Uhh, slecht plan: Ze zit ook op FOK! en kent m'n troll alterego niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:30 schreef boekenplank het volgende:
Pics van vriendin die Glee kijkt anders kun je dit topic wel schudden.
Leugen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Uhh, slecht plan: Ze zit ook op FOK! en kent m'n troll alterego niet.
Geen open relatie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als je vriendin een fokster is laat die troll foto dan maar zitten idd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als ze op FOK! zit, weet ze hoe het hier op FOK! werkt. Posten die tieten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:33 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ze is erg lekker hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je vriendin een fokster is laat die troll foto dan maar zitten idd.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gevalletje wij van WC eend dit.
Punten en komma's doen wonderen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:47 schreef tho_Omas het volgende:
HAHA IK post hier alleen even om die euroknop in te duwen mja jammer men ziet mij als een chinese spambot en zelf spammen ze ons vol met pricechecks en chineesrommelnetwerks ik zeg terug naar waar we vandaan kwamen verloochen je roots niet wij dragen dit moeten we dit slikken van de regering alles wordt me door de strot gedouwd en die kkgrieken verneuken het keer op keer rutte gaat zeker naar rodoz dit jaar ofzo bah kontneuken is niet voor niets grieks vuile flikkers
Roy Lichtensteinquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:05 schreef Guanabana het volgende:
Je vriendin is awesome![]()
Ik zou haar nog een keer extra aanduwen.
Maar je weet wel dat Glee op TV is en niet een koekmerk ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:29 schreef Dimens het volgende:
Geen idee waar dit over gaat, ik kijk geen televisie.
Erg vreemd wanneer je vriendin naar een pak koekjes kijkt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:43 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat Glee op TV is en niet een koekmerk ?
Faal___!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |