Ja maar je moet een beetje de angst van de vrouwen zelf aanvoelen anders vinden ze dat je over ze heen loopt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ach boeie, als je je hier al druk over maakt kun je het beter meteen afkappen.
Dat vind je provider vast ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:54 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja maar je moet een beetje de angst van de vrouwen zelf aanvoelen anders vinden ze dat je over ze heen loopt.
Maar 1.30uur whatsapp was wel zwaar zeg![]()
Grappig die conclusies hier. Beseffen jullie nou echt niet dat dit forum, dit topic, dit onderwerp dus slechts 0,000000000000000000000001% van mn leven is?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:43 schreef Dizorn het volgende:
Nah, Vaca is 'gewoon' een beetje emo. Jij bent een heel ander verhaal
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Grappig die conclusies hier. Beseffen jullie nou echt niet dat dit forum, dit topic, dit onderwerp dus slechts 0,000000000000000000000001% van mn leven is?
Ik post hier weliswaar 2x een, wat je kan beschouwen als huilie-, verhaal over uiterlijk. Meteen conclusie getrokken dat ik daar alleen maar elke minuut van mn leven mee bezig zou zijn. Ehm nee.
Ik post hier doodgewoon dat ik weinig tijd heb en na een vraag daarover vertel ik dat ik druk ben met de studie - ik zou meteen constant in zelfmedelijden zitten
En nu dit gezeik weer
Wie zijn er dan emo/overdramatisch bezig zeg... de tering.
quote:
Jouw reacties ook... en ze zijn behoorlijk emo.. dus ja je bevestigd je beeld hier wel lekker meequote:
Ik dacht altijd dat het wel een beetje meeviel met die Vaca, maar nu.. alwéér zo'n huilverhaalquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:25 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Jouw reacties ook... en ze zijn behoorlijk emo.. dus ja je bevestigd je beeld hier wel lekker mee![]()
wie heeft wie versierd?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:57 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben voorzien!
Ben thuis, wil geen ander meer...![]()
Wat wil je weten?
Hij heeft mij aangeschreven op de datingsite, maar ik had 'm in de friendzone geplaatst, door zijn profiel. (de enige van alle die geschreven hadden)quote:
Je ging dus puur voor het uiterlijk?quote:Ik was compleet verkocht, maar ik had 'm dus in die friendzone geplaats...![]()
Zo zie je maar niet altijd af gaan op je eerste indrukquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:57 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hij heeft mij aangeschreven op de datingsite, maar ik had 'm in de friendzone geplaatst, door zijn profiel. (de enige van alle die geschreven hadden)
Hij schreef aardig en op een rustige toon.
Verder gegaan op MSN, en gewone vriendschappelijke gesprekken gehad.
Toen kwam hij langs om te kijken naar mijn huisje, ongeveer 6 weken na het eerste contact op de datingsite, want hij was nieuwsgierig. (was geen date.)
Tja toen deed ik de deur open...![]()
Ik was compleet verkocht, maar ik had 'm dus in die friendzone geplaats...![]()
Lul dat ik er ben...![]()
Dus uiteindelijk heb ik hem moeten versieren!
Als je het zo stelt wel ja... uiterlijk, uitstraling....quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je ging dus puur voor het uiterlijk?
Nee, voelde me zelfs heel erg dom.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo zie je maar niet altijd af gaan op je eerste indruk
Dit verhaal kan zo in de Vivaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:27 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Als je het zo stelt wel ja... uiterlijk, uitstraling....
Ik had al een hele leuke en gezellige MSN gesprekken met hem.
Gezien het geen chatter is, kon ik er wel uit op maken dat hij wel "echt" was...
[..]
Nee, voelde me zelfs heel erg dom.
Gekke was, ik heb die dag tegen een vriendin van mij gezegd, het zal toch wat zijn als hij "diegene" blijkt te zijn...![]()
Lo and behold...
Hahaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:27 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Als je het zo stelt wel ja... uiterlijk, uitstraling....
Ik had al een hele leuke en gezellige MSN gesprekken met hem.
Gezien het geen chatter is, kon ik er wel uit op maken dat hij wel "echt" was...
[..]
Nee, voelde me zelfs heel erg dom.
Gekke was, ik heb die dag tegen een vriendin van mij gezegd, het zal toch wat zijn als hij "diegene" blijkt te zijn...![]()
Lo and behold...
Mhuhaha wéér een huil verhaal. Jankerd..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:33 schreef VacaLoca het volgende:
Wat jullie willen. Lekker boeiend verder wat mijn beeld op een forum is. Maar is al wel duidelijk dat wat ik ook type nu het zo opgevat gaat worden (lang leve de vrije interpretatie van tekst), dus heeft weinig zin voor mij hier nog te posten. Adios.
Genoeg zoquote:Op zondag 29 mei 2011 14:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Mhuhaha wéér een huil verhaal. Jankerd..![]()
Dat zijn nog eens oneliners, awww!quote:"Jij bent de leukste foto-bewonderaar tot nu toe"
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:25 schreef Godshand het volgende:
2 fotobewonderaars vandaag op paiq. Zo heb je er weken geen, zo heb je er vandaag 2. Lekkere egoboost wel
Zelfverheerlijkingquote:
Nou daar krijgt mijn ego weinig boost van hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:25 schreef Godshand het volgende:
2 fotobewonderaars vandaag op paiq. Zo heb je er weken geen, zo heb je er vandaag 2. Lekkere egoboost wel
Dan kom ik nooit aan bodquote:Op zondag 29 mei 2011 20:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nou daar krijgt mijn ego weinig boost van hoor.
Zeker niet als je ziet hoe sommigen "eruit zien". Paiq zou een filter moeten instellen, waarbij alleen de 8,5+ zichtbaar worden ofzo.
Dan welquote:
Ik kom je nog weleens tegen op paiqquote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef Spirit82 het volgende:
Gister een spontane date gehad via OKC. Samen voetbal gekeken in een bruin café, heel erg gezellig, slimme jongen, konden leuk praten, maar hoewel ik de optie open heb gelaten, denk ik niet dat we nog een keer gaan afspreken. Op het einde werd hij even iets te enthousiast, zullen we maar zeggen
Daarna hier nog de stad in geweest met een erg leuke man. Alleen jammer dat hij vrijdag gaat trouwenStory of my life
Dan gaat hij jou hier proberen te versierenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das best knap, want ik heb geen paiq profiel
Om mij te versieren?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan gaat hij jou hier proberen te versieren![]()
Nog tips voor hem en andere?
Je mag ook mij versierenquote:
Jammer en ik mag jou ook al niet versierenquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef Spirit82 het volgende:
Op het einde werd hij even iets te enthousiast, zullen we maar zeggen![]()
1
Daarna hier nog de stad in geweest met een erg leuke man. Alleen jammer dat hij vrijdag gaat trouwenStory of my life
![]()
2
Oh maar de damesfoto's zagen er goed uit. Dan ben ik wel enthousiast jaquote:Op zondag 29 mei 2011 20:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nou daar krijgt mijn ego weinig boost van hoor.
Zeker niet als je ziet hoe sommigen "eruit zien". Paiq zou een filter moeten instellen, waarbij alleen de 8,5+ zichtbaar worden ofzo.
Ja dat helpt dan weer wel. Bij mij zeer gevarieerd van jong tot oud en van autochtoon tot allochtoon.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh maar de damesfoto's zagen er goed uit. Dan ben ik wel enthousiast ja
Ja maar inzake dat 2e verhaaltje is dat idd volkomen terecht. Hoe kom je zo'n knaap tegen dan?quote:
Vorige week in de kroeg tijdens zijn vrijgezellenfeestquote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja maar inzake dat 2e verhaaltje is dat idd volkomen terecht. Hoe kom je zo'n knaap tegen dan?
Omg. Maar wilde hij dan ook nog even de fout in gaan zo voor zijn bruiloft?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vorige week in de kroeg tijdens zijn vrijgezellenfeestHij hing chagrijnig op een kruk in zijn kostuum dus ik ben gewoon een babbeltje gaan maken met hem (ik ben zooo spontaan). Hij voegde me toe als vriend via facebook en reageerde gister op een wallpost van mij en dat draaide erop uit dat hij zich thuis zat te vervelen en dat hij vroeg of ik zin had nog even een drankje te doen in de stad. Clueless als ik ben dacht ik: prima! Zou sowieso de stad in gaan, dus why not... Wist ik veel dat er echt een klik tussen ons bleek te zijn en dat er voor hem iets meer achter zat dan "gewoon gezellig"... Soms ben ik zooo naief
Ik kan me niet voorstellen dat het zo gepland was als jij nu zegt... Maar aan de andere kant noem ik mezelf net clueless en naief, dus wie ben ikquote:Op zondag 29 mei 2011 22:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Omg. Maar wilde hij dan ook nog even de fout in gaan zo voor zijn bruiloft?
Maar wij weten beiden voor 99% zeker dat zijn verloofde niet wist dat hij met jou wegging (die hij 1 week daarvoor nog nooit gezien had).quote:Op zondag 29 mei 2011 22:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het zo gepland was als jij nu zegt... Maar aan de andere kant noem ik mezelf net clueless en naief, dus wie ben ik
Heeft ie over zn aanstaande schoonmoeder geklaagd? Zegt allesquote:Op zondag 29 mei 2011 22:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het zo gepland was als jij nu zegt... Maar aan de andere kant noem ik mezelf net clueless en naief, dus wie ben ik
Maak daar maar 100% van. Aan de andere kant zijn we gewoon naar een bar gegaan en hebben we daar 3 uur staan kletsen waarbij af en aan vrienden van hem en mij langskwamen. Dus echt sneaky zou ik het niet durven noemen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar wij weten beiden voor 99% zeker dat zijn verloofde niet wist dat hij met jou wegging (die hij 1 week daarvoor nog nooit gezien had).
Nee, hij zei wel dat zijn verloofde en hij perfect bij elkaar pasten, op alle fronten, maar dat hij nog nooit van zijn leven zo'n gruwelijk slechte seks heeft gehadquote:Op zondag 29 mei 2011 22:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heeft ie over zn aanstaande schoonmoeder geklaagd? Zegt alles
Ik zou dat verhaal van die slechte seks met zijn aanstaande niet geloven. Typisch een verhaaltje wat je uit de mouw schud om buiten de deur te neuken - en die dame zich er niet al te schuldig over te laten voelen. Bovendien helpt dit het gesprek behoorlijk een zekere kant op te gaanquote:Op zondag 29 mei 2011 22:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, hij zei wel dat zijn verloofde en hij perfect bij elkaar pasten, op alle fronten, maar dat hij nog nooit van zijn leven zo'n gruwelijk slechte seks heeft gehad
Mijn dronken reactie: "Jij gaat zooooooooooooooo vreemdgaan!!"![]()
(en ook gewoon nog steeds oprecht clueless he).
Eigenlijk maakt het bijzonder weinig uit of wat hij zei waar was of niet. Het is weer een raar verhaal voor bij mn bizarre repertoire.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zou dat verhaal van die slechte seks met zijn aanstaande niet geloven. Typisch een verhaaltje wat je uit de mouw schud om buiten de deur te neuken - en die dame zich er niet al te schuldig over te laten voelen. Bovendien helpt dit het gesprek behoorlijk een zekere kant op te gaan
(Waarmee ik overigens niet bedoel dat ie het ook echt zou willen doen, maar het idee kan al interessant genoeg zijn voor een avond)
Het is natuurlijk gewoon een sukkel. Vreemdgaan doen we allemaal als we de kans en gelegenheid krijgen, maar zo vlak voor je bruiloft.. waarschijnlijk heeft ie te weinig ballen gehad om ergens in de afgelopen jaren de relatie te verbreken en is ie zo het huwelijk ingerold..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:23 schreef Silenus het volgende:
Sommige mannen vinden het al spannend om aan vreemdgaan te 'denken', maar zullen uiteindelijk nooit echt vreemdgaan. Van de ene kant kansloos, van de andere kant schattig.
't Blijft een klotestreek tegenover z'n aanstaande.
Ik kan er niks aandoen dat ik blijkbaar zo vreselijk onweerstaanbaar benquote:
Of hij heeft steenrijke schoonouders.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:41 schreef macondo het volgende:
[..]
..waarschijnlijk heeft ie te weinig ballen gehad om ergens in de afgelopen jaren de relatie te verbreken en is ie zo het huwelijk ingerold..
Hij is inderdaad gewoon een sukkel, maar om dat meteen te zeggen dat we allemaal vreemd zouden gaan als we de kans zouden krijgen vind ik een beetje overdreven..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk gewoon een sukkel. Vreemdgaan doen we allemaal als we de kans en gelegenheid krijgen, maar zo vlak voor je bruiloft.. waarschijnlijk heeft ie te weinig ballen gehad om ergens in de afgelopen jaren de relatie te verbreken en is ie zo het huwelijk ingerold..
Oke, ik zwak het wat naar "alle kerels en een heel groot deel van de vrouwen" gaan vreemd als ze de kans en gelegenheid krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad gewoon een sukkel, maar om dat meteen te zeggen dat we allemaal vreemd zouden gaan als we de kans zouden krijgen vind ik een beetje overdreven..
Ik ging er altijd van uit, of ik was de mening toegdaan, dat als je in een goede relatie zit, je niet vreemd zult gaan, want je hebt simpelweg alles wat je wilt. Waarom dan geinteresseerd zijn in een andere vrouw?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Oke, ik zwak het wat naar "alle kerels en een heel groot deel van de vrouwen" gaan vreemd als ze de kans en gelegenheid krijgen.
Ik denk dat heeeel veel mannen genoeg mogelijkheden hebben gehad, maar er niks mee gedaan hebben hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 11:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Oke, ik zwak het wat naar "alle kerels en een heel groot deel van de vrouwen" gaan vreemd als ze de kans en gelegenheid krijgen.
We zijn niet allemaal Silenusquote:Op maandag 30 mei 2011 11:39 schreef Silenus het volgende:
Je kunt toch ook elke avond in de kroeg wel met iemand zoenen, als je dat wil.
Met de kans en gelegenheid bedoel ik niet dat je botweg de mogelijkheid hebt om buiten de deur te neuken. Zie het wat breder, haal iemand uit zijn vertrouwde omgeving en zet hem met een leuke (nieuwe, tijdelijke) collega waarmee het écht goed klikt twee weken voor zaken in het buitenland.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:39 schreef Silenus het volgende:
Natuurlijk is dat onzin. In dat geval is 100% van de mannen en 80% van de vrouwen ooit vreemdgegaan, want 'de kans' heb je altijd.
Je kunt toch ook elke avond in de kroeg wel met iemand zoenen, als je dat wil.
Afgezien daarvan zijn er zat mensen die niet gaan stappen.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal SilenusBovendien zit er tussen willen en kunnen een groot verschil.
U spreekt uit ervaring ?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Met de kans en gelegenheid bedoel ik niet dat je botweg de mogelijkheid hebt om buiten de deur te neuken. Zie het wat breder, haal iemand uit zijn vertrouwde omgeving en zet hem met een leuke (nieuwe, tijdelijke) collega waarmee het écht goed klikt twee weken voor zaken in het buitenland.
Lol, herkenbare fout, heb ik ook wel eens bij paiq gemaakt toen ik teveel mensen nog actief had staan. Zoveel feitjes om te onthouden, lastig lastigquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is altijd zo kut inderdaad.
"Dus je gaat vanavond weer gewoon lekker naar Arnhem?"
-Arnhem?
"Daar woon je toch?"
-Nee, ik woon in Rotterdam!
ik denk: eh, wie ben jij dan ook alweer.
In mijn ervaring gaan alle kerels vreemd, inderdaad. Ben zelf een keer bijvoorbeeld onverwacht een oude liefde tegengekomen op een feest van mijn oude studentenhuis. Door omstandigheden bleef het bij zoenen.quote:
Confirmedquote:Op maandag 30 mei 2011 12:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar dichter bij huis, vraag aan een willekeurige mooie vrouw hoe ze de kansen inschat dat ze iemand met een relatie zover zou kunnen krijgen haar te zoenen. Gros van de mannen gaat dan al voor de bijl.
Mannen gaan niet vreemd omdat ze hun eigen vriendin stom vinden, maar voor het ego en de spanning. Of denk je echt dat DSK zijn vrouw maar niets vond en het daarom liever met een kamermeisje probeerde?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:55 schreef Silenus het volgende:
Nou ik heb ook regelmatig met m'n hoofd vlak voor een ander hoofd gestaan maar heb toch nooit gezoend.
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik nog nooit langer dan 8 maanden een relatie heb gehad en ik dus niet weet hoe ik zou reageren als ik een frigide dikke muts thuis op de bank heb zitten.
Ik ben trots op je!!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:55 schreef Silenus het volgende:
Nou ik heb ook regelmatig met m'n hoofd vlak voor een ander hoofd gestaan maar heb toch nooit gezoend.
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik nog nooit langer dan 8 maanden een relatie heb gehad en ik dus niet weet hoe ik zou reageren als ik een frigide dikke muts thuis op de bank heb zitten.
Het kan toch best dat z'n vrouw een oud verzuurd kreng is die nooit meer van bil wil? (Ik weet effe niet hoe zn vrouw eruit ziet)quote:Op maandag 30 mei 2011 13:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Mannen gaan niet vreemd omdat ze hun eigen vriendin stom vinden, maar voor het ego en de spanning. Of denk je echt dat DSK zijn vrouw maar niets vond en het daarom liever met een kamermeisje probeerde?
Hmm, ben ik het niet helemaal mee eens eigenlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 13:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Mannen gaan niet vreemd omdat ze hun eigen vriendin stom vinden, maar voor het ego en de spanning. Of denk je echt dat DSK zijn vrouw maar niets vond en het daarom liever met een kamermeisje probeerde?
"Schat, ik ging vreemd dús kennelijk zat er iets niet goed in onze relatie, en het is dus eigenlijk jouw schuld dat ik vreemd ging"quote:Op maandag 30 mei 2011 13:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hmm, ben ik het niet helemaal mee eens eigenlijkIn sommige gevallen ging het puur om de seks, absoluut. Maar in andere gevallen zat er toch wat meer achter en dan met name onvrede over de huidige relatie. (ja dit is echt een onmogelijk foute post ja
)
Sorry Silenus, maar je komt plotseling wat jeugdiger over dan je in werkelijkheid bent. Zo zwart/wit zit de wereld niet in elkaar. In elke relatie ontstaat gewenning, en dan geeft vreemdgaan een kick. Of je thuis nu een lekker wijf hebt of niet. Reken maar dat al die voetballers, golfers en artiesten die vreemdgaan thuis een mooie leuke vrouw hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:11 schreef Silenus het volgende:
Ik denk ook dat je echt niet vreemdgaat als je relatie 100% prima tiptop in orde is. Immers, waarom zou je dan vreemdgaan? Je hebt toch een fucking lekkere leuke spannende grappige briljante topvriendin? Die je elke dag drie keer uit elkaar trekt? (![]()
)
Als haar tietjes wat gaan flobberen of ze zit in haar trainingsbroek op de bank chips te vreten, dan kan ik me wel voorstellen dat je op een gegeven moment denkt 'he gvd, zo heb ik je niet besteld'.
Dat zeg ik helemaal niet, flapdrolquote:Op maandag 30 mei 2011 13:10 schreef macondo het volgende:
[..]
"Schat, ik ging vreemd dús kennelijk zat er iets niet goed in onze relatie, en het is dus eigenlijk jouw schuld dat ik vreemd ging"
Spirit, jouw foute post is volgens mij een redenatie die maitresses van getrouwde mannen zichzelf wijsmaken.
Interessant, waar beweer ik dat precies?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:05 schreef dawg het volgende:
ik snap wel waarom macondo zo redeneert. hij is er van overtuigd dat liefde bestaat uit leugens, dan krijg je dat.
paar topics terug, geen zin om op te zoeken.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Interessant, waar beweer ik dat precies?
Nou, toch bedankt voor je bijdrage dan hé!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:19 schreef dawg het volgende:
[..]
paar topics terug, geen zin om op te zoeken.
Silenus, wat is je leeftijd en hoeveel meisjes heb je al het bed mee gedeeld? Ik zit volgens mij in hetzelfde schuitje, behalve dat ik aantal jaar jonger ben en nog nooit een serieuze relatie heb gehad!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:23 schreef Silenus het volgende:
Zoals ik al zei ben ik nooit in die situatie geweest (lange relatie, evengoed een chick op de bank) en ben ik in dit opzicht zeker jeugdig en naief.
Bovendien heb ik m'n hele jeugd nogal genoten van het vrijgezellenleven dus ik weet ook niet hoe ik me zou voelen als ik al tien jaar met dezelfde in bed lig. Wel apart iig.
Hm ok. Heb je bij een studentenvereniging gezeten?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:36 schreef Silenus het volgende:
27 en dat-hoeft-niemand-te-weten. Maar wel genoeg om later -in een relatie- niet meer de drang te hebben om het er nog van te nemen, hoop ik.
Truequote:Op maandag 30 mei 2011 14:39 schreef Silenus het volgende:
Jep. Daar is het natuurlijk altijd een grote visvijver.
Want?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:10 schreef macondo het volgende:
Ik zie misschien enige overeenkomsten, maar vooral veel grote verschillen tussen Silenus en V-for-Vendetta..
Hmm dat is nog wel mooi clubje ja. Heb vooral grondige hekel aan corps.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:53 schreef Silenus het volgende:
Unitas SR in Utrecht. De verhouding man/vrouw was daar braaf 30/70.
Check.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:36 schreef Silenus het volgende:
27 en dat-hoeft-niemand-te-weten. Maar wel genoeg om later -in een relatie- niet meer de drang te hebben om het er nog van te nemen, hoop ik.
Rationeel verhaal. Praktijk wijst uit dat rationele theorieen in deze context niet altijd opgaan. Eens? Sommigen zijn bereid heel wat meer risico's te lopen voor irrationele zaken. Baan. Presidentschap. Vrijheid. Reputatie. (DSK)quote:Op maandag 30 mei 2011 15:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Check.
Op een gegeven moment heb je het allemaal wel gezien eigenlijk en kun je ook wel een reëel "vergelijkend warenonderzoek" maken ten opzichte van je eigen vriendin.
Ik heb het zelf eens vergeleken met een goede shoarma kapsalon; ik heb inmiddels elke toko in de nabije omgeving wel gehad en op een gegeven moment kom je dan uit bij 1 zaak die ruimschoots boven de rest uitstijgt.
Geen slappe friet (hangtieten), verse groente (alles fris gewassen), heerlijke shoarma (goed lijf) en heeft alles in zich wat een goede kapsalon nodig heeft (geen taboe's en bloedgeil)
Dan kún je uiteraard wel eens een gokje wagen en er bij een nieuwe tent eentje bestellen, maar hoe groot is de kans dat je daar een nóg betere kapsalon krijgt? Nihil.
En dan zit je daar de volgende dag nog die gore kapsalon op te boeren terwijl je "normale" toko je ook nog even opbelt om te klagen over het feit dat je naar een andere toko bent geweest en dat je bij hem dus ook niet meer welkom bent.
En vandaar dus ook dat ik ook totaal geen behoefte heb om vreemd te gaan bij m'n huidige vriendin.
Ze is toch wel de beste minnares die ik ooit gehad heb, dus feitelijk gezien is de kans dat ik een nóg betere tegenkom +/- 1 op 150.
En waarom zou ik in godsnaam voor een dúsdanig nihile kans het risico lopen om haar kwijt te raken?
Sodeju man. Meestal gewoon seks om de seks lijkt me? Kan me goed voorstellen dat je daar niet persé nog meer dames aan toe hoeft te voegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |