Correct.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met het type contract.
Ah oke. Maar is dat dan het enige of betekent dit ook dat hun rol wat belangrijker wordt oid?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Correct.![]()
Regulars worden ook als eerste 'gebilled' in de opening credits. Al is dat natuurlijk niet van toepassing op Glee.
Vaak zie je dat nieuwe karakters geïntroduceerd worden als guest stars en ook als zodanig vermeld worden in de credits.
Wanneer het karakter een belangrijk onderdeel wordt van de serie zie je dat de acteurs het seizoen erop vaak een series regular worden.
Gelukkig niet zeg. Vreselijke stem en nog belabberdere acteerprestaties.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vind het trouwens ook jammer dat Sunshine niet vaker te zien was in Glee. Had eigenlijk wel verwacht dat ze vaker te zien zou zijn in het tweede seizoen.![]()
voor de geïnteresseerden:quote:Op maandag 4 juli 2011 01:46 schreef Paaskonijn het volgende:
THEY KISSED is trending op twitter en zou gaan over Klaine en Brittana die zouden hebben gezoend op t podium. Apart?
Als je het gegil kan wegfilteren is het wel een leuke sktechquote:
Ja, toen ik het las dacht ik ook aan een passionele tongzoen of iets. Was dit het. Echt zielig.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:30 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Stomme Amerikanen die al hysterisch worden om dat kleutergekus.
Ja vaak is het logisch gevolg dat een karakter nog meer betrokken raakt bij de 'rode draad' door de serie en mogelijk een eigen verhaallijn krijgt.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:24 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ah oke. Maar is dat dan het enige of betekent dit ook dat hun rol wat belangrijker wordt oid?
Ah ja dat zou ik ook wel verwachten. Van Mike weet je alleen dat hij slecht kan zingen en goed kan dansen, en dat ie een relatie met Tina heeft. Die mag best eens een eigen verhaal krijgenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja vaak is het logisch gevolg dat een karakter nog meer betrokken raakt bij de 'rode draad' door de serie en mogelijk een eigen verhaallijn krijgt.
Wat je vaak ziet is dat een nieuwe series regular ineens een (niet-fuctionele) familie krijgt, waar je nog nooit over had gehoord toen het karakter nog een guest star was.
Vreselijk inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:26 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik moest lang nadenken voor ik wist wat 'Klaine' en 'Brittana' was. Jezus.
Haha ja ik dacht eerst dat een of andere sukkel de namen zwaar fout had gespeldquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:26 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik moest lang nadenken voor ik wist wat 'Klaine' en 'Brittana' was. Jezus.
In welke hoek moet ik dat zoeken? Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad. Probeer deze maar eens te ontcijferen:
OTP
TPTB
RIB
BTW
GP
BIOTA
Quick
Sam gaat helemaal weg, de acteur heeft dat bevestigd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:12 schreef Jabberwocky het volgende:
Hij verdwijnt toch niet? Hij wordt geen regular. Mike was dat ook niet en functioneerde ook als Tina's vriedje.
[..]
In welke hoek moet ik dat zoeken? Ik heb geen idee.![]()
Zoiets jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:57 schreef babette21 het volgende:
OTP = One True Pair (dacht ik), en dat hangt weer samen met shippen, oftewel: fan zijn van één iemand is niet meer hip, je moet in koppels denken. Hét koppel in Glee is Brittana ofwel Brittany en Santana, wat officieel geen koppel is, dus.... nou ja, ik ben 'm kwijt
BTW is born this way en BIOTA is blame it on the alcoholquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
OTP
TPTB
RIB
BTW
GP
BIOTA
Quick
Volgens mij hebben we ze nu allemaal behalve TPTB.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:54 schreef dollce het volgende:
[..]
BTW is born this way en BIOTA is blame it on the alcohol![]()
GP is denk ik Gwyneth Paltrow
Die afkorting heeft vaker die betekenis. Het is een beetje lastig om te plaatsen zonder context maar het zou dan over de netwerk bazen kunnen gaan die uiteindelijk over het lot van de serie beslissen.quote:
OTP = One true Pairingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
OTP
TPTB
RIB
BTW
GP
BIOTA
Quick
Waar was Glee Live te zien danquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:49 schreef zeebeschuit het volgende:
Was vorige week bij het liveconcert en moet zeggen: mercedes/amber was echt de ster van de show. Die meid kan echt ZIEKelijk zingen. Rachel viel wat tegen en is wat flat maar mercedes & Kurt zijn de echte sterren van de show imo. Puck knielde nog naast m'n stoel neer met z'n gitaar om een liedje te spelen wat wel grappig was.
Enige wat me beetje irriteert is het ontzettende overacteren van Kurt maargoed past ook wel beetje bij z'n rol.
Vanavond naar solo show van Darren Criss hier. Ben benieuwd. Zullen wel veel hysterische tienermeisjes heen gaan maar hopelijk kan die gewoon een leuke show neerzetten.
Er komt een 3D-registratie in de bioscopen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:09 schreef babette21 het volgende:
En wordt dat nog op tv uitgezonden? Als in: een goede registratie, waarbij je de artiesten dus beter kan horen dan het publiek!?
Jawel! http://www.pathe.nl/film/16872/glee-livequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Er komt een 3D-registratie in de bioscopen.!
Alleen niet in Nederland gok ik..
ik kijk voor afleveringen altijd hier op tv.comquote:Op maandag 11 juli 2011 12:19 schreef Catwoman1986 het volgende:
Is er al een nieuwe aflevering van Glee Project? En waar kan ik een goede lijst vinden van de afleveringen? Volgens imdb was er namelijk vorige week ook gewoon een aflevering.
Vorige week was er geen aflevering.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:19 schreef Catwoman1986 het volgende:
Is er al een nieuwe aflevering van Glee Project? En waar kan ik een goede lijst vinden van de afleveringen? Volgens imdb was er namelijk vorige week ook gewoon een aflevering.
Ja I know, daarmee bedoelde ik meer dat imdb dus niet kloptquote:Op maandag 11 juli 2011 16:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Vorige week was er geen aflevering.
Die van gisteren is de 4e..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama_Mia verder kijken gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Mama_Mia op 11-07-2011 21:22:15 ]♥ scars make us who we are ♥
SPOILER: Glee Project aflevering 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:45 schreef Steve het volgende:
SPOILER: Glee Project aflevering 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ scars make us who we are ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |