Dat is juist een culinaire vereiste, genieten van eten. (en niet te ingewikkeld doen maar letten op de smaak)quote:Op maandag 30 mei 2011 18:08 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Koken met bassale dingen ''ontdekken'' en het presenteren als de ontdekking van de hemelIs eigenlijk ook wel een culinaire doodzonde.
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is juist een culinaire vereiste, genieten van eten. (en niet te ingewikkeld doen maar letten op de smaak)
Wou je zeggen dat smaak niet de essentie is? Ben jij zo'n snob die denkt dat koken een wedstrijd ver-pissen is, elkaar de loef afsteken met overgecompliceerd geneuzel, en mensen uitlachen omdat ze niet de eerste zijn om iets te ontdekken?quote:
stelling: een frikandel kan een culinair hoogstandje zijn!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:43 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat smaak niet de essentie is? Ben jij zo'n snob die denkt dat koken een wedstrijd ver-pissen is, elkaar de loef afsteken met overgecompliceerd geneuzel, en mensen uitlachen omdat ze niet de eerste zijn om iets te ontdekken?
Gast ik leef op magnetron maaltijden en ah maaltijdsaladesquote:Op maandag 30 mei 2011 18:43 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat smaak niet de essentie is? Ben jij zo'n snob die denkt dat koken een wedstrijd ver-pissen is, elkaar de loef afsteken met overgecompliceerd geneuzel, en mensen uitlachen omdat ze niet de eerste zijn om iets te ontdekken?
Je zit in cul om te leren koken?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Gast ik leef op magnetron maaltijden en ah maaltijdsalades
Je weet dat dat een damesmeisje is?quote:
Jup! Voor haar wil ik mijn hetroseksualiteit wel opgeven. Bovendien ben ik nogal masochistisch ingesteld, elke dag geslagen worden met de pollelepel om alles wat ik tegen haar zegquote:Op maandag 30 mei 2011 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je weet dat dat een damesmeisje is?
Ja. Om de 1 of andere vage reden doe ik het met enige regelmaat fout.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:18 schreef Farenji het volgende:
[..]
Vind jij het moeilijk om maar 1 keer te quoten ofzo?
Heb jij een hete pakora in je reet?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:18 schreef Farenji het volgende:
[..]
Vind jij het moeilijk om maar 1 keer te quoten ofzo?
Als je de haai en de rog aan je voorbij laat gaan, zijn er nog genoeg vissen zonder bot.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:44 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Botjes in het eten.O.a. daarom eet ik dus amper vis...
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je de haai en de rog aan je voorbij laat gaan, zijn er nog genoeg vissen zonder bot.
Hmmmmm... Pakora!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Heb jij een hete pakora in je reet?
Knapperige randjes en heerlijke jus kun je ook krijgen zonder je biefstuk naar de klote te bakken hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:08 schreef Sjeen het volgende:
Maar soms zijn culinaire doodzonden weer überlekker
Ik vind een biefstuk normaal gezien heerlijk als het medium-rare is. Maar heel soms wil ik weer een trip down memorylane en bak stukjes biefstuk met champignons (liefst nog uit een potje/blikje) compleet door met het met witbrood op te eten. Heerlijk die knapperige randjes en die jus
En dat houd in?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens vind ik dat er maar 1 culinaire doodzonde is: culinair snobisme
Het komt in verscheidene vormen voor.quote:
zeg maar alles wat in dit topic staat dusquote:Op maandag 30 mei 2011 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het komt in verscheidene vormen voor.
Zo zijn er mensen die denken dat iets alleen goed te eten is, als het duur is of geoogst is door kortgeknipte maagden tijdens volle maan. En ze menen het verschil te kunnen proeven.
Dan heb je ook nog de mensen die enorm arrogant beweren dat bepaalde combinaties "echt niet kunnen".
En er zijn nog wel meer dingen die me storen, in datzelfde rijtje. Maar we hebben het hier eerder al eens over gehad.
welk product wordt geoogst door kortgeknipte maagden bij volle maan? ik heb wel interessequote:Op maandag 30 mei 2011 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het komt in verscheidene vormen voor.
Zo zijn er mensen die denken dat iets alleen goed te eten is, als het duur is of geoogst is door kortgeknipte maagden tijdens volle maan. En ze menen het verschil te kunnen proeven.
Dan heb je ook nog de mensen die enorm arrogant beweren dat bepaalde combinaties "echt niet kunnen".
En er zijn nog wel meer dingen die me storen, in datzelfde rijtje. Maar we hebben het hier eerder al eens over gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |