abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juni 2011 @ 08:45:10 #298
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_98102243
Het lijkt nu wel dichter te zitten als gisteren. Hoop dat het snel beter gaat met zijn kriebels. Heeft hij een klamboe? E. wilde ook geen klamboe maar werd wel opgegeten door muggen en nu hebben we er een verhaal van gemaakt dat het een tentje is en helemaal blij met haar slaaptentje en geen muggenbeten meer.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juni 2011 @ 08:56:33 #299
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98102287
Vanmorgen zag hij helemaal geen steek meer :') Ik was vannacht in zijn bed gaan liggen met Geert, want Jan was al bij papa gekropen en die lag te snurken. Enfin, ik werd vanmorgen wakker gemaakt door koning Eenoog die om mama liep te schreeuwen _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_98102692
Djmo, zie er nog steeds bekend uit.. Die plek is best gevoelig.. Klamboe kan helpen, autan deed bij mij ook weinig...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 juni 2011 @ 09:47:17 #301
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98102724
klamboe heeft weinig zin, a) hij trekt 'm kapot en b) hij kruipt 's nachts nog te vaak bij ons om een klamboe nut te laten hebben. ik hoop gewoon maar dat het snel wegtrekt nu
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')