Dat probeer ik elke dag! Ik snap niet dat ik zo lang zo ver van huis gewerkt hebquote:
Some people have all the luck!quote:
quote:
Ik heb haar nog niet horen praten, hoe praat ze dan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:15 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
Geweldig. Lekker ding, zolang ze maar niet d'r mond open doet.
picsquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:15 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
Geweldig. Lekker ding, zolang ze maar niet d'r mond open doet.
Dank, ook namens de collega'squote:Op donderdag 26 mei 2011 13:21 schreef borisz het volgende:
(SPT)Arantxa Rus #6: Op naar de top100 en (B&H)Arantxa Rus (Tennister uit Nederland)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt niet uit, ik word vrolijk van dat tweede nummerquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:56 schreef iBenny het volgende:
Ohw, liedjes die al tig keer zijn herkauwd
Het zijn ook van die typische Rolf nummersquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik word vrolijk van dat tweede nummer
Ja zomerse muziekquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:02 schreef Kally het volgende:
Omg
Zulke muziek dus, wat was het thema, komt het overeen?
Nee, die is dood.quote:
weet ik nietquote:
In de clip gaat ze deaudtquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel lekker zwoel![]()
Summer betekend ook sex en zwoel enzo
ik denk van enriquequote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef Kally het volgende:
Hero van Mariah of Enrique?
Beide geen summer
nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:42 schreef Kally het volgende:
En sex en zwoel heb ik geen Enrique in gedachten
De Ghost Wisperer! Die lekkere meid. Uh, die naam ben ik even kwijt, maar wat heb je aan namen als je aan haar kan zitten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |