Heeft ie over zn aanstaande schoonmoeder geklaagd? Zegt allesquote:Op zondag 29 mei 2011 22:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het zo gepland was als jij nu zegt... Maar aan de andere kant noem ik mezelf net clueless en naief, dus wie ben ik
Maak daar maar 100% van. Aan de andere kant zijn we gewoon naar een bar gegaan en hebben we daar 3 uur staan kletsen waarbij af en aan vrienden van hem en mij langskwamen. Dus echt sneaky zou ik het niet durven noemen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar wij weten beiden voor 99% zeker dat zijn verloofde niet wist dat hij met jou wegging (die hij 1 week daarvoor nog nooit gezien had).
Nee, hij zei wel dat zijn verloofde en hij perfect bij elkaar pasten, op alle fronten, maar dat hij nog nooit van zijn leven zo'n gruwelijk slechte seks heeft gehadquote:Op zondag 29 mei 2011 22:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heeft ie over zn aanstaande schoonmoeder geklaagd? Zegt alles
Ik zou dat verhaal van die slechte seks met zijn aanstaande niet geloven. Typisch een verhaaltje wat je uit de mouw schud om buiten de deur te neuken - en die dame zich er niet al te schuldig over te laten voelen. Bovendien helpt dit het gesprek behoorlijk een zekere kant op te gaanquote:Op zondag 29 mei 2011 22:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, hij zei wel dat zijn verloofde en hij perfect bij elkaar pasten, op alle fronten, maar dat hij nog nooit van zijn leven zo'n gruwelijk slechte seks heeft gehad
Mijn dronken reactie: "Jij gaat zooooooooooooooo vreemdgaan!!"![]()
(en ook gewoon nog steeds oprecht clueless he).
Eigenlijk maakt het bijzonder weinig uit of wat hij zei waar was of niet. Het is weer een raar verhaal voor bij mn bizarre repertoire.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zou dat verhaal van die slechte seks met zijn aanstaande niet geloven. Typisch een verhaaltje wat je uit de mouw schud om buiten de deur te neuken - en die dame zich er niet al te schuldig over te laten voelen. Bovendien helpt dit het gesprek behoorlijk een zekere kant op te gaan
(Waarmee ik overigens niet bedoel dat ie het ook echt zou willen doen, maar het idee kan al interessant genoeg zijn voor een avond)
Het is natuurlijk gewoon een sukkel. Vreemdgaan doen we allemaal als we de kans en gelegenheid krijgen, maar zo vlak voor je bruiloft.. waarschijnlijk heeft ie te weinig ballen gehad om ergens in de afgelopen jaren de relatie te verbreken en is ie zo het huwelijk ingerold..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:23 schreef Silenus het volgende:
Sommige mannen vinden het al spannend om aan vreemdgaan te 'denken', maar zullen uiteindelijk nooit echt vreemdgaan. Van de ene kant kansloos, van de andere kant schattig.
't Blijft een klotestreek tegenover z'n aanstaande.
Ik kan er niks aandoen dat ik blijkbaar zo vreselijk onweerstaanbaar benquote:
Of hij heeft steenrijke schoonouders.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:41 schreef macondo het volgende:
[..]
..waarschijnlijk heeft ie te weinig ballen gehad om ergens in de afgelopen jaren de relatie te verbreken en is ie zo het huwelijk ingerold..
Hij is inderdaad gewoon een sukkel, maar om dat meteen te zeggen dat we allemaal vreemd zouden gaan als we de kans zouden krijgen vind ik een beetje overdreven..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk gewoon een sukkel. Vreemdgaan doen we allemaal als we de kans en gelegenheid krijgen, maar zo vlak voor je bruiloft.. waarschijnlijk heeft ie te weinig ballen gehad om ergens in de afgelopen jaren de relatie te verbreken en is ie zo het huwelijk ingerold..
Oke, ik zwak het wat naar "alle kerels en een heel groot deel van de vrouwen" gaan vreemd als ze de kans en gelegenheid krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad gewoon een sukkel, maar om dat meteen te zeggen dat we allemaal vreemd zouden gaan als we de kans zouden krijgen vind ik een beetje overdreven..
Ik ging er altijd van uit, of ik was de mening toegdaan, dat als je in een goede relatie zit, je niet vreemd zult gaan, want je hebt simpelweg alles wat je wilt. Waarom dan geinteresseerd zijn in een andere vrouw?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Oke, ik zwak het wat naar "alle kerels en een heel groot deel van de vrouwen" gaan vreemd als ze de kans en gelegenheid krijgen.
Ik denk dat heeeel veel mannen genoeg mogelijkheden hebben gehad, maar er niks mee gedaan hebben hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 11:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Oke, ik zwak het wat naar "alle kerels en een heel groot deel van de vrouwen" gaan vreemd als ze de kans en gelegenheid krijgen.
We zijn niet allemaal Silenusquote:Op maandag 30 mei 2011 11:39 schreef Silenus het volgende:
Je kunt toch ook elke avond in de kroeg wel met iemand zoenen, als je dat wil.
Met de kans en gelegenheid bedoel ik niet dat je botweg de mogelijkheid hebt om buiten de deur te neuken. Zie het wat breder, haal iemand uit zijn vertrouwde omgeving en zet hem met een leuke (nieuwe, tijdelijke) collega waarmee het écht goed klikt twee weken voor zaken in het buitenland.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:39 schreef Silenus het volgende:
Natuurlijk is dat onzin. In dat geval is 100% van de mannen en 80% van de vrouwen ooit vreemdgegaan, want 'de kans' heb je altijd.
Je kunt toch ook elke avond in de kroeg wel met iemand zoenen, als je dat wil.
Afgezien daarvan zijn er zat mensen die niet gaan stappen.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal SilenusBovendien zit er tussen willen en kunnen een groot verschil.
U spreekt uit ervaring ?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Met de kans en gelegenheid bedoel ik niet dat je botweg de mogelijkheid hebt om buiten de deur te neuken. Zie het wat breder, haal iemand uit zijn vertrouwde omgeving en zet hem met een leuke (nieuwe, tijdelijke) collega waarmee het écht goed klikt twee weken voor zaken in het buitenland.
Lol, herkenbare fout, heb ik ook wel eens bij paiq gemaakt toen ik teveel mensen nog actief had staan. Zoveel feitjes om te onthouden, lastig lastigquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is altijd zo kut inderdaad.
"Dus je gaat vanavond weer gewoon lekker naar Arnhem?"
-Arnhem?
"Daar woon je toch?"
-Nee, ik woon in Rotterdam!
ik denk: eh, wie ben jij dan ook alweer.
In mijn ervaring gaan alle kerels vreemd, inderdaad. Ben zelf een keer bijvoorbeeld onverwacht een oude liefde tegengekomen op een feest van mijn oude studentenhuis. Door omstandigheden bleef het bij zoenen.quote:
Confirmedquote:Op maandag 30 mei 2011 12:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar dichter bij huis, vraag aan een willekeurige mooie vrouw hoe ze de kansen inschat dat ze iemand met een relatie zover zou kunnen krijgen haar te zoenen. Gros van de mannen gaat dan al voor de bijl.
Mannen gaan niet vreemd omdat ze hun eigen vriendin stom vinden, maar voor het ego en de spanning. Of denk je echt dat DSK zijn vrouw maar niets vond en het daarom liever met een kamermeisje probeerde?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:55 schreef Silenus het volgende:
Nou ik heb ook regelmatig met m'n hoofd vlak voor een ander hoofd gestaan maar heb toch nooit gezoend.
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik nog nooit langer dan 8 maanden een relatie heb gehad en ik dus niet weet hoe ik zou reageren als ik een frigide dikke muts thuis op de bank heb zitten.
Ik ben trots op je!!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:55 schreef Silenus het volgende:
Nou ik heb ook regelmatig met m'n hoofd vlak voor een ander hoofd gestaan maar heb toch nooit gezoend.
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik nog nooit langer dan 8 maanden een relatie heb gehad en ik dus niet weet hoe ik zou reageren als ik een frigide dikke muts thuis op de bank heb zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |