Die afkorting heeft vaker die betekenis. Het is een beetje lastig om te plaatsen zonder context maar het zou dan over de netwerk bazen kunnen gaan die uiteindelijk over het lot van de serie beslissen.quote:
OTP = One true Pairingquote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad. Probeer deze maar eens te ontcijferen:
OTP
TPTB
RIB
BTW
GP
BIOTA
Quick
Waar was Glee Live te zien danquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:49 schreef zeebeschuit het volgende:
Was vorige week bij het liveconcert en moet zeggen: mercedes/amber was echt de ster van de show. Die meid kan echt ZIEKelijk zingen. Rachel viel wat tegen en is wat flat maar mercedes & Kurt zijn de echte sterren van de show imo. Puck knielde nog naast m'n stoel neer met z'n gitaar om een liedje te spelen wat wel grappig was.
Enige wat me beetje irriteert is het ontzettende overacteren van Kurt maargoed past ook wel beetje bij z'n rol.
Vanavond naar solo show van Darren Criss hier. Ben benieuwd. Zullen wel veel hysterische tienermeisjes heen gaan maar hopelijk kan die gewoon een leuke show neerzetten.
Er komt een 3D-registratie in de bioscopen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:09 schreef babette21 het volgende:
En wordt dat nog op tv uitgezonden? Als in: een goede registratie, waarbij je de artiesten dus beter kan horen dan het publiek!?
Jawel! http://www.pathe.nl/film/16872/glee-livequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Er komt een 3D-registratie in de bioscopen.!
Alleen niet in Nederland gok ik..
ik kijk voor afleveringen altijd hier op tv.comquote:Op maandag 11 juli 2011 12:19 schreef Catwoman1986 het volgende:
Is er al een nieuwe aflevering van Glee Project? En waar kan ik een goede lijst vinden van de afleveringen? Volgens imdb was er namelijk vorige week ook gewoon een aflevering.
Vorige week was er geen aflevering.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:19 schreef Catwoman1986 het volgende:
Is er al een nieuwe aflevering van Glee Project? En waar kan ik een goede lijst vinden van de afleveringen? Volgens imdb was er namelijk vorige week ook gewoon een aflevering.
Ja I know, daarmee bedoelde ik meer dat imdb dus niet kloptquote:Op maandag 11 juli 2011 16:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Vorige week was er geen aflevering.
Die van gisteren is de 4e..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama_Mia verder kijken gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Mama_Mia op 11-07-2011 21:22:15 ]♥ scars make us who we are ♥
SPOILER: Glee Project aflevering 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:45 schreef Steve het volgende:
SPOILER: Glee Project aflevering 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ scars make us who we are ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |