Wat een moppiequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Kleurdoos het volgende:
gezellig 2 ijjsjes eten in de achtertuin
smeerlappert
Meer informatie over verkoopadressen: http://www.kidzpiration.nl/quote:KidZpiration heeft begin van dit jaar een nieuw (Frans) product naar Nederland gehaald. 'Ma Cacabane', "het kleinste kamertje" van Nederland gemaakt van karton (60 x 60x 112 cm), voor dreumesen/peuters en hun potje.
Het concept is bedacht door twee vaders die hun kleintjes graag op een respect- en tegelijkertijd humorvolle manier wilden stimuleren en helpen bij het zindelijk worden. Die humor vind je niet alleen terug in de grappige woordspeling in de naam van het product (Caca = frans kinderwoord voor poep, en cabane betekent hutje/klein huisje), maar ook in de verdere vormgeving.
Bron: Peuteren.nl
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:58 schreef Ticootje het volgende:
Ja BE! JA!
Jen loopt dan dus de hele tijd achter me aan. Mama wat doe je? Mama is aan het afwassen schat.. En nog geen minuut later: Mama wat doe je? Jen daar heb ik net antwoord op gegeven, wat is mama aan het doen? "Afwassen, waar is papa?"
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik lig echt in een deuk hier, het gaat bij ons exact zo!
Wat is dat?
Dat heb je gisteren aan papa gevraagd, weet je nog wat hij zei?
Ja, dat is voor eten te raspen.
Ja, heel goed van je, idd om eten te raspen.
Maar waarom dan?
Wat gaat papa doehoen?
Ehm... dat moet je aan papa vragen, ik weet het niet.
Papa, wat doe jij?
Papa gaat even plassen.
Mamaaaa, papa gaat plassen
Fijn om te weten schat.Ga je nu even spelen?
Nee. Wat doe jij?![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:22 schreef Estrys het volgende:
Later als hij groot is Diaan, dan is dat bed wel een keer af.
hihi!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Kleurdoos het volgende:
gezellig 2 ijjsjes eten in de achtertuin
smeerlappert
shhhtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:17 schreef trui het volgende:
[..]
hihi!![]()
![]()
(maar wel wat verdacht dat je 't filmpje niet in kleur toont. ze had vast gewoon echt een blauw ijsje!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |