quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lichtelijk geagiteerde echtgenoot / Biermeeter
slaap ze flesquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga echt ff slapen jongens, het is mooi geweest
KOPPEDICHTMAFFEquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar komt het meestal wel op neer ja, zowel professioneel als privequote:Op donderdag 26 mei 2011 00:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij moeten het van de nacht hebben
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook, zeker professioneel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar komt het meestal wel op neer ja, zowel professioneel als prive
Mart.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:13 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer vroeg dag en nu al te laat naar bed![]()
.
hoeren, sloere, taxirijdenquote:
truste dmquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:13 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen weer vroeg dag en nu al te laat naar bed![]()
.
Ik heb ook een kelnerbeurs ja, anders kan ik al dat geld er niet in kwijt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoeren, sloere, taxirijden![]()
heb je ook zo'n grote portomaneeee
ooh dat is veel korter dan marktkoopmanbeursquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook een kelnerbeurs ja, anders kan ik al dat geld er niet in kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Als het briefgeld er maar onopgevouwen in past.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dat is veel korter dan marktkoopmanbeurs
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo, heb ik nog wat gemist verder?
naakt foto's van ladylikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
ik weetsquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het briefgeld er maar onopgevouwen in past.
High-res?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Heb jij ook zo'n hekel aan mensen die opgevouwen biljetten aangevenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het briefgeld er maar onopgevouwen in past.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:22 schreef PeZu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie alleen maar een zonnebrilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Soms niet, als er in een twintigje of een vijftigje per ongeluk nog een tientje zit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n hekel aan mensen die opgevouwen biljetten aangeven
spermgaurd extremequote:
Nog grotere hekel aan: Mensen die geld in de kassa stoppen en niet gelijk sorteren en koppenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Soms niet, als er in een twintigje of een vijftigje per ongeluk nog een tientje zit.
Maar meestal wel, of dat ze het zo helemaal verfrommeld uit hun broekzak trekken.
Bij mij zit het allemaal netjes gekopt in de portemonnee.
kleine moeite maar sommige willlen het maar niet snappen, en dan krijg je als reactei wat naakt het nou uitquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nog grotere hekel aan: Mensen die geld in de kassa stoppen en niet gelijk sorteren en koppen
Maar daar zul jij weinig last van hebben
Ik ben de enige die in mijn portemonnee komt. Ik trek het altijd gelijk strak, vouw ezelsoortjes terug en stop het netjs weg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nog grotere hekel aan: Mensen die geld in de kassa stoppen en niet gelijk sorteren en koppen
Maar daar zul jij weinig last van hebben
Nou gewoon, een boel. Het ziet er netter uit en werkt dus prettiger.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
kleine moeite maar sommige willlen het maar niet snappen, en dan krijg je als reactei wat naakt het nou uit_!
ja vertel mij watquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou gewoon, een boel. Het ziet er netter uit en werkt dus prettiger.
iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar komt het meestal wel op neer ja, zowel professioneel als prive
Dat dusquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
kleine moeite maar sommige willlen het maar niet snappen, en dan krijg je als reactei wat naakt het nou uit_!
En dat is echt wel relaxtquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben de enige die in mijn portemonnee komt. Ik trek het altijd gelijk strak, vouw ezelsoortjes terug en stop het netjs weg.
Myrquote:
Ah waarom wel danquote:
quote:
Ik weet niet. Ik luister toffe muziek. Mijn BSA is ingetrokken dus ik mag officieel weer studeren. Ik heb geen reden om niet vrolijk te zijn.quote:
"quote:
ahquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
"" is multifunctioneel.
Ging dit keer om een reactie op een bril als spermcatcher ofzo. Toen deed mijn gezicht eventjes :
wat is BSAquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik luister toffe muziek. Mijn BSA is ingetrokken dus ik mag officieel weer studeren. Ik heb geen reden om niet vrolijk te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |