Doen ze snelquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:25 schreef Wesleybrabant het volgende:
Zojuist is bekend gemaakt dat Mladic in het vliegtuig zit richting Den Haag.
Ga ik weet vragen om een bron.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is gewoon bekend. Oric en zijn aanhangers ontkennen het zelf niet eens.
Die heb ik je al gegeven en daar staat het letterlijk in. Wel lezen voordat je gaat miepen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:32 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ga ik weet vragen om een bron.
Kut he?
Alleen jammer dat Oric er reeds vanaf is gekomen met 4 uur schoffelen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh jaaa, laten we het daarop gooien.Flikker toch op man, vandaag of morgen komen ze allemaal
wel aan de beurt.
Slim... Raar dat Servië als achtergesteld land wel iemand kan oppakken in plaats van door zijn oog te schieten en in de te zee flikkeren.*quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:57 schreef ludje het volgende:
Schuilnaam Milorad Komadic
anagram:
I am Radko Mladic
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/73759-naser-oric-direct-vrijgelaten.html
http://historiek.net/Algemeen/Naser-Oric-1967.html
[..]
Je weet toch dat de slachtoffers nota bene zelf hebben verklaard hebben als getuigen dat Oric opdracht gaf tot goede behandeling van de gevangen maar dat het later, toen hij weg was, uit de hand liep door de bendes waar hij geen controle over had? Hem is verweten geen controle te hebben uitgeoefend en zijn gezag niet te hebben gebruikt, niet dat hij bepaalde orders en opdrachten heeft gegeven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Oric er reeds vanaf is gekomen met 4 uur schoffelen...
Er mist een aquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:57 schreef ludje het volgende:
Schuilnaam Milorad Komadic
anagram:
I am Radko Mladic
O is juist, en maak er dan I'm Radko Mladic van.quote:
Vind ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Pas geleden was er een artikel waarin verteld werd dat het Yougoslavie-tribunaal zich veels te veel richte op de Serviers en de Bosnische en Kroatische oorlogsmisdadigers (onterecht) vrijwel ongemoeid laten en dat dit de geloofwaardigheid ernstig verzwakte. Helaas kan ik het zo snel niet terug vinden.
O is niet juist.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:27 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
O is juist, en maak er dan I'm Radko Mladic van.
[..]
Vind ik ook.
Sorry ik ben scheel.quote:
Jij hebt inside information en weet welke straf Gotovina gaat krijgen? Het is niet zo raar dat ze zich meer richten op de Servische misdadigers gewoon vanwege de reden dat het er meer zijn, of mag dat niet gezegd worden? Het is namelijk wel de waarheid. Waar er twee vechten hebben er twee schuld zeggen we hier wel eens, maar vaak heeft eentje net dat beetje meer schuld, namelijk degene die begon.....quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Pas geleden was er een artikel waarin verteld werd dat het Yougoslavie-tribunaal zich veels te veel richte op de Serviers en de Bosnische en Kroatische oorlogsmisdadigers (onterecht) vrijwel ongemoeid laten en dat dit de geloofwaardigheid ernstig verzwakte. Helaas kan ik het zo snel niet terug vinden.
Nu ja, 'de' Serven... Ik denk dat Tadic er een hele kluif aan heeft gehad om de veiligheidsdiensten zover te krijgen dat ze Mladic lieten vallen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:35 schreef VeX- het volgende:
Goede kans dat de Serven allang wisten waar hij zat en hem al die tijd de hand boven het hoofd hebben gehouden.
Geen kennis van geschiedenis hebben, wat een infantiele zielige kneus ben je ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:34 schreef plonsikduik het volgende:
wat heeft hij misdaan ??, weer een onschuldig vast
of mag je deze scheiding van een volk ook niet ontkennen ??
Er waren meer Servische misdadigers? Sorry, dat is gewoon niet waar. Alle zijden hebben zich als beesten gedragen, zowel de Serviers, de Kroaten als de Moslims. Vreemd genoeg focust de aandacht zich vrijwel alleen op de Serviers. En echt, de Kroaten en Moslims konden er ook wat van hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:35 schreef Arglist het volgende:
[..]
Jij hebt inside information en weet welke straf Gotovina gaat krijgen? Het is niet zo raar dat ze zich meer richten op de Servische misdadigers gewoon vanwege de reden dat het er meer zijn, of mag dat niet gezegd worden? Het is namelijk wel de waarheid. Waar er twee vechten hebben er twee schuld zeggen we hier wel eens, maar vaak heeft eentje net dat beetje meer schuld, namelijk degene die begon.....
Hehe, eindelijk iemand hier die het begrijpt. Nu wordt op het nieuws weer alle misdaden van Serviërs belicht in plaats van een totaalplaatje van heel Joegoslavië.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er waren meer Servische misdadigers? Sorry, dat is gewoon niet waar. Alle zijden hebben zich als beesten gedragen, zowel de Serviers, de Kroaten als de Moslims. Vreemd genoeg focust de aandacht zich vrijwel alleen op de Serviers. En echt, de Kroaten en Moslims konden er ook wat van hoor.
En laten we vooral niet vergeten dat de Serviers in ieder geval niet begonnen zijn met oorlogvoeren.
Jammer dat je niet gewoon Bosniers zegt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er waren meer Servische misdadigers? Sorry, dat is gewoon niet waar. Alle zijden hebben zich als beesten gedragen, zowel de Serviers, de Kroaten als de Moslims. Vreemd genoeg focust de aandacht zich vrijwel alleen op de Serviers. En echt, de Kroaten en Moslims konden er ook wat van hoor.
En laten we vooral niet vergeten dat de Serviers in ieder geval niet begonnen zijn met oorlogvoeren.
Ik zou zeggen, lees de openbare stukken, lees de dossiers, lees de statistieken, lees de dodencijfers etc. Dan word je wel een en ander duidelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jij een van de enigen bent die dat wel vergeten is...... Niet onder de vlag van Servië, maar wel onder de vlag van Joegoslavië....quote:En laten we vooral niet vergeten dat de Serviers in ieder geval niet begonnen zijn met oorlogvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |