abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97636748
ff snel nog :)

selene was al een paar weken 's avonds weer aan het klooien (doekje kwijt, ik zit vast, etc...). ik wantrouwde de boel nogal en verdacht haar van een hoog bullshitgehalte.

selene vanavond toen ze naar bed liep. mompelmompel "ja. doekje kwijtmaken." stapt in bed, propt haar doekje tussen bed en muur.

papa die ernaast stond: "ja leuk dame. bij deze: wij komen niet vanavond dus }:| "

:')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:32:37 #92
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97637172
Simmu voor dat soort kul hebben wij een extra doekje op het nachtkastje van Linde liggen voor als de eerste "kwijt is geraakt" en een bekertje water naast haar bed voor de dorst. }:| Heel herkenbaar dus

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 02-06-2011 22:55:49 ]
pi_97638076
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:24 schreef simmu het volgende:
ff snel nog :)

selene was al een paar weken 's avonds weer aan het klooien (doekje kwijt, ik zit vast, etc...). ik wantrouwde de boel nogal en verdacht haar van een hoog bullshitgehalte.

selene vanavond toen ze naar bed liep. mompelmompel "ja. doekje kwijtmaken." stapt in bed, propt haar doekje tussen bed en muur.

papa die ernaast stond: "ja leuk dame. bij deze: wij komen niet vanavond dus }:| "

:')
Moet je daar niet vreselijk om lachen? Ik vind zulke dingen echt hilarisch :@
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:03:43 #94
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97638508
Jore ik moet er best om lachen hoor. Slim bedacht van zo'n grietje. Maar de lol gaat er bij mij wel vanaf als ik er soms 3x per nacht mijn bed voor uit kan :D
pi_97638702
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:03 schreef Stiemie het volgende:
Jore ik moet er best om lachen hoor. Slim bedacht van zo'n grietje. Maar de lol gaat er bij mij wel vanaf als ik er soms 3x per nacht mijn bed voor uit kan :D
Oja, 's nachts is het minder lollig denk ik, maar dat gebeurt hier zelden gelukkig. Ik vind wat muiterij wel leuk bij kindjes (mits het niet te erg ten koste gaat van mijn nachtrust), brave kindjes zijn ook maar saai.
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:12:27 #96
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97638879
Ja ik moet er ook regelmatig om lachen hoor hoe die kinderlogica werkt :D Zo was mijn vriend laatst aan het stofzuigen en Linde wilde ook graag even. Toen zei ze "Ja maar je moet toch altijd je eigen rommel opruimen papa? Dit zijn mijn kruimels dus dan mag ik stofzuigen toch O-) "

Nachtelijke acties kan ik minder waarderen ;)
pi_97639375
Lieuwe stond laatst op een onbewaakt moment zijn oren te stofzuigen, want die waren vies (ik had ze net schoongemaakt maar kennelijk was dat niet grondig genoeg gebeurd). Mijn man schrok er een beetje van, en vroeg: Kun je me nog horen? PIEP (Lieuwe: PIEP), piep (Lieuwe: piep :? ) piep (Lieuwe: piep :? 8)7 ) .
Hij had die dag ook een pinda gegeten, want die 'lag oppe boeksje. Lieuwe mag jél (wel) eten! Lieuwe heeel lekker.' Oeps.
pi_97647887
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:53 schreef Jore het volgende:

[..]

Moet je daar niet vreselijk om lachen? Ik vind zulke dingen echt hilarisch :@
jawel hoor. het is bij ons gelukkig niet 's nachts, enkel 's avonds. maar na 3 weken elke avond dolle pret daarboven tot 10 uur oid vergaat de lol me een beetje.

gelukkig voelde ze zich ook betrapt. we hebben maar weer eens uitgelegd dat als ze steeds met bs shit aankomt, wij niet meer weten wat echt is en wat niet en dus niet meer komen
pi_97677221
Ik word echt keihard gestraft voor mijn opmerking; raad eens wat er hier door de kamer loopt? Het is twee turven hoog, heeft blonde haartjes en at net een broodje kaas op :')
pi_97677802
hier is t

'KAPPE NOU HE!' :')
en als ik mee wil zingen

'NEE JIJ NIET!!'

en als ze me kusjes en knuffels brengt dan moet ze luidkeels verkondigen dat dat wel heel erg lief van haar is hoor. :')

ja mama, dat isss lief he?ja, elin lief O+ mama ook lief, papa stout :+
ik ben favo momenteel
  vrijdag 3 juni 2011 @ 23:13:41 #101
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97679129
Hier kun je niet dansen als je geen rok aan hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97688625
_O-

Geniaal :D

Ow Jore, jat Lieuwe ook altijd je brood? Leander laat het liefst zijn eigen brood liggen en gaat er dan met Tara zijn brood vandoor. Vooral's ochtend kan Tara dat NIET hebben _O-

Leander is niet ziek genoeg van zijn waterpokken om zich er aan over te geven en te gaan liggen, wél ziek geneg om al sinds maandag non-stop te huilen en te jammeren :o Volgens mij heb ik hem nog geen 5 minuten blij gezien overdag.
En dan huuuuuu ;( en je dan aankijken met zo'n hoofd van 'zie je wel dat ik huuuuu doe? Met zo'n half lachje :X
En als je dan zegt, houd eens op met dat gehuuu, gaat hij wél keihard brullen :')

Ik vertel hem altijd dat hij bést mag huilen, als hij verdrietig is, of boos, maar de hele dag jengelen vind ik echt vervelend. Maargoed, hij voelt zich wrs ook niet echt fantastisch ;)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 07:58:29 #103
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_97688650
Yade vindt ook dat je alleen kan dansen met een rok aan. Ze wil dan ook geen broek aan. :+

Ach zijn die waterpokken nog niet over? :( Hoelang duurt dat eigenlijk?
pi_97688674
Dag of 10? het is zondag begonnen en het ergste hebben we nu wel gehad.
Maar Florian is 2 weken eeredr begonnen dan Leander en die zit nog steeds onder de stippen en korstjes :+ Hij heeft er echt geen last meer van :)
pi_97688698
Free, is dat jengelen en piepen niet ook een fase?
Mirte heeft dat een tijdje heel veel gedaan, Het is nu wel weer beter gelukkig.

Hier gaat dansen ook bij voorkeur met een jurk of rok!!
Fake it till you make it...
pi_97688738
Ja, hij heeft het ook wel eens een tijd 'zomaar' gedaan, maar niet zo extreem hoor ;)

Ik merk wel dat ik nu het lijntje wel iets korter moet houden. Pas niet bij me :o
Leander heeft gisteren 6!!! keer een beker omgegooid. toen was ik er zo zat van dat ik om 16:00 gezegd heb: Nog één beker om en je krijgt de rest van de dag alleen maar water.
Die gooide hij ook om :')
Dus water toen hij meteen weer om drinken vroeg. Hij woest, draait bewust zijn beker om en zegt: zo! nu mag ik sinaasappelsap!
En toen zat hij op de gang :+
Vandaag gaf ik hem een beker drinken met de mededeling: één beker om en de hele dag alleen maar water hè?
hij knikte en er zijn al 2 bekers goed op :)

Maar serieus, tuuuuuuuuut
pi_97689191
Waaah, nieuw offensief: bij mama gaan staan en dan met je kiezen knarsen en dan kijken of ze ook gillend gek wordt :X
Nouja, uiterlijk niet :+ Dus hij heeft er niks aan.

Wat doe je daar nou mee? Een peuter die voortdurend zijn best doet om op al je knopjes te drukken? En echt gewoon om de reactie?
Reageren werkt niet, want dat was de bedoeling, negeren werkt niet, want hij gaat daarvoor te ver over mijn grenzen, onhoudbaar als ik het negeer.
De behoefte erachter kan ik niet snappen, misschien aandacht, maar alle enorme voorraden aandacht die hij nu op de 'normale' momenten krijgt lijken geen zier te helpen. Hij krijgt écht niet te weinig aandacht momenteel...
  zaterdag 4 juni 2011 @ 09:38:49 #108
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_97689209
Oh Free, ik moest nu wel een beetje grinniken om die boef van je, maar geloof dat het me flink zou irriteren...
Net als Maarten die vorige week zaterdag in het winkelcentrum alleen maar kon huilen, gillen, krijsen en op de grond liggen omdat hij niet wilde lopen (en wij niet willen tillen). Niks hielp, negeren (meneer blijft huilen), zelf weglopen (meneer staat op en loopt bewust de andere kant uit naar de uitgang), uitleggen (hij blijft huilen), boos worden (idem). Dus toen maar opgepakt en meteen naar huis gegaan en uitgelegd dat wanneer hij alleen maar kon huilen hij vast moe zou zijn en dus naar bed ging om te slapen. Ondanks dat het net lunchtijd was, heeft hij 2 1/2 uur geslapen en daarna een broodje gegeten...

Net je laatste berichtje gelezen, en helpt meteen afleiden met iets anders te gaan doen?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_97689273
nee :P
Hij laat zich niet afleiden en als hij zich wel laat afleiden gaat hij op de nieuwe plek iets doen wat niet mag, of schreeuwen, ofhuilen, of huuuuuuuuuuu jengelen.
Dat huuu jengelen doet hij dus echt de hele dag :X

En ik kan best goed tegen een jankdag momenteel, zit zelf goed in mijn vel, dat helpt ;)
Maar hij is vanaf zondag nog geen 5 minuten 'gewoon' geweest, En natuurlijk voelt hij zich vervelend en met lamlendig tegen mij aanhangen is niks mis.
Maar hij wordt gewoon compleet obstinaat van zich niet helemaal ok voelen blijkbaar.
en zondag had ik er geduld mee en maandag en dinsdag en woensdag en donderdag (21...22....23...) en vrijdag (321....322....323.....324....)
Maar nu is het een beetje op. :@ Ik kan geen ;( huuuuuuuuu ;( meer horen :@

Ik kom zeg maar in het stadium dat als hij nu plotseling iets échts vervelend zou doen dat ik héé'l hard ga schreeuwen vrees ik :@
  zaterdag 4 juni 2011 @ 09:55:02 #110
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_97689386
Gewoon even wegzetten als er gehuu'd word en zeggen dat je hem pas begrijpt als hij normaal praat. K. had hier zo'n periode dat ze zgn over haar toeren was compleet met nepkokhalzen en dergelijke en als E. dan tegen haar praatte kon ze meteen normaal praten. Daar zijn we nooit in meegegaan in ieder geval...
pi_97690093
Dat ben ik nu aan het doen, maar het is al een week zo frequent dat ik dan blijf afwijzen...
En dan gaat hij héél hard huilen.
En dan komt hij weer terug... inclusief huuuu.
Tegen Tara doet hij inderdaad normaler :') Nog niet ok, maar beter.

Ben net maar even uitgebreid onder de douche gestapt.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 11:02:09 #112
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97690320
Free ik heb helaas geen advies voor je. Kan alleen maar zeggen dat ik het helemaal begrijp. Hier gaat het namelijk al een paar weken net zo (huuuuuuuuuuuuh :X }:| )
  zaterdag 4 juni 2011 @ 11:26:13 #113
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_97690892
Ik deed ook wel eens mee. Als ze wat vroeg dan zei ik huuuu huuuu huuu en dan werd ze boos! Maar hou vol het is een fase het gaat echt voorbij alleen begint nr. 2 er nu mee soms en dat pakken we gewoon hetzelfde aan al kan je die echt afleiden met een flinke kietelbeurt en dan is ze het ook meteen vergeten zeg maar waarom ze uberhaupt aan het huuu'en was.

Sterkte in elk geval want ik kan me wel vinden in je frustratie en ben ook weleens een blokje omgegaan als manlief thuis kwam. Afgelopen week nog :@ ze waren alletwee zo verkeerd dat ik toen hij thuiskwam het eten op tafel heb gezet en naar de Makro gegaan ben (stond al op de planning) en toen ik thuiskwam sliepen de dames en de andere dag waren ze poeslief.
pi_97692019
wij zitten ook in die fase free, beetje deedee van dexter.
Bloed onder je nagels.

mijn telefoon pakken, vraag ik of ik hem terug kan krijgen en dan smijt ze m met een rotgang door de kamer. zo gaat het met heel veel dingen.. dan zet ik r in de hoek :') waar ze op d egrond luidkeels liedjes gaat gillen.. anyway niets helpt echt, dus ben bang dat ik er gewoon doorheen moet en consequent die hoek moet blijven gebruiken. Misschien vindt ze t niet erg, maar dan weet ze wel dat ik het echt niet leuk vindt wat ze doet.

misschien moet ik heel hard gaan huilen als ze stout is :+
pi_97692040
daarbij, als ik in mijn omgeving kijk bij kindjes van diezelfde leeftijd van anderen, dan is Elin nog een engel.
buurmeisje mag wmb lekker thuisblijven, snertkind :P schoppen slaan duwen bijten gillen gooien springen en niet luisteren
pi_97692589
krengetjegedrag --> tsjek.

alle klassiekers komen voorbij zeg maar :') daar kan ik uren over uitweiden, of het kort houden. broertje pesten, andere kindjes opzijduwen als er een nieuw speeltje is op de psz (en ze komt er mee weg he! de andere kindjes gaan allemaal opzij voor de dame). ik heb het zelfs maar ff met de juf besproken, want de dame is echt een potentiele pestkop :o heb ik dus geen trek in. dus ik ben de laatste weken wel een beetje van de harde lijn zeg maar. we hebben geen vaste strafhoek, ik zet haar gewoon in een willekeurige hoek met de rug naar ons toe }:| en poets wederpoets doet het goed hier. dus als ze staat te gillen "IK WIL NIET <insert random dagelijkse bezigheid>" kan ze uitgelegd krijgen dat mensen het niet waarderen als ze zo tekeer gaat en krijgt ze ook gewoon niet waar ze zo over gilt. punt uit. beetje gillen tegen mama werkt niet hier :N

wat wel werkt voor mij is zelf rustig blijven en er gewoon niet teveel op ingaan buiten de mededeling dat ik het niet accepteer. dit, gecombineerd met wat extra 1 op 1 bezigheden met ons (met mij winkelen in assen en/of naar de bieb. boodschappen met papa) houdt de boel wel redelijk in het gareel

maarruh; er komen plasjes in het potje *O* zelfs al een keertje gepoept!
pi_97694865
Wat een bengeltjes zeg.. Chris heeft wel een humeurtje af en toe, even wat ondeugender dan anders. Maar nog steeds ons engeltje als ik andere verhalen hoor :P

Nu een weekend bij mijn ouders (ik studeer, zij passen op Chris+2 familiefeestjes). Peuter vindt het niet erg. Ik mag hem niet eens meer in bed stoppen, uit bed halen etc.. Beppe moet steeds met hem spelen.
En hij is nu weer 3 nachten droog. 1e nacht de luier vergeten. De andere 2 nachten 's ochtends een droge luier. Nu heb ik hier geen matje, dus vannacht weer met luier. En dan daarna thuis zonder. Al wil hij hier wel zonder, en thuis niet. Begin toch te twijfelen of het toch meer -niet willen- is ipv - niet kunnen- :{
pi_97696859
Hmzz, Elin roept de hele tijd dat ze een Jommen is, en dat ze thomas heet

what the :x

:P
pi_97707144
gezellig 2 ijjsjes eten in de achtertuin
smeerlappert
pi_97708610
Whehehehe. Blauw! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: