Gezien die dingen al een hele tijd bestaan (zie mijn post), het laatste.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:22 schreef JoPiDo het volgende:
Hebben ze alle onderdelen zelf geproduceerd, of zetten ze de computer alleen in elkaar?
Vertel je dat ook even aan de mensen die daar in strafkampen zitten ?quote:
Okquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Vertel je dat ook even aan de mensen die daar in strafkampen zitten ?
Kunnen ze met zo'n kekke computer bestellen bij Albert.nlquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:31 schreef JoaC het volgende:
Nice, kunnen de inwoners deze ruilen voor voedsel? Dat hebben ze dan weer niet.
De meest geavanceerde computer sinds de Commodore 64 dus!quote:Laatstgenoemde gebruikt een tv-toestel als monitor.
Is dat een modem of een cassette-recorder ala C64?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:31 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Kan misschien aan mij liggen maar ik zie toch echt twee windowstekentjes op dat toetsenbord zitten...
Beter dan het plaatje, mag ik hopen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef raptorix het volgende:
Heb hem voor dit moment speciaal na 5 jaar aan het stroom gelegd, geloof me voor die tijd (1998) was het een serieus bruut exemplaar, zelfs na al deze tijd werkt ie nog steeds!
[ afbeelding ]
Kijk nog eens naar je plaatje...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef raptorix het volgende:
Heb hem voor dit moment speciaal na 5 jaar aan het stroom gelegd, geloof me voor die tijd (1998) was het een serieus bruut exemplaar, zelfs na al deze tijd werkt ie nog steeds!
[ afbeelding ]
Van de keizer zeker?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |