7 afleveringen tegen de winnaar aankijken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:59 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind ze allemaal kut.
Gelukkig is het maar een gastrol (toch?)
Oeh hier ook graag; kan het ook nergens vinden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef Jabberwocky het volgende:
Als je je pm inbox nou even leegt dan krijg je een berichtje.
Idd, Alex=Kurt*Gordon*Patricia Paay. Maargoed, hij is wel goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:27 schreef Steve het volgende:
Ik vind Cameron steeds toffer..
Alex is Kurt in het kwadraat, dat kan ik niet aan.. Matheus mag ook wel weg
SPOILER: Spoiler voor Glee projectOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:31 schreef Fir3fly het volgende:
Zou de winnaar dan al bekend zijn?SPOILER: Spoiler voor Glee projectOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me wel dan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zou de winnaar dan al bekend zijn?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samuel (dat is toch die dreadsdude?) moet winnen, anders Cameron. Ik vind die Alex écht niks. Beetje nichterigheid is best leuk, maar hem vind ik gewoon eng, met z'n handjes en alles. Echt mooi zingt hij ook weer niet, vooral niet als hij gilt.
Valt me trouwens op dat al het gezang zo nep lijkt. Ook bij dat eerste gezamenlijke optreden, dat zou toch live moeten zijn, maar het lijkt wel geautotuned en geplaybackt. Dat idee heb ik ook bij de optredens van de bottom 3.
Verder is de show best leuk, alleen jammer dat de meeste kandidaten niet echt leuk zijn. Ik ben trouwens wel een beetje verliefd op die choreograaf![]()
Ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Samuel (dat is toch die dreadsdude?) moet winnen
Mag ik ook?quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef Jabberwocky het volgende:
ich auch bittequote:Op woensdag 22 juni 2011 00:06 schreef Jabberwocky het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |