ik moet t ook nog voor het eerst zien.. heb t idee dat ik dit ook te dom voor woorden vindquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:09 schreef Seam het volgende:
Ben ik geen Gleek als ik dat Glee Project te debiel voor woorden vind?
Weer zo'n typisch uitmelk programma. Als de winnaar nu een regular zou worden, zou het nog wel interessant zijn. Voor enkel drie of vier afleveringen een gastrolletje is natuurlijk te debiel voor woorden. Net als bij Charice gebeurde afgelopen seizoen, terwijl zij een van de beste zanger(essen) van de serie was.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:15 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik moet t ook nog voor het eerst zien.. heb t idee dat ik dit ook te dom voor woorden vind
Zeven afleveringen trouwens.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Weer zo'n typisch uitmelk programma. Als de winnaar nu een regular zou worden, zou het nog wel interessant zijn. Voor enkel drie of vier afleveringen een gastrolletje is natuurlijk te debiel voor woorden. Net als bij Charice gebeurde afgelopen seizoen, terwijl zij een van de beste zanger(essen) van de serie was.
Ik heb in het algemeen een grondige hekel aan talentenjachten op TV.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:09 schreef Seam het volgende:
Ben ik geen Gleek als ik dat Glee Project te debiel voor woorden vind?
Hebbaaa?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef Jabberwocky het volgende:
Als je je pm inbox nou even leegt dan krijg je een berichtje.
Nope. Hou me aanbevolen als iemand m wel weet te vinden..quote:Op maandag 27 juni 2011 12:32 schreef Catwoman1986 het volgende:
Iemand ep 3 toevallig al ergens tegen gekomen?
Nee, nog niet helaasquote:Op maandag 27 juni 2011 12:32 schreef Catwoman1986 het volgende:
Iemand ep 3 toevallig al ergens tegen gekomen?
ik ookquote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nope. Hou me aanbevolen als iemand m wel weet te vinden..
Four feet en nine inch, zoiets? Rond de 1.45 gok ik. Denk dat hij gewoon een soort Van Velzen isquote:Op maandag 27 juni 2011 18:47 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik voel me echt schuldig, maar hoe groot is die Mattheus? Hij komt echt tot heuphoogte bij de andere kandidaten, heeft hij een groeiziekte of iets dergelijks?
SPOILER: komende afvallerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Steve op 28-06-2011 14:19:44 ]"Atb is lief, groetjes Peri."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |