quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Combineren![]()
Zeg buurman, eh meester. Hoe migreert het zwaartepunt van een fles wijn eigenlijk door de fles heen, tussen "vol" en "Leeg"? En hoe veel langer duurt het om een visje op de BBQ gaar te krijgen MET aluminiumfolie er omheen, dan zonder?
Enneh, waarom zingt Frans Duijts eigenlijk niet in het Frans, en ook niet in het Duits?
Nee.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik mijn bevallingsverhaal vertellen?
Zou ik ook zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
oeh talk dirty geeky to mequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Vectorcalculus. N-dimensionale hyperruimten.
Matrixalgebra...
ja en een haai als huisdier en steelt piramidesquote:
Step away, from the alcohol!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en een haai als huisdier en steelt piramides
Niet, Photoshop is afbeeldingen.quote:
die zit toch in despicable mequote:
zijn vader is bankierquote:
Ach so, die heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zit toch in despicable me
Ow, die vectoren... Dat doe je toch met POVRAY?quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet, Photoshop is afbeeldingen.
Kun je geen vectoren mee maken.
Eps, ai bestanden zijn voorbeeld van vectoren en behoren bij illustrator.
leukste film van virig jaarquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zit toch in despicable me
Dat is net zo dom als denken dat QR-codes alleen horen bij Ping van Blackberry.quote:
moet je doenquote:
Ik heb ook een QR reader op m'n android.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is net zo dom als denken dat QR-codes alleen horen bij Ping van Blackberry.
Ik heb er al meer goede verhalen over gehoord.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je doenis echt episch grappig
Eps is uitwisselbaar maar ai behoort tot illustrator.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wellus. Je kan vectordingetjes maken in PSquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet, Photoshop is afbeeldingen.
Kun je geen vectoren mee maken.
Eps, ai bestanden zijn voorbeeld van vectoren en behoren bij illustrator.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wellus. Je kan vectordingetjes maken in PS
im gonna die!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt daar ook niet dat stukje 'It's so fluffy' uit?
Dat is de kwaliteit van het huidige onderwijs. En dan is men verbaasd dat er her en der HBO-diploma's ingetrokken wordenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
im gonna dieeeee!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt daar ook niet dat stukje 'It's so fluffy' uit?
op repea zetten en j bent gelijk vrolijkquote:
Vector graphics behoren tot elke app die daarmee overweg kan. Wat ai daar verder ook van vindt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Eps is uitwisselbaar maar ai behoort tot illustrator.
Does this count as annoying.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
op repea zetten en j bent gelijk vrolijk
Ik snap niet dat die mensen niet onmiddellijk al hun collegegeld claimenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is de kwaliteit van het huidige onderwijs. En dan is men verbaasd dat er her en der HBO-diploma's ingetrokken worden...
i loohove themquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Jup, batterij is leeg, stroboscoop knippert niet meer
Mja, datquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die mensen niet onmiddellijk al hun collegegeld claimen
Oh wacht, dat was curven-iets. Vector is wel van Illustratorquote:
Laat ook maar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vector graphics behoren tot elke app die daarmee overweg kan. Wat ai daar verder ook van vindt.
schattigste stukje ooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |