Geschiedenis vondvind ik altijd tof. Maar dat schrijf ik voor 75% toe aan mijn geschiedenisleraar van de havo. Dat was zo'n toffe gast.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
Klote, nog 360 geschiedenislessen in mijn hele leven
* MPG weet nog wel ietsquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mij wel hoorik blijf altijd n tijdje op die stokjes knagen... heb graag wat in mn mond altijd
ik had het vorige week tijdens een college ineens weerquote:
Neequote:
Kies N&T of N&Gquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
Klote, nog 360 geschiedenislessen in mijn hele leven
Mijne ook, zat ie een half uur over magnetrons te lullen, snapte je ineens alles van de 300 jaar voor het bestaan van de magnetronquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Geschiedenis vondvind ik altijd tof. Maar dat schrijf ik voor 75% toe aan mijn geschiedenisleraar van de havo. Dat was zo'n toffe gast.
niks vunzigs hoop ikquote:
Maar maar maar natuurkunde, dat is nog bijna ergerquote:
Zo'n leraar wil ik oooookquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne ook, zat ie een half uur over magnetrons te lullen, snapte je ineens alles van de 300 jaar voor het bestaan van de magnetron
nja zolang het schoon is...quote:
De mijne wist heel veel van de WOII, als ik iets daarover tegenkom, of van later dan moet ik dat kijken/lezen/whatever.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne ook, zat ie een half uur over magnetrons te lullen, snapte je ineens alles van de 300 jaar voor het bestaan van de magnetron
met slavenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
De mijne wist heel veel van de WOII, als ik iets daarover tegenkom, of van later dan moet ik dat kijken/lezen/whatever.
Hoe de grieken pyramides bouwden zal mij werkelijk aan de anus oxideren.
met spelende vrouwquote:
Neequote:
quote:
wat een vreselijke stomme show vond ik datquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ik ben niet te beroerd om te leren
No way!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar maar natuurkunde, dat is nog bijna erger
Misschien verkeerd gelabelt bij de slager?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik twijfel aan het opschrift bij het soepvlees![]()
er staat wel op dat het soepvlees is maar het ziet er verdacht veel uit naar een steak![]()
er zit wel een bot in maat dat zit er in een t-bone steak ook
rijk gevulde soepquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik twijfel aan het opschrift bij het soepvlees![]()
er staat wel op dat het soepvlees is maar het ziet er verdacht veel uit naar een steak![]()
er zit wel een bot in maat dat zit er in een t-bone steak ook
Ligt misschien ook aan de leraar, die snapt niet echt waar ie het over heeft...quote:
Natuurkundequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar maar natuurkunde, dat is nog bijna erger
ik heb echt geen ruk opgestoken van natuurkunde vroegerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |