Stiekem wil je dat bestquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik ga geen hele doos ijs weg zitten stoppen.
stokjequote:
Dat is mij nog nooit gelukt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weggooien voordat je splinters in je tong krijgt
quote:
quote:
mij wel hoorquote:
*ervaringsdeskundige meldtquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weggooien voordat je splinters in je tong krijgt
En dan de brainfreezequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij word je best snel misselijk van zoveel ijsjes.
* littledrummergirl stuurt nijn een uitnodiging voor een lotgenotenpraatenknuffelgroepjequote:
al jaren, maar gisteren was het wreedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mij wel hoorik blijf altijd n tijdje op die stokjes knagen... heb graag wat in mn mond altijd
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
al jaren, maar gisteren was het wreedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stom.
![]()
Beterschap!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Whehequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl stuurt nijn een uitnodiging voor een lotgenotenpraatenknuffelgroepje
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
al jaren, maar gisteren was het wreedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
KOEN!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen is bezig met een fotoalbum, moet voor 1/6 af
Maak ze heel hè, superenfermerelquote:
ik wat minderquote:
En iemand anders doet het andere 5/6e deel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen is bezig met een fotoalbum, moet voor 1/6 af
Ik wacht rustig afquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat je ware aard nog wel boven komt drijven.
ik knuffel alleen kinderen als ik ervoor betaald krijgquote:
Als ik stil zit en niets te doen heb, pak ik 9 van de tien keer een pen ofzo o mee te kutten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wat minderik knauw heel veel op dingen.. of heb het zon beetje half tegen mn lippen aan
ik doe het bijv als ik mn telefoon in mn hand heb
als ik dan nadenk dan zet ik die zo zeg maar tegen mn mond aan, heel stom
Ik heb op dit moment niet echt de behoefte iemand te knuffelen hoorquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik stil zit en niets te doen heb, pak ik 9 van de tien keer een pen ofzo o mee te kutten.
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
En iemand anders doet het andere 5/6e deel?.
Zo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik knuffel alleen kinderen als ik ervoor betaald krijg
ik heb nog iets stomsquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik stil zit en niets te doen heb, pak ik 9 van de tien keer een pen ofzo o mee te kutten.
bring it on bitchesquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo.
Iemand een NOG foutere opmerking in de aanbieding toevallig?
Morgenavond weet je hetquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
ben benieuwd of ik in het volgende soap deel weer detectivewerk ga verrichten
De spanning!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgenavond weet je het.
En naast dat er afscheid wordt genomen van een belangrijk personage (wieowie en hoe), komt er ook een nieuwe langs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |