Dat probeer ik elke dag! Ik snap niet dat ik zo lang zo ver van huis gewerkt hebquote:
Some people have all the luck!quote:
quote:
Ik heb haar nog niet horen praten, hoe praat ze dan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:15 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
Geweldig. Lekker ding, zolang ze maar niet d'r mond open doet.
picsquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:15 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
Geweldig. Lekker ding, zolang ze maar niet d'r mond open doet.
Dank, ook namens de collega'squote:Op donderdag 26 mei 2011 13:21 schreef borisz het volgende:
(SPT)Arantxa Rus #6: Op naar de top100 en (B&H)Arantxa Rus (Tennister uit Nederland)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt niet uit, ik word vrolijk van dat tweede nummerquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:56 schreef iBenny het volgende:
Ohw, liedjes die al tig keer zijn herkauwd
Het zijn ook van die typische Rolf nummersquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik word vrolijk van dat tweede nummer
Ja zomerse muziekquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:02 schreef Kally het volgende:
Omg
Zulke muziek dus, wat was het thema, komt het overeen?
Nee, die is dood.quote:
weet ik nietquote:
In de clip gaat ze deaudtquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel lekker zwoel![]()
Summer betekend ook sex en zwoel enzo
ik denk van enriquequote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef Kally het volgende:
Hero van Mariah of Enrique?
Beide geen summer
nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:42 schreef Kally het volgende:
En sex en zwoel heb ik geen Enrique in gedachten
De Ghost Wisperer! Die lekkere meid. Uh, die naam ben ik even kwijt, maar wat heb je aan namen als je aan haar kan zitten?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Ghost Wisperer! Die lekkere meid. Uh, die naam ben ik even kwijt, maar wat heb je aan namen als je aan haar kan zitten?
Jennifer Love Hewittquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Ghost Wisperer! Die lekkere meid. Uh, die naam ben ik even kwijt, maar wat heb je aan namen als je aan haar kan zitten?
Nou eh... ik zie nu bijvoorbeeld Kylie Minogue. Vroeger had je nog gewoon alleen Nederlandse artiestenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had die zender vorige week vrijdag ook opstaan...
Wat is er mis mee?
Die is toch heul niet dood?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 26 mei 2011 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou eh... ik zie nu bijvoorbeeld Kylie Minogue. Vroeger had je nog gewoon alleen Nederlandse artiesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kent hemquote:
100% NL mag ook wel de naam veranderen aangezien ze Adele en Robbie draaien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou eh... ik zie nu bijvoorbeeld Kylie Minogue. Vroeger had je nog gewoon alleen Nederlandse artiesten
Men2B ken ik nog heel goed! Ik vond die kleine altijd lekker!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kent hem
ow en ik vind hem niet leuk hoor
Maar hij kwam toevallig voorbij op tmf nl
die ik overigens voor het eerst keek
Annoquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Men2B ken ik nog heel goed! Ik vond die kleine altijd lekker!
Nee hoor, ik weet mijn algemene kennisquote:
Toevallig of gestalkt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anno
Ik ben overigens bij Nils op zijn verjaardag geweest in Enschede
Nee uitgenodigt door hemquote:
Dus ze leeftquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet mijn algemene kennis
Yup...quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
100% NL mag ook wel de naam veranderen aangezien ze Adele en Robbie draaien.
Dat meen je nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup...
En dan altijd eerst die jingle draaien dat het echt altijd 100% van eigen bodem is enzo
Maar de reden die ze geven... 'er werken Nederlandse mensen aan mee'____!
In de clip wel. Enriquequote:
Ik las "het regent kut, ik moet het schoolplein op".quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:58 schreef Kally het volgende:
Het regent, kut ik moet zo het schoolplein op
Onbegonnen werk om het uit te leggenquote:
Ik ben er dan ook te dom voor.quote:
druk is er op de wc, als je zwaar getafeld hebt!quote:
Yup... zo ken ik er ook wel een paarquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat meen je niet_!
Neeeeeee dat kan echt niet, wat erg.![]()
quote:@XFACTOR_RTL - X FACTOR
Zegt het voort! Wil al het publiek dat morgen naar de liveshow in studio 22 komt een zomerse outfit aantrekken! Het thema is Summer Jam!
Kudt mijn collega's zijn busted na die foto's van die Rus!quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef iBenny het volgende:
Dit topic heeft 21 volgers die niet gereageerd hebben.
http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef iBenny het volgende:
Dit topic heeft 21 volgers die niet gereageerd hebben.
http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Door deze reactie nog maar 20quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:31 schreef Laysa het volgende:
Nee hoor....dit is een reeks dus als je in het vorige hebt gepost, komt deze ook weer automatisch in je MYAT
Komt omdat het een reeks is hequote:Op donderdag 26 mei 2011 15:29 schreef Pheno het volgende:
Maar dat zijn dus mensen die op volg hebben geklikkerd?
Oh ja, op die fiets. Nou ja, ik heb reeksen waar ik niet meer in post gewoon ge-onvolgdquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:31 schreef Laysa het volgende:
Nee hoor....dit is een reeks dus als je in het vorige hebt gepost, komt deze ook weer automatisch in je MYAT
Tuurlijk, maar dat is niet netjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:43 schreef iBenny het volgende:
je zou op zich zo kunnen achterhalen wie het allemaal zijn
Het kunnen ook mensen zijn die volg hebben gedrukt lijkt me? De meesten zullen hier ooit gereageerd hebben, ben ik met je eens, maar ik volg ook bepaalde topics omdat ze leuk zijn, niet omdat ik er zo nodig moet reagerenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat weet ik... maar gezien de mensen die hier hebben gepost. Jij bedoelt MyAT?
Das waarquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kunnen ook mensen zijn die volg hebben gedrukt lijkt me? De meesten zullen hier ooit gereageerd hebben, ben ik met je eens, maar ik volg ook bepaalde topics omdat ze leuk zijn, niet omdat ik er zo nodig moet reageren
Die spoort echt niet neequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:18 schreef Kally het volgende:
Ik heb het over de kleding morgen het wordt kouder
En je schoonzus is echt niet goed.
hahah dat dacht ik alquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef Kally het volgende:
Ik ga geen hawaii slinger om, ik doe mijn groene truitje aan, zomer genoeg.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hahah dat dacht ik al
Heb even Pat een sms gestuurd...
Benny jij wilt er wel 1?
Neem dan een pizza hawaii mee!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:22 schreef Kally het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:06 schreef Kally het volgende:
Eten koken voor de jongens, mama heeft wat sla met zalm, ennn ik voel me al slanker
quote:
dat kanquote:
Pat gaat in zijn zwembroekquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:02 schreef Kally het volgende:
Miran, check je FB, ik moest ff wat zeggen
Ik ga echt niet met zo'n slinger om hoor, je kent me
Hoe jullie gaan moeten jullie lekker wetenquote:
Ik ga in mijn gele zwembroek. Lekker gek, lekker zomers.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hahah dat dacht ik al
Heb even Pat een sms gestuurd...
Benny jij wilt er wel 1?
Understatementquote:
Nou ik heb net WOIII achter de rugquote:
Das balenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:50 schreef Pheno het volgende:
Oops, toch weer die pols. Wilde vrouw nog blij maken door te stofzuigen, te dweilen, de was te doen, en de afwas alvast gedaan te hebben voordat ze thuis was, maar nu is die pols dus weer aan het emmeren.
Ik heb een hele middag nodig om te beslissenquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe jullie gaan moeten jullie lekker weten
Ik doe dat groene aan met wit, heel fleurig voor mijquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een hele middag nodig om te beslissen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:06 schreef Pheno het volgende:
Shaking hand! Wel tof, niets doen en dat ding is aan het trillen alsof ie er af gaat vallen.
Die nieuwequote:Op donderdag 26 mei 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe dat groene aan met wit, heel fleurig voor mij
Pics?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die nieuwe
En broek of rok?
Ik heb net 2 leuke topjes binnen van de h&mknalroze en turqoise (WTF hoe schrijf je dat
)
Een broek, voor wie moet ik daar een rok aandoen? En ik ga je niet helpen met jou kleding deze keerquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die nieuwe
En broek of rok?
Ik heb net 2 leuke topjes binnen van de h&mknalroze en turqoise (WTF hoe schrijf je dat
)
quote:
Welke?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
Die heb ik gezien volgens mij bij de H&M, die wou ik ook bestellen alleen dan die perzik oranje
Ik trek nooit een rok aan voor iemand hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Een broek, voor wie moet ik daar een rok aandoen? En ik ga je niet helpen met jou kleding deze keer
quote:
Siepie heeft het al neergezetquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz ik zit op iPhone, vanavond na emidj kan ik ze pas plaatsen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
Ik moet witte schoenen hebben, ik had ze maar ze zijn kwijt![]()
![]()
![]()
Ja ik moet wel voor onder dat witte jurkje maar ik zoek mooie sleehak en kan niks vinden, hoe heette die site van jou?quote:
Ik bedoelde deze ook voor mijquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Knal roze staat er niet meer op, is uitverkocht
leballonquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik moet wel voor onder dat witte jurkje maar ik zoek mooie sleehak en kan niks vinden, hoe heette die site van jou?
Die heb ik ook besteld maar twijfel nog, moet dan een bh met van die doorzichtigst bandjes hebbnquote:
Of zo'n halter bh, je kan ze nu beter hebben hequote:Op donderdag 26 mei 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld maar twijfel nog, moet dan een bh met van die doorzichtigst bandjes hebbn
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Oooowwwwwww Britt moet winnen!!!
Ik ben geen schoenenmens, maar deze vind ik echt heel erg mooi en leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik heb al wat, hoe vind je deze?
http://www.scapino.nl/pro(...)s/shick-dames-pumps/
Wij allemaal, zo echt, zo puur zichzelfquote:
Ja bella kijk ook eens, ik heb een twijfeldagquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben geen schoenenmens, maar deze vind ik echt heel erg mooi en leuk
Ik vind hem mooi, maar de kleur iets minder!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik heb al wat, hoe vind je deze?
http://www.scapino.nl/pro(...)s/shick-dames-pumps/
Ja ik zoek wit, nergens leukequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi, maar de kleur iets minder!
Niet meer dan 50, vind ik zatquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
Want cafe moda is mijn favoriet, maar zijn wat duurder.
http://www.cafemoda.nl/pumps
Die is vetquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Want die zijn qua kleur een beetje hetzelfde als die jij linkte, alleen lakleer vind ik mooier.Het is wel een peeptoe.
Die zijn wiiiiiiiild!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is vet
Ik heb nu zoiets in het wit
http://www.cafemoda.nl/pumps/1024/witte-sandaal-lak-leder-look
Die zijn keihoogquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is vet
Ik heb nu zoiets in het wit
http://www.cafemoda.nl/pumps/1024/witte-sandaal-lak-leder-look
quote:
Mooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Moeder maria, ik pinkte een traantje weg.
Jaquote:
Ja anders is het dramaquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
Zo'n dingen moet ik ook altijd passen in de winkel,
Alles delftsblauw, lekker Johannes Vermeer!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
Ow kijk
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_NEWS&shoptype=S
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alles delftsblauw, lekker Johannes Vermeer!
Sleehak is leuk maar ik vind het printje niet zo!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1A2_A27_991956/
Trustenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
Hihi groetjes uit me nieuwe bed
Hij ligt heeeeeerlijk en ga gelijk slapen
weltrusten
Ik zie je er zo op wegslowen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Moeder maria, ik pinkte een traantje weg.
Nee mijn panterballerina's zijn daar voor gereserveerd.quote:
Die daaronder....quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1A2_A27_991956/
Die onderaan de pagina met die bruine zool van Bella Diva
Sleehakjes.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die daaronder....
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1A2_A21_999565/
Das net een slipper met hak ofzo
...ik snap 'm niet
Was al gevaarlijk dat ik die passeerde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee mijn panterballerina's zijn daar voor gereserveerd.
Naar wiequote:
Owwwwquote:
Heb het alquote:
Succes verder in la hospitalquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
@TT, ik las pretvlekken.![]()
Ik sluit em af, fijne avond nog!
Succes nogquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
@TT, ik las pretvlekken.![]()
Ik sluit em af, fijne avond nog!
Nee is ze echt volgens mij, Pat followt haar ook en als je haar normale tweets leestquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
LES HAD MOETEN WINNE KLAAR UIT HAD ZE DAT GELD OP HAAR STAPEL KUNNE GOOIE HAHAHA LEKKER RENTENIEREN HAHA VAL ALLEMAAL KAPOT GO LESSSS
Moet een trol zijn.
Hoiquote:
Ja, wat een vreselijke irritante doos is dat zegquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
dat je zo al praat over kinderen zeg meer over jouw als mij ik zou zo nooit praten schande voor de mensheid ben je bha!!!
Zegt het ergste wat de mensheid overkomen is sinds aids.
Schatje, ga dan lekker slapenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Bam.. alle energie is uit mijn lichaam..
O jaquote:
Britt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, wacht.. morgen kwart voor 6 uit bed, kan ik dan nog wel pakken
WIE HEB MEISJE JUN GLE GEWONNEN?
Onze Brittquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, wacht.. morgen kwart voor 6 uit bed, kan ik dan nog wel pakken
WIE HEB MEISJE JUN GLE GEWONNEN?
Een Zwaai invasiequote:
quote:
Ach beetje leven kan geen kwaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
![]()
Sorry vaste gasten, we zullen ons gedragen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht ik zeg het nietquote:
Iedereen hier ookquote:
Cool!!!!!quote:
Ja duh het zijn vrouwen, dat snappen wequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |