Mannen als Tijn en PeuRac halen het gemiddelde wel omlaag.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:11 schreef rival het volgende:
Dat van die 7 lees ik trouwens al jaren...... misschien is dat tegenwoordig iets hoger? wanneer was dit onderzoek?
Nee, je maxquote:
en ik dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mannen als Tijn en PeuRac halen het gemiddelde wel omlaag.
Max 7 neukertjes?quote:
Grappig, ik had bij jou een groter aantal verwachtquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
w00t, exact het driedubbele, ik maak 2 maagden goed
Lekker duidelijk toch?quote:
Dat is met neuken en mannen niet meegerekend, maar ja, dan nog is het met mijn reputatie vrij weinig. Maar goed, vrij laat begonnen (19) en een relatie van 5 jaar 3 maand en 3,5 jaar gehadquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Grappig, ik had bij jou een groter aantal verwacht
Vooruit, jij ook, als je dat graag wilquote:
Ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:17 schreef Ripley het volgende:
Och jee...quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:19 schreef JoeyT het volgende:
Herstel 7 voor vrouwen (sletten) en 13 voor mannen (Tofheid). http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ers.dhtml?redirected
Neehoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit echt verkeerd in deze bejaardensoos.
Iemand die jij in je bed krijgt is toch per definitie een slet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:19 schreef JoeyT het volgende:
Herstel 7 voor vrouwen (sletten) en 13 voor mannen (Tofheid). http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ers.dhtml?redirected
ik vind het ook erg meevallen eigenlijk voor hem.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
He? Je bedoelt dat je de mannen met wie je seks hebt gehad niet meerekent of lees ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is met neuken en mannen niet meegerekend
Ja, lange relaties trekken het aantal flink omlaagquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is met neuken en mannen niet meegerekend, maar ja, dan nog is het met mijn reputatie vrij weinig. Maar goed, vrij laat begonnen (19) en een relatie van 5 jaar 3 maand en 3,5 jaar gehad
quote:
Als ik alles meereken (pijpen, beffen, vingeren, etc.) is het inclusief mannen ongeveer het dubbelequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
He? Je bedoelt dat je de mannen met wie je seks hebt gehad niet meerekent of lees ik dat verkeerd?
Wat is het met mannen dan?
quote:
Zullen we zelf vast door de pek gaan rollen?quote:
Zo zie je maar weer, dat jullie een compleet verkeerd beeld van mij hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind het ook erg meevallen eigenlijk voor hem.
Zoiets ja. En die ik niet krijg is een hoerquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Iemand die jij in je bed krijgt is toch per definitie een slet?
Aan haar benen te zien was het gewoon een érg kleine schommelquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Does this swing make my ass look big?.
Daar heb je zelf dan ook helemaal niet aan meegewerkt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, dat jullie een compleet verkeerd beeld van mij hebben
neuken. je pik in een kut of kont steken dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik alles meereken (pijpen, beffen, vingeren, etc.) is het inclusief mannen ongeveer het dubbele
Je (ex-)vriendin(nen) zijn ook allemaal sletten?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:22 schreef JoeyT het volgende:
Zoiets ja. En die ik niet krijg is een hoer.
Pff, daar ben ik dan veel te lang mee bezig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Spirit82 het volgende:
Oh, je kunt het indirecte aantal sekspartners berekenen
http://calculators.lloydspharmacy.com/SexDegrees/results.aspx
You have had 12,347,958 indirect and direct sexual partners
I knowquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik kijk min of meer uit op de PC Hooft, ik zie daar echt de belachelijkste dingen soms.
die 2 lange relaties en begonnen op je 19e zijn het enige dat ons beeld verkeerd maakte!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, dat jullie een compleet verkeerd beeld van mij hebben
17 zei je net... Je hoeft alleen de leeftijden per sekspartner in te vullen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pff, daar ben ik dan veel te lang mee bezig.
Kijk, ik heb nog 'maar' geneukt met 21 vrouwen (en dan nog zo'n 5 mannen en 10 vrouwen waar ik net niet all the way ben gegaan), maar WAT ik er mee heb gedaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar heb je zelf dan ook helemaal niet aan meegewerkt.
21 is het driedubbele van 7quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
17 zei je net... Je hoeft alleen de leeftijden per sekspartner in te vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |