Woordgrappen FTWquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat past ook helemaal in Mart zn straatje ja...
Echt. Als jij een rijbewijs hebt dan zien we je komende dinsdag.quote:
O, op die manierquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
versatel was vroeger zonnet
sommigequote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt. Als jij een rijbewijs hebt dan zien we je komende dinsdag.
Ja, ik weet ook echt van elk bedrijf door wie ze zijn overgenomen... en ik was het met je eens dat dat geen geslaagde grap was dus.... lever jij ook even je rijbewijs en jaarabonnement in?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt. Als jij een rijbewijs hebt dan zien we je komende dinsdag.
Ha ha ha woordgarpjensquote:
bovendien bepaal jezlef wat jij grappig vindt en kan niemand dat verbieden, als jij het leuk vind mooi, lekker laten, dat trieste gedoe rond een flauw grapjequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook echt van elk bedrijf door wie ze zijn overgenomen... en ik was het met je eens dat dat geen geslaagde grap was dus.... lever jij ook even je rijbewijs en jaarabonnement in?
Nee waarom?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook echt van elk bedrijf door wie ze zijn overgenomen... en ik was het met je eens dat dat geen geslaagde grap was dus.... lever jij ook even je rijbewijs en jaarabonnement in?
Precies, ik post een flauw woordgrapje, en Fles zit op de kast... ik hoop dat hij daar zijn gevoel voor humor aan het zoeken wasquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
bovendien bepaal jezlef wat jij grappig vindt en kan niemand dat verbieden, als jij het leuk vind mooi, lekker laten, dat trieste gedoe rond een flauw grapje
Omdat ik dan weer naar huis mag... o wacht, met die falers in dat programma mag dat sowieso welquote:
Hihi haha ruknijntje haha ZOOOO lolligquote:
ach ja gelukkig ben je vrij om te posten wat je wil hierquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, ik post een flauw woordgrapje, en Fles zit op de kast... ik hoop dat hij daar zijn gevoel voor humor aan het zoeken was.
Ach ja, beter op de kast dan in de kast...quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, ik post een flauw woordgrapje, en Fles zit op de kast... ik hoop dat hij daar zijn gevoel voor humor aan het zoeken was.
als je in de kast zit kun je er tenminste niet af vallenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, beter op de kast dan in de kast...
Ben je van de kast gevallen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hihi haha ruknijntje haha ZOOOO lolligraap me op eins eins 111!!!1!!
Ja joh, whateverquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, ik post een flauw woordgrapje, en Fles zit op de kast
BOEM explosie van frisheidquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
wat voelt listerine toch fijn in je mond![]()
Precies. Het is niet alsof er iemand doodgaat van een grapjequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja gelukkig ben je vrij om te posten wat je wil hier
Neequote:
pezu stil nuquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Het is niet alsof er iemand doodgaat van een grapje.
het voelt echt zoals in de reclamequote:
Ha ha ha een meneer met een stationsbordje in zijn hand op de kast ha ha haquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar als je me wilt uitlachen, dat mag hoor
een reclame die klopt, tis een wonderquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het voelt echt zoals in de reclame
miss knallen mn tanden morgen ineens uit mn mond ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar moet een addertje onder het gras zitten hoor, dat kan echt niet anders!
6-jarige RN zou een beetje heel erg bang worden van deze uitspraakquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het voelt echt zoals in de reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |