Omdat je geen Turks kan? Of omdat je ieder jaar vakantie hebt in Turkije? Ben je wel eens op vakantie geweest in een ander land dan Turkije? Hoeveel talen spreek je?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef coban het volgende:
Ik geloof er niks van dat er hier Nederlanders zitten die zogenaamd de taal van hun vakantieland spreken. Zelfs ik spreek in Turkije veel Nederlands.
Nee, meerdere malen per jaar: en ja, daar zit Turkije tussen, ja, en ja: ik spreek Engels, Turks en Nederlands vloeiend. Ik leer Frans, Duits, Spaans, Arabisch, Chinees en Koreaans. Ik kan niet alle talen even goed, maar ik ben ermee bezig. Ga niet zielig doen en een gesprek beginnen met moeilijke woorden om mij te testen. Want er staat: ik leer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:54 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Omdat je geen Turks kan? Of omdat je ieder jaar vakantie hebt in Turkije? Ben je wel eens op vakantie geweest in een ander land dan Turkije? Hoeveel talen spreek je?
Terechte klacht, vieze boerka hoertjes!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:35 schreef Baas_Bierbuik het volgende:
Wat haat ik het toch, van die dikke snorvrouwen in hun mobiele tentkleding. In de hand bristol en wibra tassen vol meuk en die elkaar onuitspreekbare termen toe werpen wat geen westers mens kan verstaan. Vrouwlief, je bent in Nederland, pas godvertering aan en praat Nederlands..
Wat een stelletje asociale uitkering lifters. bah.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:11 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, meerdere malen per jaar: en ja, daar zit Turkije tussen, ja, en ja: ik spreek Engels, Turks en Nederlands vloeiend. Ik leer Frans, Duits, Spaans, Arabisch, Chinees en Koreaans. Ik kan niet alle talen even goed, maar ik ben ermee bezig. Ga niet zielig doen en een gesprek beginnen met moeilijke woorden om mij te testen. Want er staat: ik leer.
Wat wil je met deze informatie doen?
Omdat je Nederlanders die hun taal niet machtig zijn in hun vakantieland, vergelijkt met vrouwen met hoofddoeken en snor die hier wonen en dus niet op vakantie zijn.quote:Ik geloof er niks van dat er hier Nederlanders zitten die zogenaamd de taal van hun vakantieland spreken. Zelfs ik spreek in Turkije veel Nederlands.
Waar heb ik Nederlander en vrouwen met hoofddoeken en 'snor' in een zin gezegd? Waar heb ik überhaupt vrouwen met met hoofddoeken en snor gezegd? En WAAR heb ik die link gelegd? Volgens mij heb jij mij verkeerd begrepen schat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:24 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
[..]
Omdat je Nederlanders die hun taal niet machtig zijn in hun vakantieland, vergelijkt met vrouwen met hoofddoeken en snor die hier wonen en dus niet op vakantie zijn.
Daarnaast ken ik genoeg Nederlanders die hun taal wel kunnen spreken in vakantieland. Dat terzijde en gaat het niet over.
Kijk dat is puur omdat zij geen Nederlands kunnen. Dan begrijp ik de klacht wel. Ik vind namelijk ook dat allochtonen wel de Nederlandse taal moeten beheersen. Maar als je het kan, maar niet spreekt met bijvoorbeeld vrienden, dan vind ik gewoon dat dat kan. Waarom niet, het is toch welke taal jij op dat moment spreekt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:27 schreef xCore het volgende:
Ik werk zelf in een winkel en dan heb ik er wel last van. Komt het 8-jarige zoontje naar me toe om te vragen of ik zijn papa en mama kan helpen. Ik leg netjes papa en mama iets uit, in het Nederlands. Gaan ze vervolgens in hun eigen taal lopen discussiëren ....
De meeste kunnen ook wel gewoon Nederlands hoor maar ze vertikken 't gewoon om Nederlands te spreken...quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:30 schreef coban het volgende:
[..]
Kijk dat is puur omdat zij geen Nederlands kunnen. Dan begrijp ik de klacht wel. Ik vind namelijk ook dat allochtonen wel de Nederlandse taal moeten beheersen. Maar als je het kan, maar niet spreekt met bijvoorbeeld vrienden, dan vind ik gewoon dat dat kan. Waarom niet, het is toch welke taal jij op dat moment spreekt?
Ja, dat kan best. Maar ik weet wel zeker dat de ouders van dat jochie geen Nederlands kunnen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:31 schreef xCore het volgende:
[..]
De meeste kunnen ook wel gewoon Nederlands hoor maar ze vertikken 't gewoon om Nederlands te spreken...
Zie de OP. Of ga je bij een OUD topic ook iets roepen over vakantie in Turkije en in een LIF topic hoe lekker de dönner is in Duitsland?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:26 schreef coban het volgende:
[..]
Waar heb ik Nederlander en vrouwen met hoofddoeken en 'snor' in een zin gezegd? Waar heb ik überhaupt vrouwen met met hoofddoeken en snor gezegd? En WAAR heb ik die link gelegd? Volgens mij heb jij mij verkeerd begrepen schat.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:35 schreef Baas_Bierbuik het volgende:
Wat haat ik het toch, van die dikke snorvrouwen in hun mobiele tentkleding. In de hand bristol en wibra tassen vol meuk en die elkaar onuitspreekbare termen toe werpen wat geen westers mens kan verstaan. Vrouwlief, je bent in Nederland, pas godvertering aan en praat Nederlands..
Wat een stelletje asociale uitkering lifters. bah.
Wat lul jij in hemelsnaam?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:33 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Zie de OP. Of ga je bij een OUD topic ook iets roepen over vakantie in Turkije en in een LIF topic hoe lekker de dönner is in Duitsland?
Dus ik ga daar vanuit, want het topic gaat erover, jochie.
Vooral vrouwen met een hoofddoek en een snor van iet wat oudere leeftijd die heen en weer waggelen als pinguins, zijn vaak de taal niet machtig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:30 schreef coban het volgende:
[..]
Kijk dat is puur omdat zij geen Nederlands kunnen. Dan begrijp ik de klacht wel. Ik vind namelijk ook dat allochtonen wel de Nederlandse taal moeten beheersen. Maar als je het kan, maar niet spreekt met bijvoorbeeld vrienden, dan vind ik gewoon dat dat kan. Waarom niet, het is toch welke taal jij op dat moment spreekt?
Ok. Je lult teveel. Denk je serieus meer over dit onderwerp te weten dan ik? Je zet jezelf voorschut.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Vooral vrouwen met een hoofddoek en een snor van iet wat oudere leeftijd die heen en weer waggelen als pinguins, zijn vaak de taal niet machtig.
Dit komt voort van de man. De man wil graag hebben dat zij alleen communiceert met vrouwen uit haar eigen kring. Zodat ze niet wordt beïnvloed door de enge westerse samenleving. Heeft iets te maken met geloof.
Daarnaast zijn de turkse import vrouwen vaak afkomstig uit gebieden waar ze al niet hoog opgeleid zijn. Een beetje hippe turkse vrouw uit Ankara, wil natuurlijk niet trouwen met Bairam uit Rotterdam, omdat er naast de cultuur verschillen zij wel met een rijke vent wil trouwen. Uit eigen land.
Dat is een reden waarom TS en ik ook zich stoort aan de vrouwen uit de OP.
Dit is een reden waarom TS en ik ons storen aan de vrouwen uit de OP.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Dat is een reden waarom TS en ik ook zich stoort aan de vrouwen uit de OP.
Laat die mensen lekker, wat voor kwaad doen ze er mee? Beetje toleranter opstellen naar je medemens kan geen kwaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:40 schreef Baas_Bierbuik het volgende:
Grappig dat je niks kwaads over allochtonen kan zeggen zonder dat er een relatie naar Hitler wordt gelegd en je voor vuile kanker racist wordt uitgemaakt.
Nog een keer: we hebben het over vrouwen die in Nederland wonen geen Nederlands spreken zie verhaal van TS.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:36 schreef coban het volgende:
[..]
Wat lul jij in hemelsnaam?![]()
Whatever, het zal wel. We zullen toch nooit elkaar gelijk geven.
Daarnaast: ik ben een meisje, geen jochie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |