BOEM explosie van frisheidquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
wat voelt listerine toch fijn in je mond![]()
Precies. Het is niet alsof er iemand doodgaat van een grapjequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja gelukkig ben je vrij om te posten wat je wil hier
Neequote:
pezu stil nuquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Het is niet alsof er iemand doodgaat van een grapje.
het voelt echt zoals in de reclamequote:
Ha ha ha een meneer met een stationsbordje in zijn hand op de kast ha ha haquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar als je me wilt uitlachen, dat mag hoor
een reclame die klopt, tis een wonderquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het voelt echt zoals in de reclame
miss knallen mn tanden morgen ineens uit mn mond ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar moet een addertje onder het gras zitten hoor, dat kan echt niet anders!
6-jarige RN zou een beetje heel erg bang worden van deze uitspraakquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het voelt echt zoals in de reclame
Nog een jaartje wachten dan!quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
6-jarige RN zou een beetje heel erg bang worden van deze uitspraak![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
6-jarige RN zou een beetje heel erg bang worden van deze uitspraak![]()
er zit ook nog alcohol in, het kan niet op (het kan wel op maar .... )quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar moet een addertje onder het gras zitten hoor, dat kan echt niet anders!
Ik vond dat spul vroegâh eng, omdat de mond van die man op tv ontploftequote:
tot zoquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:02 schreef littledrummergirl het volgende:
nou die listerine betekent dus ook dat ik mn tanden heb gepoetst en naar mn bedje ga verkassen![]()
Misschien kom ik zo nog even meepostenen zo niet
welterusten
Okee ik zal nogeens lief tegen jou doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ha ha ha een meneer met een stationsbordje in zijn hand op de kast ha ha ha
Oke, nu stop ik met ONZ'erig doen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:02 schreef littledrummergirl het volgende:
nou die listerine betekent dus ook dat ik mn tanden heb gepoetst en naar mn bedje ga verkassen![]()
welterusten
Frisse bakkesquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
wat voelt listerine toch fijn in je mond![]()
Tot zo, en anders alvast Trustequote:Op donderdag 26 mei 2011 00:02 schreef littledrummergirl het volgende:
welterusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |