Is al een heel oud spreekwoord/gezegde hoor.quote:
Maar ik hou zo van letterlijk nemenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is al een heel oud spreekwoord/gezegde hoor.
Je hoeft hem echt niet letterlijk te nemen
Ik begin het een beetje zat te worden, de koelkast staat er hier vol meequote:
Dat weet ik wel. En ik neem 'm wel serieus. Laat mij.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is al een heel oud spreekwoord/gezegde hoor.
Je hoeft hem echt niet letterlijk te nemen
Zuchtquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ik hou zo van letterlijk nemen
Neequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. En ik neem 'm wel serieus. Laat mij.
jij gaat Rival nemen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. En ik neem 'm wel serieus. Laat mij.
Lastig he dat werken, dan ben je regelmatig een spuit 11quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
is heel oud spreekwoord die ken je toch wel?
Ja, weet ik. Maar hij slaat nergens op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
is heel oud spreekwoord die ken je toch wel?
Gelukkig zijn er heel veel spreekwoorden die nergens op slaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar hij slaat nergens op.
Maar je hebt dan wel geldquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig he dat werken, dan ben je regelmatig een spuit 11
Hup rival weer jankend zn hoekje inquote:
Als het goed is wel jaquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ik hou zo van letterlijk nemen
in de trant van... Als je het ergens niet mee eens bent, moet je dat zeggenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar hij slaat nergens op.
Dat zegt hij dan ook nergens...quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel werken is geen garantie voor veel geld
Klopt, beter werk je minder voor meer geldquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel werken is geen garantie voor veel geld
Ik ben best lenig maar dat gaat me niet lukkenquote:
Hoe bevalt Dublin so far?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, beter werk je minder voor meer geldOverigens doe ik dan ook wat verkeerd, want ik ben al een uur eerder op kantoor en ga ook een uur later weg vandaag denk ik
Ik weet wat 't betekent...quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
in de trant van... Als je het ergens niet mee eens bent, moet je dat zeggen
Denk dat 't wel algemeen bekend is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij dat ergens zegt.
Ik zeg het gewoon even
Nu alquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef PeuRac het volgende:
Ik begin het een beetje zat te worden, de koelkast staat er hier vol mee
Geen idee, ik heb alleen nog maar gewerkt en op huizenjacht geweestquote:
Volgens mij is een groot deel ook praktisch onmogelijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben best lenig maar dat gaat me niet lukken
Dat heb ik nou ook vaak na het rukken, dat je dan zo duf wordt. Meestal ga ik dan maar slapen, hoe vroeg het ook is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb alleen nog maar gewerkt en op huizenjacht geweestgisteren in mn nieuwe apt getrokken, maar daarna niks meer gedaan. Vanavond met wat collega's naar de honden races, morgen avond borrel, dus ik ga zaterdag pas wat van Dublin zien denk ik.
Ik ben voorquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, zal voortaan alleen nog maar baanbrekende, innovatieve dingen posten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |