Is al een heel oud spreekwoord/gezegde hoor.quote:
Maar ik hou zo van letterlijk nemenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is al een heel oud spreekwoord/gezegde hoor.
Je hoeft hem echt niet letterlijk te nemen
Ik begin het een beetje zat te worden, de koelkast staat er hier vol meequote:
Dat weet ik wel. En ik neem 'm wel serieus. Laat mij.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is al een heel oud spreekwoord/gezegde hoor.
Je hoeft hem echt niet letterlijk te nemen
Zuchtquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ik hou zo van letterlijk nemen
Neequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. En ik neem 'm wel serieus. Laat mij.
jij gaat Rival nemen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. En ik neem 'm wel serieus. Laat mij.
Lastig he dat werken, dan ben je regelmatig een spuit 11quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
is heel oud spreekwoord die ken je toch wel?
Ja, weet ik. Maar hij slaat nergens op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
is heel oud spreekwoord die ken je toch wel?
Gelukkig zijn er heel veel spreekwoorden die nergens op slaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar hij slaat nergens op.
Maar je hebt dan wel geldquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig he dat werken, dan ben je regelmatig een spuit 11
Hup rival weer jankend zn hoekje inquote:
Als het goed is wel jaquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar ik hou zo van letterlijk nemen
in de trant van... Als je het ergens niet mee eens bent, moet je dat zeggenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar hij slaat nergens op.
Dat zegt hij dan ook nergens...quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel werken is geen garantie voor veel geld
Klopt, beter werk je minder voor meer geldquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel werken is geen garantie voor veel geld
Ik ben best lenig maar dat gaat me niet lukkenquote:
Hoe bevalt Dublin so far?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, beter werk je minder voor meer geldOverigens doe ik dan ook wat verkeerd, want ik ben al een uur eerder op kantoor en ga ook een uur later weg vandaag denk ik
Ik weet wat 't betekent...quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
in de trant van... Als je het ergens niet mee eens bent, moet je dat zeggen
Denk dat 't wel algemeen bekend is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij dat ergens zegt.
Ik zeg het gewoon even
Nu alquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef PeuRac het volgende:
Ik begin het een beetje zat te worden, de koelkast staat er hier vol mee
Geen idee, ik heb alleen nog maar gewerkt en op huizenjacht geweestquote:
Volgens mij is een groot deel ook praktisch onmogelijkquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben best lenig maar dat gaat me niet lukken
Dat heb ik nou ook vaak na het rukken, dat je dan zo duf wordt. Meestal ga ik dan maar slapen, hoe vroeg het ook is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb alleen nog maar gewerkt en op huizenjacht geweestgisteren in mn nieuwe apt getrokken, maar daarna niks meer gedaan. Vanavond met wat collega's naar de honden races, morgen avond borrel, dus ik ga zaterdag pas wat van Dublin zien denk ik.
Ik ben voorquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, zal voortaan alleen nog maar baanbrekende, innovatieve dingen posten dan
Jij?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is gewoon een luxe probleemquote:
nu al? zeurpiet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik begin het een beetje zat te worden, de koelkast staat er hier vol mee
quote:
Ik heb niet eens geruktquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook vaak na het rukken, dat je dan zo duf wordt. Meestal ga ik dan maar slapen, hoe vroeg het ook is.
Guinness?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is gewoon een luxe probleemmaar ik ga vandaag naar een andere keuken lopen, daar hebben ze ander drinke in de koelkast
Ach, ik wist toch al dat ik zwak ben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nee, chagrijnig zijn is een zwakte
Neu... Ik wil gewoon m'n geld, verdommequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
tuurlijk, ik kijk je alleen liefdevol aan in de hoop dat het helpt
Ik word verwend hier op kantoorquote:
op vrijdag na 5uquote:
een beetje verbeeldingsvermogen is niet genoeg?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gerukthad nog geen internet gisteren.
Serieusquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Staat ze niet op je netvlies gebrand dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat is erg?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Huuu, alweer bruin brood met hagelslag
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je denkt het daar mee goed te maken?
Oj, MissB, moest dat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Staat ze niet op je netvlies gebrand dan?
Had je maar een auto moeten tekenen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je alweer je bammetjes vergeten?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat is erg?
Je mag blij zijn dat je te eten hebt.
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je alweer je bammetjes vergeten?
das lekker!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Huuu, alweer bruin brood met hagelslag
Fantasiequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
SerieusInternet nodig om te rukken... Jij hebt geen fantasie?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Had je maar een auto moeten tekenen!
Juh... Dat zwarte paard. Ligt al drie weken afgerond te wachten. Opdrachtgeefster is geopereerd, dus ik snap dat ze niet goed ter been is. Maar ik vind het nu wel lang duren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Was te moequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
SerieusInternet nodig om te rukken... Jij hebt geen fantasie?
Ja, maar ben niet alleen, dus kan eten halenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je alweer je bammetjes vergeten?
Wanneer heb je haar voor het laatst gesproken? misschien even een 'herinnering' sturen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juh... Dat zwarte paard. Ligt al drie weken afgerond te wachten. Opdrachtgeefster is geopereerd, dus ik snap dat ze niet goed ter been is. Maar ik vind het nu wel lang duren.
Waarom moet ik aan een bombrief denken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer heb je haar voor het laatst gesproken? misschien even een 'herinnering' sturen?
Anderhalve week terug. Ik wil niet opdringen, vooral omdat ik weet waarom het langer duurt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer heb je haar voor het laatst gesproken? misschien even een 'herinnering' sturen?
Goedemorgen,quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen, is t hier nog een beetje gezellig?
Neuh, alleen maar zeikerds.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen, is t hier nog een beetje gezellig?
Heb altijd het idee dat die klotewereld me uitlacht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Ik ben hier me een potje mega vrolijk
De wereld lacht mij toe
Je verwisselt dit toch niet met uitlachen hequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De wereld lacht mij toe
omdat jij wel vaker zeer vreemde gedachtes hebt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom moet ik aan een bombrief denken?
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat die klotewereld me uitlacht.
ik ben tegen.. ga een beetje het niveau zitten verpesten hierquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrolijk en hitsig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De wereld lacht mij toe
Nee hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:20 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je verwisseld dit toch niet met uitlachen he![]()
Ik en MissB zijn jouw wereld?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat die klotewereld me uitlacht.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weg laatste beetje zelfvertrouwen.
Bedankt he
Nerdje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:15 schreef Cue_ het volgende:
Programmeren is best leuk.. zeker als je het begint te snappen en het ook werkt
Zekerquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrolijk en hitsig.
Gaat goed met jou
Misschien ben ik daarom wat chagrijnig... Ik mag niet in de zonquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor
De wereld is mij goed gezind
Ik ben een week terug ongeveer (eindelijk) uit mijn winterslaap gekomen. Het komt denk ik doordat de zon opkomt voor mijn wekker gaat (6:00) en dat heeft een zeer positieve invloed op mijn humeur
Ik denk dat ik na de zomer ook maar zo'n wake-up light ga halen.
quote:
Uhuhquote:
Heerlijk!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker
Wordt nog wat volgende week donderdag als mijn vakantie begint met twee festivals (van 7:00 tot 11:00 en van 10:00 tot 22:00), gevolgd door 12 dagen Tenerife vanaf de 7de in een hedonistisch hotel![]()
![]()
Ben je de hele winter chagrijnigquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien ben ik daarom wat chagrijnig... Ik mag niet in de zon
Oh lach jij hem nooit uit?quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel, maar ik wil die man zijn wereld toch niet zijnquote:
Dat snap ik wel jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel, maar ik wil die man zijn wereld toch niet zijn
En sinds wanneer heb jij iets te willen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel, maar ik wil die man zijn wereld toch niet zijn
Jij bent gewoon aanstekelijk vrolijkquote:
Saampjes in het donker zitten?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al voor jij in de luiers zat babequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En sinds wanneer heb jij iets te willen?
Is ze zo oud?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al voor jij in de luiers zat babe
Dat heb ik ook. Sinds de zon weer volop schijnt smorgens wanneer ik wakker word, ben ik een stuk meer te genieten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor
De wereld is mij goed gezind
Ik ben een week terug ongeveer (eindelijk) uit mijn winterslaap gekomen. Het komt denk ik doordat de zon opkomt voor mijn wekker gaat (6:00) en dat heeft een zeer positieve invloed op mijn humeur
Ik denk dat ik na de zomer ook maar zo'n wake-up light ga halen.
Nee, want dan kom ik tenminste nog buitenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je de hele winter chagrijnig
Hier schijnt er ook niet echt iets
Medicatie.quote:
Oh, goedquote:
Nee jij zo jongquote:
Nog geneukt?quote:
Wat mankeer je dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want dan kom ik tenminste nog buitenNu niet.
[..]
Medicatie.
[..]
Oh, goed
Wat sputter jij nou weer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En sinds wanneer heb jij iets te willen?
Ik ook niet. Maar lekker buiten kunnen zijn helpt wel heel veelquote:
het is niet alleen wat je zegt, ook wanneer je het zegtquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:27 schreef JoeyT het volgende:
Vaste crew hier... Geen leuke meisjes voor me vandaag...
Daar wil ik het niet over hebben.quote:
Zolang jij de opdracht nog hebt liggen, maakt het niets uit toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:15 schreef Samzz het volgende:
Anderhalve week terug. Ik wil niet opdringen, vooral omdat ik weet waarom het langer duurt.
Waar heb ik mee ingestemd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is niet alleen wat je zegt, ook wanneer je het zegt.
Deal.
Ok.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar wil ik het niet over hebben.Het is iig niet ernstig.
Uhmquote:
Nou... In principe niet, maar ik heb al eens eerder meegemaakt dat ik een opdracht heb afgerond en die vervolgens nooit opgehaald is. En toen ging het om een klein bedrag, maar dit bedrag is beduidend hoger.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zolang jij de opdracht nog hebt liggen, maakt het niets uit toch?
Ik bedoelde t letterlijk... Voor me in de trein. Uiteraard geil ik nog steeds op jou. Logisch...quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is het zo snel al weer voorbij?
Mocht ik besluiten om mijn wereld om jou heen te gaan bouwen, wat niet gaat gebeuren want ik heb een hekel aan bouwen, dan heb jij daar niks in te willen.quote:
true!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar lekker buiten kunnen zijn helpt wel heel veel
quote:
Ik ook, mijn dag kan helemaal verpest zijn als ik opsta en het is kutweer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet om vrolijk te zijn, wel om nog vrolijker te zijn
Ik ben een zonnekind
En we zitten pas in mei! Wordt een top jaar...quote:
Ja, of van de gemeente Eindhoven, en dan noem je het geen subsidie!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mocht ik besluiten om mijn wereld om jou heen te gaan bouwen, wat niet gaat gebeuren want ik heb een hekel aan bouwen, dan heb jij daar niks in te willen.
Mijn wereld, mijn bouwgrond
BOUWE GEK!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mocht ik besluiten om mijn wereld om jou heen te gaan bouwen, wat niet gaat gebeuren want ik heb een hekel aan bouwen, dan heb jij daar niks in te willen.
Mijn wereld, mijn bouwgrond
Lastig he, als je alleen die leeftijd maar hebt om mee te schermen..quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, of van de gemeente Eindhoven, en dan noem je het geen subsidie!
Pffff wat een opluchtingquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bedoelde t letterlijk... Voor me in de trein. Uiteraard geil ik nog steeds op jou. Logisch...
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beste regenbuien heb ik meegemaakt op Cuba. 4 minuten hozen, droog, na 4 minuten kleren ook weer kurkdroog, doorwandelen, 4 minuten hozen, droog, na 4 minuten kleren ook weer kurkdroog, doorwandelen, etc. En dat zo'n drie kwartier lang. Zaligquote:
Roep dat nu niet te hard.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik vind het belachelijk dat al die clubs maar geholpen worden
Ook eens gehad ja, in Florida. Het rook zo lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beste regenbuien heb ik meegemaakt op Cuba. 4 minuten hozen, droog, na 4 minuten kleren ook weer kurkdroog, doorwandelen, 4 minuten hozen, droog, na 4 minuten kleren ook weer kurkdroog, doorwandelen, etc. En dat zo'n drie kwartier lang. Zalig
Net op tijd!quote:
Oh nee, die commerciele bedrijven die miljoenen aan poppetjes kunnen uitgeven die krijgen heul geen subsidie hoor, dat mag ook niet. Er gaat officieel geen cent gemeensschapgeld in!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik vind het belachelijk dat al die clubs maar geholpen worden
klopt, want steun mag niet. de grond verkopen en huren voor hetzelde bedrag als wat de gemeente dan als rente moet betalen dat kan natuurlijk wel!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I know. Ik hang alleen geen gordijnen op.quote:
En je laat je inwoners gewoon verhongeren verder, zolang je lokale voetbalcluppie maar wordt gered.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh heerlijk!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beste regenbuien heb ik meegemaakt op Cuba. 4 minuten hozen, droog, na 4 minuten kleren ook weer kurkdroog, doorwandelen, 4 minuten hozen, droog, na 4 minuten kleren ook weer kurkdroog, doorwandelen, etc. En dat zo'n drie kwartier lang. Zalig
Joh al die clubs staan in het rood, geen uitzondering. En overal schieten gemeentes te hulp. Er moet overal bezuinigd worden, scholen gaan dicht wegens gebrek aan subsidie maar een voetbalclub redden dat pas nog wel binnen de begrotingquote:
Neeeenn, hoewel hij net zo lekker isquote:
Iedereen weet dat het gebeurt. Laatst nog een nieuwsbericht over. 310 miljoen aan gemeenschapsgeld, dacht ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, die commerciele bedrijven die miljoenen aan poppetjes kunnen uitgeven die krijgen heul geen subsidie hoor, dat mag ook niet. Er gaat officieel geen cent gemeensschapgeld in!
Echt, als ik het voor het zeggen had, dan waren er al vele voetbalclubs KATS failliet. Nou ja, failliet, of gewoon wat spelers verkopen.
Net voor de 30quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op tijd voor wat?
Ik voel me net een halve stalker
Maar op de 500 miljoen die TOTAAL aan cultuur wordt uitgegeven in Nederland moet flink bezuinigt wordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het gebeurt. Laatst nog een nieuwsbericht over. 310 miljoen aan gemeenschapsgeld, dacht ik.
Oh daar heb ik je ook niet voor nodig, die hangen al.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I know. Ik hang alleen geen gordijnen op.
Want de dag dat ik 30 word, ben ik ineens oud en rimpelig en lelijk en hopeloos verloren en wordt het nooit meer wat met me?!quote:
Zo is dat nou eenmaal bij vrouwenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Want de dag dat ik 30 word, ben ik ineens oud en rimpelig en lelijk en hopeloos verloren en wordt het nooit meer wat met me?!
Het is een kromme wereldquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar op de 500 miljoen die TOTAAL aan cultuur wordt uitgegeven in Nederland moet flink bezuinigt worden
Ja, dat is ons verteldquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Want de dag dat ik 30 word, ben ik ineens oud en rimpelig en lelijk en hopeloos verloren en wordt het nooit meer wat met me?!
Damnquote:
Twente staat niet rood.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh heerlijk!!
[..]
Joh al die clubs staan in het rood, geen uitzondering. En overal schieten gemeentes te hulp. Er moet overal bezuinigd worden, scholen gaan dicht wegens gebrek aan subsidie maar een voetbalclub redden dat pas nog wel binnen de begroting
Ik wil wel over je drankmisbruik beginnen maar dat lijkt je soms echt te raken, dat is niet mijn bedoelingquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lastig he, als je alleen die leeftijd maar hebt om mee te schermen..
Nee lichamelijk geldt dat al van 26... Maar de 30 geeft de mentale klap...quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Er moet iemand even op Facebook kenbaar maken dat haar manager's wijf geworpen heeft
Ergste is nog, het is iemand van hier
Ik raad cyanide aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Damn
Nou dat wordt dus niks meer met meIk geef het nu alvast maar op denk ik.
Dat had ik op m'n 28e alquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor, voetbal is een super commerciele aangelegenheid, overheidssteun zou echt pertinent verboden moeten worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een kromme wereldNoodlijdende clubs moeten dan maar over de kop. Moeten ze maar geen mismanagement voeren.
Ik zag 'tquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Er moet iemand even op Facebook kenbaar maken dat haar manager's wijf geworpen heeft
Alleen bij vrouwen is dat toch he?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee lichamelijk geldt dat al van 26... Maar de 30 geeft de mentale klap...
Ja het is nog geen 11 uur, dus ben ik nog enigszins nuchter he, so be gentlequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil wel over je drankmisbruik beginnen maar dat lijkt je soms echt te raken, dat is niet mijn bedoeling
Ik wou het niet zeggenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Wat ben jij heerlijk positiefquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vrouwen en bij royke'squote:
Dat is het ook (voor professionele clubs dan)quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens hoor, voetbal is een super commerciele aangelegenheid, overheidssteun zou echt pertinent verboden moeten worden.
FC Twente is de uitzondering!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joh al die clubs staan in het rood, geen uitzondering.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik moest er een beetje van huilen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
2012 vergaat de wereld, dus neequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee lekker opbeurend weer. Wacht maar, jij wordt ook ooit 30
Dat ben je nu toch al?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus die hebben de trend gezetquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
FC Twente is de uitzondering!
Alhoewel die in 2003 ook failliet was en gered moest worden door gemeente.Ze hebben er wel van geleerd! PSV gaat in hun begroting uit van CL-deelname. Niet zo slim.
.
Uiteraard... Ik zeg George Clooney en Brad Pitt...quote:
Deal with itquote:
Ze waren echt niet de eerste hoor.quote:
Helaas wordt de wereld bevolkt door verdomd weinig Clooneysquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Uiteraard... Ik zeg George Clooney en Brad Pitt...
Gewoon alle mensen ruimen! Veel beter.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Die einde van de wereld voorspellers moeten ze ook eens preventief gaan ruimen.
Ja, hier ben ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helaas wordt de wereld bevolkt door verdomd weinig Clooneys
Mijn arts kan er zeker aan tippenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Best treurig, welquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind voetbal echt leuk om naar te kijken. Maar ik vind niet dat clubs geholpen moeten worden met hulp van de overheid. Dit gaat ten koste van belangrijkere dingen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze waren echt niet de eerste hoor.Vroeger gingen voetbalclubs tenminste nog echt failliet, heb je regelmatig een goede schoning van de rotte clubs.
Mijn mes lenen?quote:
Ik moet er niet aan denken om iets met m'n eigen arts te beginnen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn arts kan er zeker aan tippen![]()
Zoooo jammer dat ie al een vriendin heeft
Goed idee! Het zijn vooral gelovige mensen, win-win situatiequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Moet eerlijk zeggen. Ben nu 31 en alhoewel er af en toe een 19 doorheen vliegt, wordt t toch lastiger met de jonkiesquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
26, jezus, het wordt steeds erger!
Alles kan kapotquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn arts kan er zeker aan tippen![]()
Zoooo jammer dat ie al een vriendin heeft
quote:Ajax klimt uit de rode cijfers
Uitgegeven: 28 februari 2011 19:20
Laatst gewijzigd: 1 maart 2011 15:50
AMSTERDAM - De deelname aan de Champions League heeft Ajax afgelopen halfjaar uit de rode cijfers geholpen.
© NU.nl/Harold Versteeg Video bekijken
In de eerste helft van het gebroken boekjaar 2010/2011 hield de beursgenoteerde voetbalclub een nettowinst van 2,2 miljoen euro over, zo werd maandag bekendgemaakt. Een jaar eerder rapporteerde Ajax nog een verlies van 9,9 miljoen euro.
Ajax zag de omzet dankzij de deelname aan het belangrijkste Europese toernooi met 73 procent stijgen tot 58,5 miljoen euro. Het operationeel resultaat bleef daardoor bijna 10 miljoen euro in de plus.
Wintertransfers
Ajax verwacht dankzij de de wintertransfers van Luis Suarez (naar Liverpool) en Urby Emanuelson (naar AC Milan) ook het hele boekjaar met winst te sluiten. Het bedrag van 19,8 miljoen euro dat Ajax aan beide spelers overhield, wordt pas bij de resultaten van de tweede seizoenshelft meegerekend.
Dankzij de Champions League verdubbelden de voetbalinkomsten van Ajax afgelopen halfjaar ruimschoots, tot 34,1 miljoen euro. De Europese wedstrijden brachten 11,1 miljoen euro op aan premies.
Kaartverkoop
De kaartverkoop leverde daarnaast 9,1 miljoen euro op. Een jaar eerder bracht deelname aan de Europa League in dezelfde periode slechts 3,8 miljoen euro aan premies en recettes in het laatje.
De salarislasten van Ajax lagen in de periode van juli tot en met december met 25,1 miljoen euro ruim 1 miljoen euro hoger dan een jaar eerder. De club schreef afgelopen halfjaar 8,6 miljoen euro af op de transferwaarde van de selectie. Dat was 2,2 miljoen euro minder dan een jaar eerder.
Fantastisch
''Het is fantastisch dat we over het eerste half jaar een positief operationeel resultaat, dus het saldo van dagelijkse inkomsten en uitgaven, van bijna 10 miljoen euro hebben gehaald'', laat financieel directeur Jeroen Slop van Ajax weten.
''Daarmee hebben we ten opzichte van vorig jaar een verbetering van 17 miljoen euro gerealiseerd. Dat is natuurlijk echt goed."
"Daarbij hebben we de wetenschap dat de transferinkomsten van Luis Suarez en Urby Emanuelson er het komende half jaar nog bijkomen. Ajax is een club zonder schulden, die geen beroep hoeft te doen op kredietfaciliteit bij de bank.''
De wereld zonder religie, wat een paradijs zou dat zijn zeg. Niemand die achterlijke debiele dingen doet op basis van hopeloos verouderde sprookjes geschreven door mensen die de werking van het wiel al als een wonder zagen..quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee! Het zijn vooral gelovige mensen, win-win situatie
Dat is waar... Toch blijft t mn houvast...quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben voorquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De wereld zonder religie, wat een paradijs zou dat zijn zeg. Niemand die achterlijke debiele dingen doet op basis van hopeloos verouderde sprookjes geschreven door mensen die de werking van het wiel al als een wonder zagen..
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om iets met m'n eigen arts te beginnen.
Voordeel: hij is wel wat gewend.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tis niet MIJN arts... Ik noem hem alleen mijn omdat ik hopeloos reddeloos verliefd benHeb hem eergister in Praag leren kennen tijdens een meeting
Hij komt uit Oostenrijk
Hij is gastroentoloog... je moet er toch niet aan denken dat je met je ulceratieve collitis of crohn aan komt en hij je arts blijkt te zijn...
Haha, jaquote:
Krijg je rare dromen van tijdens je roesjequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, ja
Maar kun je nagaan, kom je voor je endoscopie in het ziekenhuis, staat daar George Clooney met zijn slang klaar...
Ik wil niet eens een 19-jarigequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen. Ben nu 31 en alhoewel er af en toe een 19 doorheen vliegt, wordt t toch lastiger met de jonkies
Ohja, roesjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je rare dromen van tijdens je roesje
19 is écht te jong...quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil niet eens een 19-jarigeHeb wel een ondergrens zeg maar.
Ja ik leg mijn uiterste ondergrens bij 25 denk ik...quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
19 is écht te jong...
Minimaal 23... en zelfs dan...
Wat liefquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ohja, roesjes"Mijn" arts (helaas is die van mij natuurlijk weer kaal, slecht gebit, 250 kg
.. ze doen het erom
) had het erover dat hij bang is voor de tandarts, dus als hij patienten krijgt die een colonscopie eng vinden, geeft ie ze altijd een extra shotje
Een 19 jarige jongen is dan ook wat anders dan een 19 jarig meisje...quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil niet eens een 19-jarigeHeb wel een ondergrens zeg maar.
Ik vind het maar eng... ik werk met artsen... moet er toch niet aan denken dat ik straks iets mankeer en de arts die me moet helpen kenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat liefDie wil ik ook wel, mocht het ooit zover komen.
Kinect lijkt me ook wel leuk, maar ik heb a) nog geen Xbox en b) er zijn volgens mij nog niet zoveel leuke spellen voor en c) m'n Wii ligt ook te verstoffen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt in een uitgeefbui.
Stofzuigerrobot, Kinect, zooitje gadgets bij DealExtreme. vanavond maar eens wat nuttige dingen kopen denk ik.
Dan raad ik je aan naar het AMC te gaan, mocht je iets aan je darmen mankerenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat liefDie wil ik ook wel, mocht het ooit zover komen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een 19 jarige jongen is dan ook wat anders dan een 19 jarig meisje...
Ik heb trws ook een ondergrens. 18.
Slim, pas rond die leeftijd zijn mannen goed in bed, schijntquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik leg mijn uiterste ondergrens bij 25 denk ik...
Ja, die kans is er bij mij ook hoor, maar goed, hij was goedkoop, dus jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinect lijkt me ook wel leuk, maar ik heb a) nog geen Xbox en b) er zijn volgens mij nog niet zoveel leuke spellen voor en c) m'n Wii ligt ook te verstoffen.
Same herequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar blijven mijn schoenen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben echt in een uitgeefbui.
Stofzuigerrobot, Kinect, zooitje gadgets bij DealExtreme. vanavond maar eens wat nuttige dingen kopen denk ik.
Hoe dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een 19 jarige jongen is dan ook wat anders dan een 19 jarig meisje...
Ik heb trws ook een ondergrens. 18.
Vrij logisch lijkt me. Over t algemeen valt een man op een jongere vrouw en een vrouw op een oudere man.quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan naar het AMC te gaan, mocht je iets aan je darmen mankeren
Dat ligt geheel en al aan de manquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slim, pas rond die leeftijd zijn mannen goed in bed, schijnt
De Mario-spellen zijn nog wel leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die kans is er bij mij ook hoor, maar goed, hij was goedkoop, dus ja.
De Wii is dan ook echt de belabberste gameconsole ooit, het is dat ik hem van mijn werk gekregen heb anders had ik me echt bekocht gevoeld.
Er is nog hoopquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb toen Mario Galaxy gekocht, want dat kreeg overal een 10, ik zet het aan, zie een debiel door een veld met zingende sterretjes lopen, krijg de opdracht om een wit konijn te vangen..quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De Mario-spellen zijn nog wel leukIk ben alleen te dom/ongeduldig om ook daadwerkelijk iets uit te spelen.
Ik zal je een lijstje PM'enquote:
He, ik heb 't niet verzonnenquote:
Mario Galaxy is dan ook echt dramatisch!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb toen Mario Galaxy gekocht, want dat kreeg overal een 10, ik zet het aan, zie een debiel door een veld met zingende sterretjes lopen, krijg de opdracht om een wit konijn te vangen..
Ik heb het uitgezet, nooit meer aangeraakt die hele Wii.
Mijn ervaring zegt 30+quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal je een lijstje PM'en
[..]
He, ik heb 't niet verzonnenMaar tot nu toe klopt 't wel met mijn ervaringen
Maar dat kan ook toeval zijn.
je komt maar hierheen om ze aan te wijzen, ik ben geen webshopquote:
Ik heb een 360 en een PS3, ik kan wel zonder die infantiele meukquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Mario Galaxy is dan ook echt dramatisch!!!!
maar er zijn zat leuke dingen te doen met de wii, serieus!
Oh, dat is ook goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je komt maar hierheen om ze aan te wijzen, ik ben geen webshop.
Wat een onzin. Heb eigenlijk maar 1 keer een 'oudere' man gehadquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vrij logisch lijkt me. Over t algemeen valt een man op een jongere vrouw en een vrouw op een oudere man.
Ik werk tot 17:30, de winkels zijn tot 21:00 openquote:
same here...Mijn wii is dan ook naar nouk gegaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een 360 en een PS3, ik kan wel zonder die infantiele meuk.
Hmmm... Da's niet heel veel tijd... Komt wel goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik werk tot 17:30, de winkels zijn tot 21:00 open.
Ik vond Mario Galayxy geweldigquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Mario Galaxy is dan ook echt dramatisch!!!!
maar er zijn zat leuke dingen te doen met de wii, serieus!
En ik heb alleen nog maar 'oudere' vrouwen gehadquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heb eigenlijk maar 1 keer een 'oudere' man gehad
De galaxy serie zijn de enige mario spellen die op de console zijn verschenen die ik niet doorgespeeld hebquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond Mario Galayxy geweldigKrijg alleen die laatste purple kutcoins niet te pakken, dan kan ik verder.
Das mooi, ik heb geen idee wat het isquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Da's niet heel veel tijd... Komt wel goedIk weet Azzurro te vinden.
Minder zelfsquote:
Ik heb het ook niet zelf verzonnen. Het gemiddeld aantal bedpartners van een mens is 7. Dan denk ik ook bij mezelf, wat heb je dan gedaan vanaf je 20e.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heb eigenlijk maar 1 keer een 'oudere' man gehad
Ligt er maar net aan..quote:
Dan ben ik een uitzondering, grotendeels is ouder geweest.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zelf verzonnen. Het gemiddeld aantal bedpartners van een mens is 7. Dan denk ik ook bij mezelf, wat heb je dan gedaan vanaf je 20e.
Laat ik dan alleen voor mannen praten. Die vallen over t algemeen op jong...
Ze verkopen Christian Louboutin pumpsquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das mooi, ik heb geen idee wat het is.
7?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zelf verzonnen. Het gemiddeld aantal bedpartners van een mens is 7. Dan denk ik ook bij mezelf, wat heb je dan gedaan vanaf je 20e.
Laat ik dan alleen voor mannen praten. Die vallen over t algemeen op jong...
Ik dacht ook alquote:
En daar weet ik 1 ding van, die zijn redelijk aan de dure kantquote:
Ja, dat...quote:
En datquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daar weet ik 1 ding van, die zijn redelijk aan de dure kant.
Ach, ik kijk min of meer uit op de PC Hooft, ik zie daar echt de belachelijkste dingen somsquote:
Singles alleen al zit vol met mannen die 0 of 1 halen natuurlijk, dat trekt het gemiddelde lekker omlaag.quote:
En de mooistequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik kijk min of meer uit op de PC Hooft, ik zie daar echt de belachelijkste dingen soms.
Is net hoeveel je erop let, hecht er zelf weinig waarde aan. Ook met ons, heb nooit dat gevoel dat het zoveel scheelt.quote:
als er ineens een 0 of 1 tussen staat, die weegt wel zwaar!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
er zijn zat mensen die het nog steeds met hun middelbareschoolsweetheart doen...
Op dat gebied wel ja, al is het meerdendeel wel duur, maar niet zo opvallend. Voornamelijk Mercedes, BWM, Audi, porsche. Maar af en toe idd een Lamborghini oidquote:
Recentelijk, volgens mij op nu.nlquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:11 schreef rival het volgende:
Dat van die 7 lees ik trouwens al jaren...... misschien is dat tegenwoordig iets hoger? wanneer was dit onderzoek?
Oudere mannenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, gelukkig maar, dan ligt het niet aan ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |