
Hoe dan ook was het Joegslavische leger, onderleiding van Milosvic en kornuiten beter in hun 'werk', namelijk het doden en verjagen van burgers van landen die er voor kozen zichzelf onafhankelijk te verklaren. Een internationaal verankerd recht van volkeren.

quote:
Dan denk ik dat jij een van de enigen bent die dat wel vergeten is...... Niet onder de vlag van Servië, maar wel onder de vlag van Joegoslavië....
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:54:48 #76
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_97341648
Kunnen we dan nu een 'Heet Servië hier welkom bij de EU' topic aanmaken?
Dit, dus.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:58:51 #77
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97341799
quote:
5s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:54 schreef Buitendam het volgende:
Kunnen we dan nu een 'Heet Servië hier welkom bij de EU' topic aanmaken?
:? Hoezo welkom? Daar is nog helemaal geen aanleiding voor.
AFC AJAX
pi_97341807
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jammer dat je niet gewoon Bosniers zegt.
Nu ja, de facto is die groep natuurlijk wel de moslimbevolking.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:03:55 #79
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_97341980
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:58 schreef msnk het volgende:

[..]

:? Hoezo welkom? Daar is nog helemaal geen aanleiding voor.
Welnee, die klopjacht is allemaal voor de goede orde geweest. |:(
Vandaar ook dat Europarlementariërs als Bergman nu om het half uur in nieuwsuitzendingen uitleggen dat er een grote hobbel is weggenomen. Mladic was gewoon de grootste sleutel voor toetreding.
Dit, dus.
pi_97341994
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:54 schreef Arglist het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, lees de openbare stukken, lees de dossiers, lees de statistieken, lees de dodencijfers etc. Dan word je wel een en ander duidelijk.
Hoe dan ook was het Joegslavische leger, onderleiding van Milosvic en kornuiten beter in hun 'werk', namelijk het doden en verjagen van burgers van landen die er voor kozen zichzelf onafhankelijk te verklaren. Een internationaal verankerd recht van volkeren.

Pardon? Een internationaal verankerd recht? Nou ga dan eens protesteren tegen de Britse, Franse en Spaanse regering die separatisten aanpakken.Feit is dat Slovenie en Kroatie de boel zijn begonnen, niet Servie.

En Kroatie heeft zich beestachtig gedragen tegen oa de Kroatische Serviers en later tegen de Bosniers/moslims en vrijwel niets doet tegen die oorlogsmisdadigers in eigen gelederen: http://buitenland.nieuws.nl/621380

quote:
Dan denk ik dat jij een van de enigen bent die dat wel vergeten is...... Niet onder de vlag van Servië, maar wel onder de vlag van Joegoslavië....
Nee, Slovenie en Kroatie zijn begonnen, feit.
  † In Memoriam † donderdag 26 mei 2011 @ 16:06:59 #81
230491 Zith
pls tip
pi_97342083
Gelijk het (normaal gezellige) Yoegoslavie-topic verdeeld en in vuur en vlam! :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:09:27 #82
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97342166
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Welnee, die klopjacht is allemaal voor de goede orde geweest. |:(
Dat zeg ik toch helemaal niet. Ik zeg alleen dat dit alleen niet genoeg is voor toetreding :)
AFC AJAX
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:13:10 #83
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_97342290
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Pardon? Een internationaal verankerd recht? Nou ga dan eens protesteren tegen de Britse, Franse en Spaanse regering die separatisten aanpakken.Feit is dat Slovenie en Kroatie de boel zijn begonnen, niet Servie.
Ja, het is een mensenrecht, zeker in een federale republiek, wat Joegslavie dus was, gebaseerd op een verdrag met grote autonomie voor de deelrepublieken en de mogelijkheid tot uittreding. We hebben het hier niet over separatisten maar aparte volkeren..... Het is duidelijk dat je niet echt ingelezen bent noch dat je weet waar je over praat. Het ging allemaal over economie, over belangen van het 'westen' over handelspartners en de landen met potentie, hebben zich hierdoor laten verleiden. Van alle landen van het voormalige Joegoslavie is Servie het armste land en met de minste natuurlijke bronnen. Daar wilden Slovenië en Kroatie niet meer voor betalen....

quote:
En Kroatie heeft zich beestachtig gedragen tegen oa de Kroatische Serviers en later tegen de Bosniers/moslims en vrijwel niets doet tegen die oorlogsmisdadigers in eigen gelederen: http://buitenland.nieuws.nl/621380

[..]

Nee, Slovenie en Kroatie zijn begonnen, feit.
Het zal best allemaal, maar zoek even voor het gemak op wie de oorlog verklaarde aan Slovenië, Kroatie en Bosnië niet eens erkende... dan zal je vast ook moeten erkennen dat het Joegslavisch nationaal leger de eerste kogels vuurde, toch?

[ Bericht 6% gewijzigd door Arglist op 26-05-2011 16:18:51 ]
pi_97342584
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:09 schreef msnk het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch helemaal niet. Ik zeg alleen dat dit alleen niet genoeg is voor toetreding :)
De afspraken over toetreding van Servie zijn vastgelegd in een stabilisatieakkoord wat inmiddels algemeen gesteund werd. Alleen Nederland (en Belgie ook volgens mij) hebben dat niet getekend, precies om de reden dat Mladic nog niet gepakt was en dat Servie ook niet echt haar best leek te doen. Nu dat geregeld is ligt volgens mij de weg voor verdere onderhandelingen. Dat betekent dus niet dat Servie meteen lid kan worden, maar dat ze eerst alle doelstellingen uit het akkoord moet zien te halen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:23:58 #85
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_97342781
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:09 schreef msnk het volgende:

[..]

Het was veruit het allergrootste obstakel. Vandaar ook mijn cynische vraag: "kunnen we ze al welkom heten?" Gaat alles behalve nog lang duren, denk ik.
Dit, dus.
pi_97343044
Jammer dat ze in Den Haag niet de doodstraf kunnen uitspreken :( :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:34:16 #87
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_97343252
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:20 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

De afspraken over toetreding van Servie zijn vastgelegd in een stabilisatieakkoord wat inmiddels algemeen gesteund werd. Alleen Nederland (en Belgie ook volgens mij) hebben dat niet getekend, precies om de reden dat Mladic nog niet gepakt was en dat Servie ook niet echt haar best leek te doen. Nu dat geregeld is ligt volgens mij de weg voor verdere onderhandelingen. Dat betekent dus niet dat Servie meteen lid kan worden, maar dat ze eerst alle doelstellingen uit het akkoord moet zien te halen.
Meteen na dit nieuws werd er op tv verteld dat dit een mooie stap is, maar dat er nog iemand vrij rondloopt :)
AFC AJAX
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:34:56 #88
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_97343289
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:20 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Maar dat blijken dan ook belachelijke simpele doelstellingen voor een land als Servië. Niet zo gek lang geleden was er een docu over Mladic op Ned 2, waarbij ze inderdaad deze doelstellingen in een simpel "acht uur journaal" achtige PowerPoint lieten zien.
Dit, dus.
pi_97343828
Maar even over Karadzic, hoe zit het met zijn proces, hij is nog steeds niet berecht en het duurt al aardig lang.

Zit die wel gewoon in de cel dan of?
If not now, then when.
pi_97343853
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar even over Karadzic, hoe zit het met zijn proces, hij is nog steeds niet berecht en het duurt al aardig lang.

Zit die wel gewoon in de cel dan of?
Die heeft volgens mij een eigen cel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')