Mannen als Tijn en PeuRac halen het gemiddelde wel omlaag.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:11 schreef rival het volgende:
Dat van die 7 lees ik trouwens al jaren...... misschien is dat tegenwoordig iets hoger? wanneer was dit onderzoek?
Nee, je maxquote:
en ik dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mannen als Tijn en PeuRac halen het gemiddelde wel omlaag.
Max 7 neukertjes?quote:
Grappig, ik had bij jou een groter aantal verwachtquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
w00t, exact het driedubbele, ik maak 2 maagden goed
Lekker duidelijk toch?quote:
Dat is met neuken en mannen niet meegerekend, maar ja, dan nog is het met mijn reputatie vrij weinig. Maar goed, vrij laat begonnen (19) en een relatie van 5 jaar 3 maand en 3,5 jaar gehadquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Grappig, ik had bij jou een groter aantal verwacht
Vooruit, jij ook, als je dat graag wilquote:
Ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:17 schreef Ripley het volgende:
Och jee...quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:19 schreef JoeyT het volgende:
Herstel 7 voor vrouwen (sletten) en 13 voor mannen (Tofheid). http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ers.dhtml?redirected
Neehoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit echt verkeerd in deze bejaardensoos.
Iemand die jij in je bed krijgt is toch per definitie een slet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:19 schreef JoeyT het volgende:
Herstel 7 voor vrouwen (sletten) en 13 voor mannen (Tofheid). http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ers.dhtml?redirected
ik vind het ook erg meevallen eigenlijk voor hem.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
He? Je bedoelt dat je de mannen met wie je seks hebt gehad niet meerekent of lees ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is met neuken en mannen niet meegerekend
Ja, lange relaties trekken het aantal flink omlaagquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is met neuken en mannen niet meegerekend, maar ja, dan nog is het met mijn reputatie vrij weinig. Maar goed, vrij laat begonnen (19) en een relatie van 5 jaar 3 maand en 3,5 jaar gehad
quote:
Als ik alles meereken (pijpen, beffen, vingeren, etc.) is het inclusief mannen ongeveer het dubbelequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
He? Je bedoelt dat je de mannen met wie je seks hebt gehad niet meerekent of lees ik dat verkeerd?
Wat is het met mannen dan?
quote:
Zullen we zelf vast door de pek gaan rollen?quote:
Zo zie je maar weer, dat jullie een compleet verkeerd beeld van mij hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind het ook erg meevallen eigenlijk voor hem.
Zoiets ja. En die ik niet krijg is een hoerquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Iemand die jij in je bed krijgt is toch per definitie een slet?
Aan haar benen te zien was het gewoon een érg kleine schommelquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Does this swing make my ass look big?.
Daar heb je zelf dan ook helemaal niet aan meegewerkt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, dat jullie een compleet verkeerd beeld van mij hebben
neuken. je pik in een kut of kont steken dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik alles meereken (pijpen, beffen, vingeren, etc.) is het inclusief mannen ongeveer het dubbele
Je (ex-)vriendin(nen) zijn ook allemaal sletten?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:22 schreef JoeyT het volgende:
Zoiets ja. En die ik niet krijg is een hoer.
Pff, daar ben ik dan veel te lang mee bezig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Spirit82 het volgende:
Oh, je kunt het indirecte aantal sekspartners berekenen
http://calculators.lloydspharmacy.com/SexDegrees/results.aspx
You have had 12,347,958 indirect and direct sexual partners
I knowquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik kijk min of meer uit op de PC Hooft, ik zie daar echt de belachelijkste dingen soms.
die 2 lange relaties en begonnen op je 19e zijn het enige dat ons beeld verkeerd maakte!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
17 zei je net... Je hoeft alleen de leeftijden per sekspartner in te vullen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pff, daar ben ik dan veel te lang mee bezig.
Kijk, ik heb nog 'maar' geneukt met 21 vrouwen (en dan nog zo'n 5 mannen en 10 vrouwen waar ik net niet all the way ben gegaan), maar WAT ik er mee heb gedaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar heb je zelf dan ook helemaal niet aan meegewerkt.
21 is het driedubbele van 7quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
17 zei je net... Je hoeft alleen de leeftijden per sekspartner in te vullen.
't viel me vooral op dat ik in dit verband nooit genoemd wordt, ondanks er zelf geen geheim van te maken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vooruit, jij ook, als je dat graag wil![]()
Ik plaag Nouk. Ik hou van seks, ik hou van meisjes die ervan houden. Dagelijks zie ik ong 15 meisjes waarmee ik seks zou hebben als ze t gewoon vragen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je (ex-)vriendin(nen) zijn ook allemaal sletten?
Nou ja, 42 is dan weer een getal wat ik wel had verwachtquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
You have had 2,593,006 indirect and direct sexual partners.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Spirit82 het volgende:
Wat maf. Nee mijn aantal is nog op 3 handen te tellenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
You have had 2,593,006 indirect and direct sexual partners.
Volgens mij ben ik niet de slet hier, jij hebt er dus veel meer dan 21 gehad!
Zal wel komen door op welke leeftijd het gebeurde en dat je zelf een vrouw bentquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat maf. Nee ik mijn aantal is nog op 3 handen te tellen
ja lul je er maar uitquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat maf. Nee mijn aantal is nog op 3 handen te tellen
Ik denk dat het verschil erin zit dat jij het vooral met vrouwen hebt gedaan en ik alleen met mannen... die hebben meer partners enzo. Zoiets.
En het beeld wordt vertekend doordat ik pas echt los ben gegaan vanaf dat ik hier ongeveer komquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, 42 is dan weer een getal wat ik wel had verwacht
indirectequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
Ik kak even helemaal in
Ik ga ook eens berekenen hoeveel indirecte sekspartners ik heb gehad
Whooooquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef Spirit82 het volgende:
Juist. Je bent competitief, of je bent het nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Baby op een dubbele achterstand zetten?
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
indirecte
die waar je partners het mee hebben gedaan?
Je hoeft alleen de leeftijden van de mannen op dat moment in te vullenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga echt niet invullen wanneer ik iedereen had
Alsof ik dat nog weetquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de leeftijden van de mannen op dat moment in te vullen
Leve het kleine zwarte boekjequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:37 schreef Godtje het volgende:
Alsof ik weet wie en hoe oud van iedereen
nee.. dat maakt het makkelijkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de leeftijden van de mannen op dat moment in te vullen
Ik heb een deel gegoktquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik dat nog weetHell van sommigen heb ik het nooit geweten
.
Omdat je weet dat het waar is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had geen andere reactie verwacht
6 en 9quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:41 schreef rival het volgende:
Ik weet van beide nog exact de leeftijd hoor
Ik ben het niet met je eens. Ik ben er ooit mee begonnen omdat ik het wel grappig vond. En dat is het nog steeds. Voor mijzelf. Wat anderen er van vinden zal mij mijn anus oxideren.quote:
wat is er dan zo grappig aan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Ik ben er ooit mee begonnen omdat ik het wel grappig vond. En dat is het nog steeds. Voor mijzelf. Wat anderen er van vinden zal mij mijn anus oxideren.
Gaat er meer om dat je het niet vergeet denk ik. Ik zou geen van allen willen vergeten, leuke dingen meegemaakt etc, alleen hoef ik daarvoor de namen niet op te schrijvenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
wat is er dan zo grappig aan?
het zou niet moeten boeien lijkt mij...
Ik ben er wel een paar vergetenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
Gaat er meer om dat je het niet vergeet denk ik. Ik zou geen van allen willen vergeten, leuke dingen meegemaakt etc, alleen hoef ik daarvoor de namen niet op te schrijven
Ja dus denk je er soms aan terug ofzo... je loopt toch niet rond met een notitieboekje!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat je het niet vergeet denk ik. Ik zou geen van allen willen vergeten, leuke dingen meegemaakt etc, alleen hoef ik daarvoor de namen niet op te schrijven
Ik vind het leuk om dat te onthouden, en ik ga dat niet zonder externe hulp redden. Nu kan ik er af en toe nog eens aan terug denken, ik heb nu een hintlijstje, en dan weet ik het weerquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
wat is er dan zo grappig aan?
het zou niet moeten boeien lijkt mij...
Het eerste wat ik doe nadat ik een theelepel zaad in haar schattige mondje heb gedumpt, is het boekje erbij pakken, en dan tijdens het roken van een peuk ga ik even wat info opschrijven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dus denk je er soms aan terug ofzo... je loopt toch niet rond met een notitieboekje!
Haal je hem soms in de kroeg uit je binnenzak en show je hem dan aan je maatje?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om dat te onthouden, en ik ga dat niet zonder externe hulp redden. Nu kan ik er af en toe nog eens aan terug denken, ik heb nu een hintlijstje, en dan weet ik het weer
Ben jij dan ook zo eentje die de prestaties e.d. erbij schrijft en zo? Cijfers geeft?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om dat te onthouden, en ik ga dat niet zonder externe hulp redden. Nu kan ik er af en toe nog eens aan terug denken, ik heb nu een hintlijstje, en dan weet ik het weer
Ik heb ook wel eens lijstje gemaakt van hoe en wat.. Gewoon voor mezelf en m'n slechte geheugen en alles te kunnen onthouden/herinneren. Heb ik ook hulp voor nodig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:49 schreef rival het volgende:
Haal je hem soms in de kroeg uit je binnenzak en show je hem dan aan je maatje?
Komt misschien door die ene website waar 2 meiden gingen rondsletten en alles opschrevenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
Jij mag van mij denken dat het zo gaat
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens lijstje gemaakt van hoe en wat.. Gewoon voor mezelf en m'n slechte geheugen en alles te kunnen onthouden/herinneren. Heb ik ook hulp voor nodig.
Maar ik hield het niet bij
Ja man! (1 maat heeft ooit de lijst gezien, omdat hij even wat namen moest invullen, ik had toen alleen wat omschrijvingen bij sommige. Ben zelf heel slecht in namen, hij niet, dus hij kon me even helpen. Daarna heeft niemand anders het gezien, en dat houden we zo. Het is voor mijzelfquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Haal je hem soms in de kroeg uit je binnenzak en show je hem dan aan je maatje?
Misschien schrijf ik er op mijn 70ste wel een boek overquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Komt misschien door die ene website waar 2 meiden gingen rondsletten en alles opschreven
Bestseller. Ik voel hetquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien schrijf ik er op mijn 70ste wel een boek over
De Ransaapquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uberhaupt die titel![]()
Klinkt als een kinderboekEn dat het over een hond gaat
Waar haal jij die honden vandaan dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
honden.. nu apen. Je houdt wel van dieren he
You need to get a jobquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
Oh god, luiheid heerst... Ik heb dorst, maar geen zin om op te staan om drinken te pakken
Ik geloof jequote:
Mooi, ik verwacht je rond 18:00 in Amsterdamquote:
Gelukkig zeg je dat zonder enige dwingende ondertoonquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, ik verwacht je rond 18:00 in Amsterdam.
Sorry. mijn fout, het had geen ondertoon moeten zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je dat zonder enige dwingende ondertoon
heb je het gevoel dat je iets mist/gemist hebt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:59 schreef BeamofLight het volgende:
Ik haal het mannengemiddelde niet hoor. Vind 13 vrij veel. Fuck en ik ben nog oud ook. Ben ik nu een sissy-boy?
Je mag hier wel in de tuin komen liggen en bier drinken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof jeMaar mijn taak is in de tuin liggen en bier drinken
Ja, ik had 't de eerste keer al door, hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry. mijn fout, het had geen ondertoon moeten zijn.
Jij bent hier vanavond om 18:00.
Ja, precies. Dat doen we dus niet hequote:Op donderdag 26 mei 2011 12:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag hier wel in de tuin komen liggen en bier drinken.
Kom ik het zelfs brengen.
Moet je alleen wel even ruimte maken in de tuin om te kunnen liggen.
is dit nou zo'n metroman mensen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, een slaafjequote:Op donderdag 26 mei 2011 12:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je alleen wel even ruimte maken in de tuin om te kunnen liggen.
Nee, dan waren het cocktails geweest en zouden ze Whatsappend samen de Cosmopolitan lezen terwijl Samzz Royco's wenkbrauwen epileert.quote:
Lijkt ongeloofwaardig met een 2 voor Frans op mijn laatste jaarrapport.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Eerder iets als: Les Cent-Vingt journées de Sodome ou l’École du libertinage
Mja, vrij vertaald: De 120 dagen van Sodom.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:04 schreef stbabylon het volgende:
Lijkt ongeloofwaardig met een 2 voor Frans op mijn laatste jaarrapport.
Nee dat niet. Niet alleen het gevoel. Het is ook niet. Zit ook wel 14 jaar relatiemateriaal bij en die tellen voor 2.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
heb je het gevoel dat je iets mist/gemist hebt?
Verdomme, ik snap hem nu pas.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Eerder iets als: Les Cent-Vingt journées de Sodome ou l’École du libertinage
Geen zin inquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vermaak me, ik heb geen zin vandaag.
5 mannen tegenover 30 vrouwen, ik denk dat Sodom iets anders moet zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, vrij vertaald: De 120 dagen van Sodom.
Hey, buurman!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Met het weer dat ik hier zie rondom Moerdijk ga ik echt niet in de tuin liggen...
God geeft gewoon even aan dat Ze ook een hekel aan Moerdijk heeft.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Met het weer dat ik hier zie rondom Moerdijk ga ik echt niet in de tuin liggen...
Alsof die brand al niet duidelijk genoeg was.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
God geeft gewoon even aan dat Ze ook een hekel aan Moerdijk heeft.
Dat tweede gedeelte is iets van Of de school van de vrijheid?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, vrij vertaald: De 120 dagen van Sodom.
Ik ben aan het tekenen, fokken en tv kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wat je aan het doen was...
Buurman? Ik sta hier ook alleen maar omdat ik verplicht pauze moet houdenquote:
Wel op mijn werk (en onder mijn appartement), god, wat heb ik een kut levenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben aan het tekenen, fokken en tv kijken
Oh.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Buurman? Ik sta hier ook alleen maar omdat ik verplicht pauze moet houden
Fixt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun jij niet even zelfmoord plegen?
Whatchadoin is leukerquote:
De school van het libertinisme. Maar je kent Marquis de Sade blijkbaar niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:09 schreef stbabylon het volgende:
Dat tweede gedeelte is iets van Of de school van de vrijheid?
Daarvoor heb ik facebook alquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun jij niet even een Twitter-account aanmaken?
Helaasch.. en ik sta nieteens in t dorp, maar langs de A16quote:
Moerdijk is Moerdijk. Gemeente. Grote gemeente hoor! En haske gezellig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Helaasch.. en ik sta nieteens in t dorp, maar langs de A16
Ik heb er ook 1 gezien op YT in allerlei talen, Whatchadoin, Quesque tu ve, Was machts du, Wat doe je, etc. etc.quote:
Nooit gelezen nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:14 schreef Techno het volgende:
[..]
De school van het libertinisme. Maar je kent Marquis de Sade blijkbaar niet?
In Zuid-Holland, in de buurt van Rotterdam... Ik ben nog niet helemaal overtuigd..quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Moerdijk is Moerdijk. Gemeente. Grote gemeente hoor! En haske gezellig.
Ja, leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 gezien op YT in allerlei talen, Whatchadoin, Quesque tu ve, Was machts du, Wat doe je, etc. etc.
Zuid-Holland?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Zuid-Holland, in de buurt van Rotterdam... Ik ben nog niet helemaal overtuigd..
Nee, Brabant maakt het beter wou je zeggen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zuid-Holland?!Ga je mond eens wassen??
Tjah, dat weet ik zo niet natuurlijk.. staat de koffie klaar dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niks leuker om een Brabo op de kast te krijgen... nee wacht, Limbo's zijn nog leukerquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, Brabant maakt het beter wou je zeggen?.
De spruitjes zijn er ook lekker hoorde ikquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Brabant is leuk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat heeft bierdrinken ermee te maken?quote:
Jij hebt ze toch liever uit de kast?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks leuker om een Brabo op de kast te krijgen... nee wacht, Limbo's zijn nog leuker
Bourgondisch leven, kut.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat heeft bierdrinken ermee te maken?.
Ze geven licht, mooi hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De spruitjes zijn er ook lekker hoorde ik
Alleen al in Amsterdam hebben we 1200+ kroegen, wat nou bourgondisch levenquote:
En hoeveel brouwerijen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen al in Amsterdam hebben we 1200+ kroegen, wat nou bourgondisch leven.
En er is tenminste altijd wel wat open waar je wat te eten kunt halen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Alleen al in Amsterdam hebben we 1200+ kroegen, wat nou bourgondisch leven.
En heel veel goede restaurants.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:27 schreef Techno het volgende:
[..]
En er is tenminste altijd wel wat open waar je wat te eten kunt halen.
En je hoeft geen kilometers te reizen van de ene naar de andere kroegquote:
Heb je je bier al binnen? Gister heb ik het nog vergeleken met Grolsch trouwens.quote:
Ik kom eigenlijk niet verder dan 't IJ en De Prael uit mijn hoofd.quote:
Amsterdam dus ook minimaal al 3.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hier heeft elke stad in de omgeving wel een eigen brouwerij.
Stratum in Eindhoven, moet ik toegeven, heeft het beter voor elkaar dan Amsterdam.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je hoeft geen kilometers te reizen van de ene naar de andere kroeg.
Ik heb in elke provincie, op Zeeland na, minstens 1 nacht doorgebracht. Ik ken mijn landquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mensen die nog nooit in Brabant zijn geweest
beter dan de 3 kernen? Leidse, Rembrandtplein en nieuwmarkt, 3 grote concentraties van tientallen kroegen? Ik denk het nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stratum in Eindhoven, moet ik toegeven, heeft het beter voor elkaar dan Amsterdam.
Ik ook. Inclusief Zeelandquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb in elke provincie, op Zeeland na, minstens 1 nacht doorgebracht. Ik ken mijn land
Ga vanmiddag langs de slijterquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je bier al binnen? Gister heb ik het nog vergeleken met Grolsch trouwens.
Stratumeind is de langste kroegstraat van Europaquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beter dan de 3 kernen? Leidse, Rembrandtplein en nieuwmarkt, 3 grote concentraties van tientallen kroegen? Ik denk het niet.
Dat, inclusief Zeeland.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb in elke provincie, op Zeeland na, minstens 1 nacht doorgebracht. Ik ken mijn land
Dat maakt het gezelliger omdat het lang is?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stratumeind is de langste kroegstraat van Europa
Ik dacht van wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beter dan de 3 kernen? Leidse, Rembrandtplein en nieuwmarkt, 3 grote concentraties van tientallen kroegen? Ik denk het niet.
Het ging over de dichtheid van kroegen. Aangeven dat een straat de langste is van Europa zegt niets over de kroegendichtheid per vierkante kilometer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar dat geeft wel aan dat je in Brabant niet overal kilometers moet sjouwen voor kroegen. En in Amsterdam heb je dan wel 3 kernen, per stuk hebben ze minder kroegen, en ze liggen wel een eindje lopen van elkaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat maakt het gezelliger omdat het lang is?
Stratumeind is alleen maar kroeg (en een handvol shoarma/snacktenten).quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het ging over de dichtheid van kroegen. Aangeven dat een straat de langste is van Europa zegt niets over de kroegendichtheid per vierkante kilometer.
Daar zitten de cafés naast elkaar. Als je in elk café in de straat een pilsje neemt dan ben je na een kwart al bezopen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het ging over de dichtheid van kroegen. Aangeven dat een straat de langste is van Europa zegt niets over de kroegendichtheid per vierkante kilometer.
kan best, maar het makkelijke in Amsterdam is dat je 21- naar het rembrandt gaat, 21+ naar het leidse en je altijd nog naar de nieuwmarkt kan, en je onderweg tussen die 3 kernen OOK nog overal kroegjes en restaurantjes en winkels tegenkomt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat was de vierde keer deze ochtend dat je een eigen onderwerp er in probeert te gooien. Gast, het is niet zo dat als het niet over jou gaat, dat het dan niet boeiend is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:39 schreef PeuRac het volgende:
WT, gisteren een lokaal biertje gehad, zal vanavond er ff een foto van schieten. Was niet bijzonder trouwens. Beetje Bavaria achtig.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
, en ze liggen wel een eindje lopen van elkaar.
En TOCH ga ja naar Utrecht omdat er in Amsterdam geen fatsoenlijke alternatieve kroeg te vinden isquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan best, maar het makkelijke in Amsterdam is dat je 21- naar het rembrandt gaat, 21+ naar het leidse en je altijd nog naar de nieuwmarkt kan, en je onderweg tussen die 3 kernen OOK nog overal kroegjes en restaurantjes en winkels tegenkomt.
Dan is 1 lange straat misschien ook wel makkelijk hoor (ik ben er wel een paar keer geweest) maar vond het net een soort boulevard in Salou, 100 keer dezelfde feesttententen afgewisseld met shaggy snackbarretjes...
Amsterdam is veel diverser wat dat betreft, van duistere onderwereldtentjes op de Zeedijk naar hippe (kut)clubs en alles ertussen in, concertzalen etc etc.
Nee, dat wint aidshoven niet.
Het tegendeel is waar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..] Gast, het is niet zo dat als het niet over jou gaat, dat het dan niet boeiend is.
Dat zeg ik dusquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
Ja wel een eindje maar een bejaarde kan het nog lopen.
En er tussenin liggen.... juist nog meer kroegen en resturants.
Nou nou, als dames dat soort acties uithalen hoor je nooit mensen huilen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat was de vierde keer deze ochtend dat je een eigen onderwerp er in probeert te gooien. Gast, het is niet zo dat als het niet over jou gaat, dat het dan niet boeiend is.
Had 't nog een naam of heb je daarvoor er teveel van gedronken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:39 schreef PeuRac het volgende:
WT, gisteren een lokaal biertje gehad, zal vanavond er ff een foto van schieten. Was niet bijzonder trouwens. Beetje Bavaria achtig.
niet helemaal waar, er zijn er zat,maar idd de stairway is een unieke formule, een soort Hard-rock grand cafe.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En TOCH ga ja naar Utrecht omdat er in Amsterdam geen fatsoenlijke alternatieve kroeg te vinden is
Beter opletten. Vaak genoeg gezeik geweest over grijsratje en Samssquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou nou, als dames dat soort acties uithalen hoor je nooit mensen huilen.
Mij hoor je zeker wel. Ik ben de uitvinder van de term: vrouwenpostquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar hadden we het ook niet overquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:44 schreef stbabylon het volgende:
Mij maakt het eigenlijk geen drol uit. Ik kan me in Zwolle prima vermaken, en daarvoor hoef ik maar naar 4 verschillende kroegen. Er zijn er nog veel meer, maar goed, ladingen kroegen die je geen fuck aan vindt, voegt niks toe
Niet teveel van gedronken, maar ook geen naam onthouden, was te moe. Schiet er vanavond een foto van.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Had 't nog een naam of heb je daarvoor er teveel van gedronken?
Ai, dat heb ik dan gemist. Ik zal proberen dit beter te vangen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beter opletten. Vaak genoeg gezeik geweest over grijsratje en Samss
Dat ik me niet wil mengen in jouw discussie betekend niet dat ik wil dat iedereen over mij praat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat was de vierde keer deze ochtend dat je een eigen onderwerp er in probeert te gooien. Gast, het is niet zo dat als het niet over jou gaat, dat het dan niet boeiend is.
Oh, daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar hadden we het ook niet overIk kom ook maar in een bepaalde hoeveelheid tenten.
Het ging over het bourgondische leven, en dat dat in brabant zo goed zou zijn, ik vind het gelul.
Dat is eigenlijk wel waar. Je kan het wenden of keren, maar die Bourgondische mentaliteit hebben ze gewoon boven de rivieren niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar hadden we het ook niet overIk kom ook maar in een bepaalde hoeveelheid tenten.
Het ging over het bourgondische leven, en dat dat in brabant zo goed zou zijn, ik vind het gelul.
1) het was niet mijn discussiequote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ik me niet wil mengen in jouw discussie betekend niet dat ik wil dat iedereen over mij praat.
Dat dus, dat heet jezelf spiegelen aan iets waar je zelf niet bijhoort iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik het helemaal mee eens.
Ik krijg sowieso de kriebels van mensen die beweren een bourgondisch leven te leiden (maar wel elke avond GTST kijken).
Terwijl de gemiddelde Brabander een eigen bier-voorraad heeft waar menig kroeg jaloers op kan zijn. Gewoon buiten op een kratje zitten aan de lokale pils. En dan dacht ik dat ze na New Kids wel begrepen hadden hoe ze in Brabant drinken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wel typisch bovensloots om sfeer in aantal kroegen en restaurants uit te drukken.
Ik niet, ik ben verstandigquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, dat heet jezelf spiegelen aan iets waar je zelf niet bijhoort idd.
Ik kan van mezelf iig zeggen dat ik "gebruik"maak van mijn stad, ik ben 3-4 dagen per week wel ergens in een kroeg, restaurant, concertzaal, park oid te vinden.
Ik? Sinds wanneer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beter opletten. Vaak genoeg gezeik geweest over grijsratje en Samss
Wat typisch dom boers om iets belachelijk te maken zonder ook maar met enig argument te komenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wel typisch bovensloots om sfeer in aantal kroegen en restaurants uit te drukken.
Nog nooit het dorp uit geweest vermoedelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat typisch dom boers om iets belachelijk te maken zonder ook maar met enig argument te komen.
Dit klopt eigenlijk wel... Maar dat is ook niet zo gek, gezien de voorgeschiedenis van beide provincies.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel waar. Je kan het wenden of keren, maar die Bourgondische mentaliteit hebben ze gewoon boven de rivieren niet.
ga toch weg kleuterleidsterquote:
als je brabantse sfeer wilt bespreken moet je niet aankomen met stratumseind....quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Prima tochquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dus, dat heet jezelf spiegelen aan iets waar je zelf niet bijhoort idd.
Ik kan van mezelf iig zeggen dat ik "gebruik"maak van mijn stad, ik ben 3-4 dagen per week wel ergens in een kroeg, restaurant, concertzaal, park oid te vinden.
Idd 1 lange straat bezopen boeren opzoek naar een vette bek na het brommers kiekenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
als je brabantse sfeer wilt bespreken moet je niet aankomen met stratumseind....
Ach, op den duur voert alles toch naar het afvoerputje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit klopt eigenlijk wel... Maar dat is ook niet zo gek, gezien de voorgeschiedenis van beide provincies.
Vergis je niet, die tokkies hebben we ook in Amsterdam hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon buiten op een kratje zitten aan de lokale pils.
Nee, je begrijpt me verkeerdquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima tochNiet iedereen heeft die behoefte.
A'dam-ers komen nergens, maar wel overal vandaan. Het is minder autochtoon dan couscous met jus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerdDat soort mensen beroepen zich op het bourgondische leven in Brabant, maar ze zouden niet weten wat het precies inhoudt, ze komen nooit ergens
.
Hollandquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, op den duur voert alles toch naar het afvoerputje.
Strandquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:53 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er meer bourgondisch dan tot laat in de avond lekker op het strand uitgebreid tafelen met drank erbij?
Lekker naar de Crazy Piano's of club livequote:Op donderdag 26 mei 2011 12:53 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er meer bourgondisch dan tot laat in de avond lekker op het strand uitgebreid tafelen met drank erbij?
Oh zo. Maar, wie doen dat dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt me verkeerdDat soort mensen beroepen zich op het bourgondische leven in Brabant, maar ze zouden niet weten wat het precies inhoudt, ze komen nooit ergens
.
Na de kerkdienst je lam zuipen in de kroeg tegenover de kerk en dan naar huis kruipen. Dat doen ze hier al eeuwen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:53 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
het is het eerste waar velen op FOK! over beginnen, om vervolgens hier in singles dag in dag uit te janken dat ze het zo kut hebben etcquote:
als we hier gaan kijken naar de mensen die weleens op reis gaan en de mensen die nooit ergens zijn geweest... denk ik dat van de laatste groep niemand uit Amsterdam komt hoorquote:
Dacht je soms dat ze dat in Scheveningen niet al eeuwen hadden?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Na de kerkdienst je lam zuipen in de kroeg tegenover de kerk en dan naar huis kruipen. Dat doen ze hier al eeuwen.
of Tahitiquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker naar de Crazy Piano's of club live
Heel bourgondisch ja.
Ik ken meerdere A'dammers die niet buiten de ring komen (durven?)quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
als we hier gaan kijken naar de mensen die weleens op reis gaan en de mensen die nooit ergens zijn geweest... denk ik dat van de laatste groep niemand uit Amsterdam komt hoor
Maar hoeveel Brabanders zitten hier nu helemaal?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is het eerste waar velen op FOK! over beginnen, om vervolgens hier in singles dag in dag uit te janken dat ze het zo kut hebben etc.
Lekker bourgonisch leven hoor.
Ik niet. Ik ben verhuisd naar dat dekselse Gelre!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar hoeveel Brabanders zitten hier nu helemaal?
da witte ooit nooit nie schat.. ze kunnen zomaar tevoorschijn springen als je het niet verwachtquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs de foute tenten zijn leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, nee, A'dam heeft geen foute tenten wilde je zeggen?
Nou, best veel eigenlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:57 schreef Samzz het volgende:
No way dat ik dat wil zeggenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, nee, A'dam heeft geen foute tenten wilde je zeggen?
ik ken er geen 1. en ik ken (is maar een gokje hoor) meer Amsterdammers dan jij.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken meerdere A'dammers die niet buiten de ring komen (durven?)
Die dan vervolgens ook nog klagen over hun leven.quote:
Het is toch fijn om dat soort dingen te roepen. Dan kan je nog een beetje de illusie wekken dat je mensen kent en nog wel eens ergens komt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken er geen 1. en ik ken (is maar een gokje hoor) meer Amsterdammers dan jij.
Ook al vind ik het niet vreemd dat uitgerekend jij die mensen kent
Niet echt natuurlijk (zie dequote:Op donderdag 26 mei 2011 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken er geen 1. en ik ken (is maar een gokje hoor) meer Amsterdammers dan jij.
Ook al vind ik het niet vreemd dat uitgerekend jij die mensen kent
Ik weet in ieder geval zeker dat het geen Amsterdammers zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die dan vervolgens ook nog klagen over hun leven.Ik vind hier maar weinig mensen echt klagen over hun leven en de mensen die het doen, zijn voor zover ik weet geen Brabo's
de amsterdammer is toch een paaltje met wat kruisen er op?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
45% is allochtoon in A'dam en dan toch spreken over 'De Amsterdammer'.
Dat is meer dan 50% geweest dus we zijn weer op de goede wegquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
en dan apple bashenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef rival het volgende:
wel makkelijk zo de dag doorkomen.... lekker elkaars regio een beetje bashen... wanneer gaan we weer over op muzieksmaken?
dus de autotochtonen fokken harder dan de allochtonenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is meer dan 50% geweest dus we zijn weer op de goede weg
Ik kan dat landkaartje van babs niet meer zo snel vinden...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef rival het volgende:
wel makkelijk zo de dag doorkomen.... lekker elkaars regio een beetje bashen... wanneer gaan we weer over op muzieksmaken?
Om precies te zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
tot moes als het moetquote:
Drie sterren!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:04 schreef clevy het volgende:
[..]
de amsterdammer is toch een paaltje met wat kruisen er op?
yup.. alleen maar hulpmiddel voor de gays om hun bootje aan vast te leggenquote:
Een brabantse homofobe boerquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:08 schreef clevy het volgende:
[..]
yup.. alleen maar hulpmiddel voor de gays om hun bootje aan vast te leggen
Motorola toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanavond Android tablet-pc ophalen
Nee, duurt te lang, Acer is iets zwaarder, maar goedkoper en ik vind hem mooier. Intern vrijwel gelijk.quote:
Acer of Apple. Ik zou het wel weten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Nee, duurt te lang, Acer is iets zwaarder, maar goedkoper en ik vind hem mooier. Intern vrijwel gelijk.
De a500?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, duurt te lang, Acer is iets zwaarder, maar goedkoper en ik vind hem mooier. Intern vrijwel gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |